Mistä ihmeestä löytäisin hyvän miehen? :OD
Enpä olis uskonut, että tällaista täällä koskaan ihmettelisin...
Erosin muutama vuosi sitten ja oon ollut melko vannoutunut sinkku siitä saakka, paria lyhyttä seukkaamista lukuunottamatta. En oikein tiedä, miten niihin olen päätynyt, kun olen ollut sinkkuna onnellinen ja nauttinut kaikesta menosta ja meiningistä, pitänyt hauskaa. Ja voi, kuinka hauskaa olenkaan pitänyt! :D No, nyt tilanne onkin yllättäen se, etten enää "jaksa" pitää koko ajan hauskaa ja mennä ja rellestää, vaan kaipaisinkin koti-iltaa ja sohvalla löhöilyä ja yhteistä puuhastelua pihalla ja jotain sellaista... tavallista olemista. Siis ilmeisesti parisuhdetta? Vai olenko masentunut, kun mikään "entinen" ei kiinnosta? Vai mistä ihmeestä on kyse? Mä itse ehkä luulen, että haluaisin miehen ja parisuhteen ja sitä kaikkea paskaa, mikä ei oo moneen vuoteen kiinnostanut yhtään... Omituista. No, helpommin sanottu kuin tehty. HYVIÄ, KUNNOLLISIA, KIVOJA MIEHIÄ ei nimittäin taida olla olemassakaan? Rentut, juopot, pettäjät, läheisriippuvaiset, välinpitämättömät, työnarkomaanit, työnvieroksujat, tosikot, mielenterveysongelmaiset, oidipuskompleksiset, narsistit ja kaikki maailman muut sekopäät on nähty. Normaalia, tavallista, hauskaa, mukavaa miestä? Ei havaintoja.
Kommentit (43)
Nettiä en suosittele! Siellä pyörivät vain assit, nörtit sekä pervot, näistä koostuu lähes kaikki miesten ilmot.
... Kyllä vain, kuten muutama muukin tässä viestiketjussa.
Löysin oman, Rakkaan Mieheni, 9 vuotta sitten juuri netin kautta. Samoin, kuin ystävättäreni, 11 vuotta sitten. Kannattaa kokeilla, mutta olla todella tarkka kenelle vastaa. Ja jos huomaat ensin vastanneesi väärälle ihmiselle, älä pety vaan yritä uusiksi. Itse vastasin noin kymmenelle, joista tapasin kolme henkilöä. Tiesin heti, kun kemiat synkkasivat...
Onnea ja aurinkoista alkavaa syksyä!
josta voisi mahdollisesti tulla jotain syvempää?
tyyppejä täällä. Eihän kukaan ole täydellinen, mutta silti on mahdollista valita hyvinkin erilaisia "huonoja puolia". Mä kestäisin epäkäytännöllistä miestä- jos olis sitten intohimoinen.. mutta intohimotonta "insinööriä en katsois päivääkään. Toisaalta, jos olisi henkisesti lahjakas, saattaisi vähempikin intohimo riittää.. kaljaa lipittävää, alikehittynyttä sohvaperunaa en katsois sekuntiakaan. Kun en myöskään mitään kuivakkaa tietoviisasta. Ja itse olen todellakin kaikkea muuta kuin täydellinen, mutta katson että mulla on varaa valita millaista epätäydellisyyttä elämääni haluan. Siitä on kyse. Uskokaa vaan, naisen ei tarvitse tyytyä ensimmäiseen urpoon joka suostuu niitä lapsia maailmaan vääntämään. Oma valinta katkeroitua sen urpon kanssa. Voi myös valita toisin:)
niin se kunnon miehen valkkaaminen vakeutuu - ja seksisuhteita ei kannata käyttää viehätysvoiman todisteina. Niihen nimittäin riittää tuhnuisempikin suttura.
No ap:lle tuosta mielentilasta niin useimmille käy juuri noin.. sen sinkkuuden tullessa sitä aluksi ottaa siitä kaiken irti mutta jossain vaiheessa siitä bilettämisestä mitta täyttyy ja alkaa kaipaamaan jotain kiinteämpää
itse olin muutamia vuosia takaperin pidemmän aikaa sinkku ja tätä sama asia oli silloin akuutti ja paljon jäi asioita mieleen..
Treffasin useampaakin naista oikeestaan useammallakin tavalla.. niin netistä kuin baaristakin ym. Tällä en todellakaan tarkoita nyt sitä että olisi monia kymmeniä naisia treffit ja sänkyyn vaan ihan rehellisiä treffejä tositarkoituksella tutustuaksemme kuka se ihminen siellä on.. aika monet treffit tuli läpikäytyä joskus sit asia meni pidemmälle joskus ei mutta mikään tavote ei ollut "kaataa naisia" vaan löytää se oikea..
Mutta asioita mitä mulla tuli usein vastaan oli
ensinnäkin jos olet eronnut juoposta reilusti ylipainoisesta pettäjä-roskakuskista, miksi sen seuraavan pitää olla vähintään trimmatun sixpack-vartalon omaava kaikkien naisten unelma ja hyvin tienaava insinööri joka ei kuitenkaan ole työnarkomaani.. vaikka itse olisi ylipainoinen siivooja joka ei ole peruskoulua kummempaa käynyt.. (älkää siivoojat ottako itteenne, tiedän että nykypäivänä kouluttamattomia siivoojia on harvassa ja teette arvokasta työtä mutta yleisen ammatin arvostuksen vuoksi sopiva antamaan tähän sitä näkökulmaa, samoin tuo ylipainon kanssa)
virhe yksi netti ilmoituksessa.. älä aseta liikaa vaatimuksia, äläkä luettele ISOA listaa mitä ongelmia ei saa olla/minkälainen miehen pitää olla, saa heti kontrollifriikin perfektionistin "kuvan".. toki juuri alkoholiongelmat ja ym. pahimmat voi listata pois.. älä kuvaa sinne unelmiesi miestä ja asettele vaatimuksia sen mukaan. sit kun alentaa rimaa uskaltaa ne normaalitkin miehet ottaa yhteyttä ja saa itse ihmisen tavatessaan päättää onko tämä sellainen mitä haluaa, löytyykö sitä kemiaa. jokaisesta kaivamalla virheitä aina löytyy..
Mä aina sanoin se täydellinen kumppani on sellainen jota rakastaa virheineenkin.
Sen voi sanoa että netistä varsinkin paljon löytyy juuri kaikkea näitä juoppoja pettäjiä naistenkaatajia mielenterveysongelmaisia ym. mutta on siellä tavallisia, hyviä, kunnollisia ja kivoja miehiä.. samoin baarissakin.. sitä kannattaa katsoa pintaa syvemmälle niin baarissakin kuin netissä, ne kaikkein eniten tyrkyllä olevat kun yleensä on ne huonoimmat vaihtoehdot.. Siellä baarin nurkassa tylsistyneen näköinen kännykästään kelloa jatkuvasti vilkuileva mies saattaa olla se juuri se joka ei jaksa sitä ainaista viikonloppuryyppäämistä ja biletystä mutta on kuitenkin lupautunut kavereilleen kuskiksi kun ei kotonakaan yksin viitti könnätä, täydellinen mies jollekkin joka odottaa vaan poimijaansa.. ne juopot bilettäjäthän ne sielläkin näkyvimmällä on..
Musta sanottu että mä oon täydellinen aviomies.. ihan normaalin hyvännäköinen, käyn töissä vaikka ollut työttömänäkin mutta aina itseni ja lapseni elättänyt, alkoholi maistuu joskus harvoin eikä överit lärvit kiinnosta, otan osaa kotitöihin, seksi on mahtavaa,puhun ja pussaan, puhun myös tunteista ja vakavemmistakin asioista.. mutta en täydellinenkään ole.. unohtelen asioita, joskus kiukkuinen väsyneenä ym (vaimo vois luetella paljonkin).. mutta sinkkuna juuri se baarissa aika näkymätön.. netissä se tavallinen mies.. mutta vaimon sanoin että netin kautta kun tutustuttin oli ensimmäinen kirje ei juuri mitään sanonut ja ettei muistakaan oikein kiinni saanut, mutta aatteli että kokeillaan nyt kuitenkin.. Oli kans juuri kyllästynyt netin miestarjontaan ja poistamassa profiiliaan kun aatteli et laitetaan nyt vielä tolle jotakin..
mut ekat treffit luonnossa niin molempia vietiin siitä samasta hetkestä alkaen...
Mut tähän voi lopputekstinä sanoa että täytyy tavata useampi väärä löytääkseen sen yhden oikean...
Suosituksia, minne moinen kannattaisi laittaa? On tää hullua, mut katsotaan. :D
N. 10 v sitten olin samassa tilanteessa. Olin menevä sinkku, kunnes... Löysin miehen, johon rakastuin. Sain kauan kaipaamani lapsen. Mutta nyt? Olen toki edelleen sitoutunut mieheeni, lapsi on ihana jne... Mutta silti on joskus ikävä entisiä aikoja. Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen. Elä tätä päivää: älä haikaile menneitä tai tulevia.
mikä mun asenne mahtaa aloitusviestissä olla? :O
ap
En ennätä lukea kaikkia vastauksia läpi, mutta haluan neuvoa hieman. Olin itse samantapaisessa tilanteessa vuosia sitten.
Vapaita ja hyviä sekä kiinnostavia miehiä on vähän tarjolla siinä vaiheessa kun on jo ikää 35+.
Etsi häntä paikasta, josta et aikaisemmin ole etsinyt. Aloita uusi harrastus tai etsi jonkin luotettavan treffipalstan avulla, sillä ei siellä kaikki ole epäilyttäviä.
Etsi miestä eri kriteereillä kun mitä aikaisemmin olet etsinyt, sillä saatat yllättyä. Kriteereitä ei kannata muuttaa huonoon suuntaan vaan esim. niin että mikäli olet ennen etsinyt sellaista jännittävää ja luovaa tyyppiä niin etsi nyt huumorintajuista ja jalat maassa olevaa kunnon miestä. Katso tyyppejä sekä sydämellä että järjellä, molempia tarvitaan sillä esim. aviolitto on kuin yritys sekä rakkautta että järkeä tarvitaan ja molempien panoksia asiaan.
Muista, että kaikissa on myös huonoja puolia, mutta sinun ei tarvitse sietää asioita, jotka ovat kestämättömiä, mutta yritä hyväksyä pienet virheet toisessa. Alkoholistia ei kannata ottaa, mutta jos et pidä esim. miehestä joka harrastaa esim. autourheilua niin sinun kannattaa vaan hyväksyä tuo. Huono esimerkki, mutta en nyt parempaa osaa äkkiä kirjoittaa.
Älä hyväksyä epätyydyttävää suhdetta sillä silloin estät hyvän suhteen alkamisen.
Ravintoloista harvoin löytää tuossa iässä sopivaa, joten kiinnitä huomiosi muualle esim. lavatansseihin.
Käytä hyväksi ystävä- ja tuttavapiiriäsi, jos heidän kauttaan löytyy sopiva.
Muista kuunnella hälytyskelloja, mutta älä ole liian herkkä. Mikäli miehessä on pahaa "vikaa" niin on helpompaa panna peli heti ajoissa poikki kuin jäädä odottelemaan parannusta.
Hajanaistya teksitä, mutta kun kova kiire ja halusin vastata : )
Löysin muuten itse hyvän ja kunnollisen miehen, jota moni on kehunut eli kyllä niitä löytyy, mutta ei kovin helposti.
Tsemppiä!
rahoittavat juomansa työnteolla. Heillä voi olla perhe myös. Nämä alkoholistit viihtyvät sohvalla television äärellä viinapullo ja vaimo toisessa kainalossa.
Myös mielenterveyshäiriöiset käyvät töissä. Eivät kaikki ole työttömiä, monella voi olla jopa perhe.
Ap, ehkä vähän yleistit mutta tulee mieleen ettet ehkä sittenkään ole nähnyt maailmaa tarpeeksi. Ainakin omituiset ajatukset sinulla on.
Luovuin jo toivosta. Minua ei vain kiinnostanut kukaan. Ts. en ollut tavannut miestä, joka olisi mielestäni minun arvoiseni. Käsittäkää miten haluatte.
Sitten eräänä marraskuisena iltana eksyin lähiruokalan karaokeiltaan ja tapasin elämäni miehen. Hänkin sattumalta paikalla. Perustimme hyvin pikaisesti perheen ja saimme lapsen 40+. (minut varmaan tästä tunnistetaan...)
Onni voi löytyä ihan mistä vain. Ja vähiten silloin kun sitä ei odota. MUTTA pidä kiinni siitä mitä olet itse ja mitä arvostat. Älä tyydy puolikkaisiin vain siksi että haluaisit parisuhteen, sillä se ei koskaan kanna. Ole sinut itsesi kanssa, rakasta itseäsi, tapaa erilaisia ihmisiä ja kohta sinäkin houkuttelet luoksesi "oikeanlaisia" miehiä.
Olin siis 42-vuotias kun tapasin tämän love of my life : D
Ja joo, yleistin kyllä (tämä sille, jonka mielestä mulla on omituiset ajatukset :D) ja kärjistin vielä sitä yleistämistäkin enemmän. :) Pointti ja perimmäinen ajatus oli ja on silti suunnilleen kirjoittamani kaltainen; vapaita miehiä siis on, mutta tavallista, huumorintajuista, hauskaa, kunnollista miestä en ole tavannut, kun vapaakin miehen pitäisi vielä olla! :)
ap
Tämä on hankala asia.
Uskoisin itse olevani ns. kunnonmies©.
En ole koskaan iskenyt naista vaan olen antanut naisten tulla luokseni.
Nyt olen tilanteessa jossa kovasti haluaisin löytää kunnonnaisen©. Ei ole mitään käsitystä mistä sellaista voi löytää.Baarista ei, suurin osa sinkkuuteen hurahtaneita.
Netistä ei. Jos jätän itse ilmoituksen kukaan ei vastaa. Naiset joilla on ilmoitus saavat taas turhankin paljon vastauksia ja jään taas huomioitta.Mitä minä sitten olen..
Ok näköinen, 34, 3 lapsen isä.
En ole tylsä enkä tyhmä.
Olen perhekeskeinen ja avoin.
Olen myös uskollinen ja puhelias.mitä odotan naiselta
Avoimuutta ja uskollisuutta.
Kaunues on myöskin tärkeä, kuten myös huumorintaju.
Perhekeskeisyys ei ole yliarvostettua.
Oman kokemukseni mukaan 90% miesten lähettämistä netti-ilmoitusvastauksista koostuu pervoista tai ukkomiehistä. Syy omaan ei-kiinnostavuuteesi saattaa olla liian suuri lapsimäärä, varsinkin jos ovat pieniä...
Reilu 2v. sitten eronnut ja sen jälkeen tavannut jokusen ihan ok tyypin. Jostain syystä ei vaan ole kunnolla liekkiin roihahtanut mikään :( Muutama seksin vonkaaja on eteen myös osunut, mutta kun itse haluaisi tutustua ihmisen korvien väliin ennen kuin jalkoväliin, niin eipä heistäkään ole sitten kuulunut :D
Ikää siis 31v. ja ihan pirteän näköinenkin olen (en tosin aina, äiti kun olen ja väsynytkin välillä :)
Huomenna menossa pitkästä aikaa terassille/baariin, saapa nähdä millainen on "tarjonta" ;)
Kelpaa myös ne miniän lapset.
Poikani pettyi muutama vuosi sitten naiseen ja teki kai jonkin sortin päätöksen kun ei ole vakavasti sen jälkeen seurustellut.
Ikää hänellä on 25v ikäisekseen kypsä.
Pitää kovasti lapsista ja käy säännöllisesti töissä.
Olisiko treffiseuraa tarjolla?
Minä ainakin olen onnistunut löytämään ihanan miehen.
Tämä on hankala asia.
Uskoisin itse olevani ns. kunnonmies©.
En ole koskaan iskenyt naista vaan olen antanut naisten tulla luokseni.
Nyt olen tilanteessa jossa kovasti haluaisin löytää kunnonnaisen©. Ei ole mitään käsitystä mistä sellaista voi löytää.
Baarista ei, suurin osa sinkkuuteen hurahtaneita.
Netistä ei. Jos jätän itse ilmoituksen kukaan ei vastaa. Naiset joilla on ilmoitus saavat taas turhankin paljon vastauksia ja jään taas huomioitta.
Mitä minä sitten olen..
Ok näköinen, 34, 3 lapsen isä.
En ole tylsä enkä tyhmä.
Olen perhekeskeinen ja avoin.
Olen myös uskollinen ja puhelias.
mitä odotan naiselta
Avoimuutta ja uskollisuutta.
Kaunues on myöskin tärkeä, kuten myös huumorintaju.
Perhekeskeisyys ei ole yliarvostettua.