Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksia lähes tauottomasti, mutta vähenevät heti, kun menen makuuasentoon

Vierailija
05.08.2010 |

Mulla on joku ihmeen "kestosupistus", joka ei meinaa millään mennä ohi. Nyt rv 34. Makuuasennossa helpottaa vähitellen. Istuminen ja seisominen ihan tuskaa. Supistus ei varsinaisesti satu, mutta maha on aivan kivikova ja seisominen suorassa mahdotonta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävisin suosiolla nyt nukkumaan, lepo eittämättä parasta lääkettä tuohon.

Vierailija
2/6 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on siitä kyse niin on. Tosin tuommoista se oli mulla vaikka kuinka pitkään, silti vauva syntyi 40+3.

Toivottavasti ei ihan vielä synny, niin on valmiimpi vauva. :) Ei silti suurta hätää vaikka syntyisi, toki. Jaksamita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vaikka panadol ja sitten suihkun kautta nukkumaan.

Vierailija
4/6 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppareita voi tulla aika-ajoin ennen synnytystä, siis esim. viikoja aikaisemmin.

Jos kovasti arveluttaa niin soitapa synnärille.

Hyviä vointeja ja muista ottaa rennosti!

Vierailija
5/6 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli supistuksia puolivälistä asti (myös levossa) avasivat kohdunsuuta ja jouduin vuodelepoon rv 34 asti, jonka jälkeen ei esteltäisi jos vauva syntyy.

Nyt rv 38 ja tilanne on se että reilun viikon supistelut epäsäännöllisesti, mutta kipeästi parin tunnin ajan joka yö. Kohdunsuu auki 4cm, mutta synnytys ei vain ota käynnistyäkseen. Silti pitää kituuttaa joka hemmetin yö supistusten kanssa ja päivällä valvoa esikoisen kanssa, olen niin väsynyt etten jaksa kohta synnyttää...

Lepää siis ihmeessä jos pystyt.

Vierailija
6/6 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on siitä kyse niin on. Tosin tuommoista se oli mulla vaikka kuinka pitkään, silti vauva syntyi 40+3.

Toivottavasti ei ihan vielä synny, niin on valmiimpi vauva. :) Ei silti suurta hätää vaikka syntyisi, toki. Jaksamita!

on ollut supistuksia rv 18 asti ja olin tähän viikkoon asti liikuntakiellossa liikojen supistusten takia. Tänään sitten kävin noin 20 minsan kävelyllä, jonka jälkeen supistus / supistuksia on ollut koko ajan.

Pakko kai se vaan mennä nukkumaan ja odottelemaan tän loppumista.

Tosi inhottava olo!

Kiitos tsempeistä ja rauhoitteluista :-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän