Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tykkäätte asua kerrostalossa, miten perustelette muille

Vierailija
05.08.2010 |

jotka asuvat omakotitaloissa ja tenttaavat teiltä milloin muutatte kanssa omakotitaloon ja miksi ihmeessä asutte kerrostalossa?

Siis kysymys vain heille jotka viihtyvät kerrostalossa eivätkä edes halua omakotitaloa!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paritalossa ja kaipaan kerrostaloon. Vihaan pihatöitä, vihaan lumitöitä, vihaan haravointia....Minä muuttaisin kerrostaloon, jos mies suostuisi.

Vierailija
42/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla asua maan tasalla. helpompi murtautua, senkun rikkoo ikkunan ja astuu sisään, helpompi hullujen kurkkia sisään, jos huudan apua, kukaan ei kuule. t.pelkuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalosssa asumisessa on vain paljon etuja: hyvä sijainti(makuasia), halvat asumiskustannukset, ei lumi-/pihatöitä. Jää rahaa harrastuksiin. Omakotiasujat rahoittavat yleensä kaiken velalla ja osamaksuilla. Kerrostalossa asuvat eivät halua olla vuosikymmenien velkavankeudessa. Se on ainut oikea syy.

Siis kysymys vain heille jotka viihtyvät kerrostalossa eivätkä edes halua omakotitaloa!

Vierailija
44/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään asua keskustassa, ei haluta tehdä lumi- eikä muitakaan pihatöitä, ei haluta autoa, kiva kun kaikki palvelut on vieressä.

Eikä kukaan meidän tuttu edes tuollaisia kysele, kyllä ne kaikki meidät tuntee aika hyvin.

Vierailija
45/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tenttaisivat tuollaista - miksi kukaan aikuinen ihminen ylipäänsä tekisi sellaista? Kukin asuu niinkuin tykkää.

Jos joku kysyisi,vastaisin esim. että tykkään naapureista, kaupunki-asumisesta, vaivattomuudesta.

Vierailija
46/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kodinhoitotyöt vievät päivässä vain puoli tuntia + ruoanlaittoon menevä aika. Palvelut löytyvät vierestä. Lapsille on ikäisiään kavereita ja harrastukset lähellä. Vanhemmilla lyhyet työmatkat. Rauhallinen asua ja mahtavat maisemat korkealta. Huoleton jättää, kun koko perhe lähtee eripuolille maailmaa lomamatkoille. Meillä on varaa matkusteluun, koska olemme suunnitelleet elämämme niin.

Emme kyllä perustele kenellekään. Meidän asia, että miten viihdytään ja meidät tunteva kyllä tietää miksi meillä on näin.

Kolme lasta ja vanhemmat

Vierailija
47/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei pihatöitä! Ei vana kiinnosta kukkapenkit, lumenluonti, nurmikonleikkuu yms.

-sijainti: kulkuyhteydet paremmat (asumme Helsingissä 5 km keskustasta emmekä halua kauemmas), emme tarvitse autoa jokapäiväisessä elämässä, palvelut ihan vieressä (500 m säteellä monta kauppaa, neuvola, koulu, kirjasto, uimahalli, apteekki, posti, pari ravintolaa ym)

-vähemmän kunnostettavaa ja siivottavaa (meitä 2 aikuista ja lapsi, 70-80 neliötä riittää hyvin)

Olen asunut ok-talossa (pk-seudulla), joten tiedän ettei se ole minun juttu ja mies on onneksi samanlainen :) Meillä on kivat naapurit ja rauhallinen taloyhtiö isolla, vehreällä pihalla.

Vierailija
48/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuvat eivät halua olla vuosikymmenien velkavankeudessa. Se on ainut oikea syy.

ylimmässä kerroksessa 4h+k+s, meille ihan riittävä. Naapureina vanhempia pariskuntia tai eläkeläismummo, ei kuulu sisälle kenenkään mölinä. Ei meiltä kukaan tenttaa meidän asumistavasta mitään! hassu ajatuskin. Lainaa meillä ei ole enää, sekin on ihan kivaa.

Vierailija
49/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä että on elämää ympärillä, enkä häiriinny oikeastaan mistään. En halua tehdä pihatöitä, en ole mikään viherpeukalo. Enkä muutenkaan koe että okt olisi mulle sellaisen orgasmin arvoinen juttu. Mulla on ihan kiva asunto nytkin.

Vierailija
50/50 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun mä en valinnoillani loukkaa ketään, mulla ei ole velvollisuutta perustella kenellekään. Sitä paitsi, onhan se niin, että okt-asujat saavat kyllä alkaa miettimään perusteluja omille ekologisesti kestämättömille valinnoilleen...