Onko jollain näitä IKEAN tavaroita?
Uusi FULLEN allaskaappi 20 euroa? Valkoinen, siis vessaan lavuaarin alle. Onko tukeva vai ohutta materiaalia? Heiluuko koivillaan?
SMASKA nokkamukit, koiranmuotoiset ja juodaan sieraimista? Onko hyvät?
RAMSKÄR kylpyhuoneen matto, valkoinen. Nukkaako se?
Kommentit (40)
Onpa muuten ilahduttavaa huomata miten Ikea on säilyttänyt edullisuutensa. Toi hiton kaappi on edelleen saman hintainen kuin lähes viisi vuotta sitten :D ei tarvii erikseen mitään halpuutuskamppiksia niin S-mafia.
Kerrankin antiikkia, antiikkia ketju, jota edes minä en paheksu.
Kyllä vielä vuoden pärjää ilman allaskaappia. Nokkamukia voit tarvita ihan itse sitten vanhana ja raihnaisena jos et saa sitä myydyksi.
Meillä on allaskaappi ohuesta materiaalista tehty mut hintaan nähden ok
tai itse asiassa kaksikin. Pari vuotta piti säästää ja miettiä hankintaa, mutta voin sanoa että ovat hintansa arvoiset.
Viisitoistanenkin voi tunnustaa anonyymisti, että meilläkin on kaksi.. Toinen on käytössä vain silloin, kun toinen on pesussa. En ole viitsinyt tästä kenellekään muuten mainita, ettei tule ystäville sellaista kuvaa, että leveilen näillä sisustus-jutuilla. Muuten Näckten nro2 on kaapissa piilossa;)
Etkö pelkää että joku tunnistaa sinut täällä pröystäileväksi mammaksi? Vai ajattelitko päin vastoin perustaa sisustusblogin? Pari kertaa viikossa Näcktenit 1 tai 2 edestä ja takaa, keittiössä, sohvalla, ruokapöydässä ja sängyssä?
Lisää mielipiteitä kaivataan, että voin tehdä päätökseni ostanko vai en! Kiitos!
ap
Toi kylppärin matto ei ainakaan nukkaa. Meillä on sellanen. Se on siis ihan tavallista pyyheliina-froteeta. Ihan hyvä on ollut.
Tasan vuosi mennyt...
Edelleen olen allaskaappia vailla!
Osaako joku sanoa jotain Ikean allaskaapeista?
Jos Ikea on kovin kaukana, niin lähimmästä rautakaupasta saattaa löytyä ihan hyvä ja edullinen vaihtoehto.
Tai tyydy osaasi ja ole ilman.
Jos kellään ei ole vielä Ikean allaskaappeja... Olisi niin mukava kuulla käyttökokemuksia!
Mietin aina hyvin tarkkaan ennen kuin ostan jotain!
On se vähän sellanen vempula, ohutta kalustelevyä ja muovijalat. Mutta ihan on virkansa toimittanut, meillä se on harvemmin käytetyssä pikkuveskissä.
naurattaa vähän että miettii vuoden 20 euron allaskaapin maksamista... Anteeksi, tiedän että monilla on tiukkaa. Silti huvittaa vähäsen.
Riemu on varmaan sitten valtava kun uusi huonekalu saapuu kotiin, onhan sitä odotettu yli vuosi! :)
Poika 1,5v rakastaa yli kaiken niitä. Ei juo enää muista. Kahvallisia mukeja ollaan kokeiltu mutta pojalle ei kelpaa.
Joten ovat ainakin lapsen mielestä hyvät käytössä :)