Onko jollain näitä IKEAN tavaroita?
Uusi FULLEN allaskaappi 20 euroa? Valkoinen, siis vessaan lavuaarin alle. Onko tukeva vai ohutta materiaalia? Heiluuko koivillaan?
SMASKA nokkamukit, koiranmuotoiset ja juodaan sieraimista? Onko hyvät?
RAMSKÄR kylpyhuoneen matto, valkoinen. Nukkaako se?
Kommentit (40)
Mulla on toi Fullen kaappi, jos vielä pähkäilet sen ostoa :D jos hintaa on 20e ni eihän sillä mitään huippuhyvää kaappia tietenkään voi saada, mut kyllähän toi asiansa ajaa. Vessapaperit mahtuu hyvin sinne ja pysyy se paikallaan jos ei kauheesti potki. Mulla se on vaan ihan suihkun vieressä, vähän nyt vuoden jälkeen repsottaa yks kulma ku siihen osuu vettä aina ku suihkuttelee. Mut ihan toimiva kapistus on :)
Nyt melkein neljän vuoden pohdinnan jälkeen uskallan rohkaista sinua; nyt äkkiä ikeaan, 35e tiskiin ja kaappi, matto ja mukit kotiin!
Mee tänä lauantaina aamulla ennen 11 niin saat ilmaisen aamupalankin ;)
Hyvä idea, ehkä mä teenkin sen! :) Olen aika kauan jo miettinyt tätä asiaa.
Ap
Ostin kaapin käytettynä kirppikseltä 3 vuotta sitten ja vieläkin on ehjä ja siisti, materiaali kyllä vaikuttaa siltä, ettei kestä toistuvaa kastumista jos ei sitä heti kuivaa. Paikalleen sovittamisessa tarvittiin kuviosahaa.
Hitto vie, ostin vihdoin sen nokkamukin, lapsi vaan nyrpisti nenäänsä ja sano että toi on vauvoille. Osaako joku suositella tavallisesti toimivaa mukia pian eskari-ikäiselle? Ja haluaako joku ostaa käyttämättömän SMASKA-nokkamukin?
Ap
viitsinyt tota Ramskäria ostaa, mutta tähän sijoitin
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70075638/
Kyllä kannatti, hyvin on kestänyt! Ajaton ja mukavan näköinenkin!
tai itse asiassa kaksikin. Pari vuotta piti säästää ja miettiä hankintaa, mutta voin sanoa että ovat hintansa arvoiset.
tai itse asiassa kaksikin. Pari vuotta piti säästää ja miettiä hankintaa, mutta voin sanoa että ovat hintansa arvoiset.
Viisitoistanenkin voi tunnustaa anonyymisti, että meilläkin on kaksi.. Toinen on käytössä vain silloin, kun toinen on pesussa. En ole viitsinyt tästä kenellekään muuten mainita, ettei tule ystäville sellaista kuvaa, että leveilen näillä sisustus-jutuilla. Muuten Näckten nro2 on kaapissa piilossa;)
Itselläni on fullenin korkea kaappi ja altaan alla matala kaappi. Yhteishintaan 59€, olleet käytössä viidettä vuotta enkä niistä luopuis vieläkään...Asiansa ovat ajaneet :)
Kokemuksia kellään siitä allaskaapista? Lähden kohta sinne ikeaan!
AP
Ostin sen kaapin n. 6 vuotta sitten, mutta on ollut vasta noin vähän aikaa käytössä niin en oikein osaa sanoa vielä kokemuksista. Toivottavasti tästä oli apua.
Kannattaiskohan mun sitten ostaakin?
Ap