Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnusta syntisi tässä, minä aloitan:

Vierailija
05.08.2010 |

Olen ollut naimisissa olevan, perheellisen miehen kanssa. Tiesin hänen olevan naimisissa.

Tästä on tosin pitkä aika, mutta kuitenkin.

Jotain vispilänkauppaa tai halailua on ollut joidenkin muidenkin naineiden miesten kanssa. En muista että olisin sängyssä asti ollut (vain tämän yhden kanssa).

Nämä vispilä-miehet eivät paina mieltäni. Tämä yksi sen sijaan painaa vieläkin. Ei se suhde tosin missään vaiheessa uhannut miehen perhettä, koska en ollut vakavissani, eikä varmaan hänkään.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän täydellistä kaksoiselämää.

Vierailija
42/46 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoin tässä puoli tuntia, teenkö aloituksen tästä, kun ahdistaa niin sairaasti.

Ja HÄVETTÄÄ.

Jäin eilen miehelleni kiinni salasuhteesta.

Syntini on siis salasuhde, ei kiinni jääminen.

Olin typerän sinisilmäinen, ja luulin etten jäisi kiinni ja ketään ei sattuisi.

Jäin nololla tavalla ja pilasin monen ihmisen elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa eletään mukavaa koti-äidin roolia ja odotetaan miestä töistä kotiin. Ja elämää, jossa tavataan ihana rakastaja, jonka kanssa olo on yhtä satua.

Vierailija
44/46 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karttelen heitä parhaani mukaan ja netissä osoitan kärkkäästi tyhmien virheet. Olen tosin asiallinen, enesim. hauku mutta käytän sanamuotoja joista ei jää epäselväkis että toinen ei mielestäni ole se kanootin terävin muumi.

Mutta inhoan ylimielisiä ihmisiä, jotka luulevat olevansa viisaampia/parempia kuin toiset. En pidä ihmisistä jotka eivät ymmärrä tekojensa/sanojensa mahdollisia vaikutuksia toiseen ihmiseen. Pidän ihmisiä, jotka haluavat korostaa toisen "tyhmyyttä"; julmina, itsekkäinä ja sivistymättöminä moukkina. Ihminen joka haluaa korostaa omaa "paremmuuttaan", on yleensä vain huonon itsetunnon ja omanarvontunnon omaava luuseri, joka muiden mollaamisella pönkittää omaa vajaavuuttaan.

Vierailija
45/46 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun mun elämää. Aina eiliseen asti.

Sitten olin ajelemassa rakastajan luota kotiin, kun mieheltä tuli puhelu. Siihen se sitten romahti, kaikki.

OLE VAROVAINEN!

Vierailija
46/46 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoin tässä puoli tuntia, teenkö aloituksen tästä, kun ahdistaa niin sairaasti.

Ja HÄVETTÄÄ.

Jäin eilen miehelleni kiinni salasuhteesta.

Syntini on siis salasuhde, ei kiinni jääminen.

Olin typerän sinisilmäinen, ja luulin etten jäisi kiinni ja ketään ei sattuisi.

Jäin nololla tavalla ja pilasin monen ihmisen elämän.

miksi et hakenut mieheltäsi mitä tarvitsit? pitäs olla joku laki että sais linnaa jos pettää naimisissa ollessaan, niin ennen oli aviorikos.