OHO, Jari Kurrilla uusi rakas?!
Enpä olisi uskonut... Tai no, kaikkihan on mahdollista...
http://www.seiska.fi/lehti/2010/_a117541/seiskassa+312010/
Kommentit (56)
Seisovat rinnakkain ja juttelevat. Molemmilla on kädet omissa taskuissa. Seiskan kurajuttuja taas :(
Jos tuo nyt oli arveluttavin kuva niin mitä siinä oikein tapahtui..? Juttelevat ja kädet omissa taskuissa.
Vanessasta ja siksi toivoiskin, että käry kävisi.
kansikuvan perusteella törkeää väittää että kävelevät käsikädessä, koska molempien kädet on omissa taskuissa. Mutta, mitähän sisäsivuilta paljastuu, heh. Tapahtunut kuulemma Jyväskylän yössä. Toivon kuitenkin, ettei ole totta tai voisin taas haukkua yhtä miestä siaksi!
Melkoinen lukihäiriö saa olla jos "Kurri bongattiin blondin kanssa" saa väännettyä "Kurrilla uusi rakas".
On se sitten meidän suomalaisten onni että Seiska pitää journalistista tasoa yllä!
jos vieressä kova hälinä niin sitä pitää olla aika lähellä jotta kuulee mitä toinen puhuu.
Käsittämätöntä. Ihan tavallista juttelua.
Kyllä olen itsekkin jutellut jonkun tutun miehen kanssa ihan vierekkäin jotta kuulee mitä toinen sanoo.
Ilmeisesti mullakin on nyt säpinää muiden miesten kanssa!?
"käsikädessä?" joo eivät tosiaankaan ole.
ja muissa kuvissa näkyy selvästi, kuinka Kurri on käsi daamin olkapäällä ja takapuolen päällä...
otsikossa on ?! -merkit, jotka luetaan kysymykseksi eli että "onkohan uusi rakas tms." Siis otsikko on itsessään kysymys. t. ap
Melkoinen lukihäiriö saa olla jos "Kurri bongattiin blondin kanssa" saa väännettyä "Kurrilla uusi rakas". On se sitten meidän suomalaisten onni että Seiska pitää journalistista tasoa yllä!
pitikin arvata....
ja muissa kuvissa näkyy selvästi, kuinka Kurri on käsi daamin olkapäällä ja takapuolen päällä...
pettämiseen ei liity ulkonäkö tai seksin määrä kotona.
ihminen joka on taipuvainen pettämään, pettää vaikka hänellä olisi parhain kumppani kotona.
Jani Sievinenhän teki ihan vastaavan tempun; nai missin ja sitten kun lapset on tehty ja arki alkanut, niin eikun uutta, nuorempaa naista kehiin.
Niiiin surullista. Vanessa tosiaan on sympaattisen oloinen - ja varsin kaunis nainen lisäksi. Ei olisi moista hänelle toivonut.
Ensin Tiina, sitten Vanessa pihalle. Kyllähän sillä Vanella jo ikää taitaa ollakin...
Jos on kamala haahka sisältä päin niin naama saa olla vaikka kuinka nätti.
eroavat. Tavisperheissä tapahtuu myös joka päivä eroja ym.juttuja ketä kiinnostaa. Hankkikaa oma elämä.
on todiste "uudesta rakkaasta", niin minulla olisi lukemattomia uusia rakkaita joka viikko.
Usein halaankin miespuolisia ystäviä eikä minulla silti ole suhdetta heidän kanssaan.
Kurrillahan on ollut ennen häntä jo yksi vaimo ja pari kakaraakin sille.
eli oli toinen nainen...
Ei, Kurri oli eronnut (alkoholisoituneesta) Tiinasta jo jonkin aikaa ennen kuin tapasi Vanessan. Tiina on haastatteluissa antanut "siunauksensa" Jarin uudelle liitolle.
Luulen että on n 35v:n paikkeilla.
Kolme pientä lastakin. Vanessan äiti vissiin aika paljon auttanut lastenhoidossa.
Jos tuo nyt oli arveluttavin kuva niin mitä siinä oikein tapahtui..? Juttelevat ja kädet omissa taskuissa.