Syökö täällä kukaan Diformin lääkettä PAINONHALLINTAAN?
Kiinnostaa tietää kun tuohan on ilmeisesti alunperin 2 tyypin diabeteksen hoitoon tarkoitettu lääke?
Kommentit (14)
vaan psyykenlääkkeet tuoneet nopeasti lisää painoa ja siksi lääkäri määräsi. Pitäisi auttaa painonhallinnassa.
t.2
vaan psyykenlääkkeet tuoneet nopeasti lisää painoa ja siksi lääkäri määräsi. Pitäisi auttaa painonhallinnassa.
t.2
Mulle sanottiin että Diformin Retart 500mg yksi tabletti aamuin illoin.
jos elimistössä on sineenvaihdunnassa häiriö.
Tällöin lihot, vaikka söisit pelkää kurkkua porkkanaa (näin niinkuin kärjistetysti) ja lenkkeilisit kaiken valveillaoloaikasi.
Jos on aineenvaihdunnan häiriö, se on sairaus. Sairas elimistö ei toimi terveen lailla. Vaikea ymmärtää?
laihtumiseen mitään pillereitä tarvi.
että lopetettiin se sitten. Minulla oli sokerit normaalin ylärajoilla kun se aloitettiin. ruokahalua se kyllä vähensi.
Painonhallinnan tueksi määrättiin. Sokerit oli ihan ok.
Painonhallinnan tueksi määrättiin. Sokerit oli ihan ok.
Onko kenenkään paino tippunut kyseisellä lääkkeellä?
lääkkeen kun aiheutti matalia sokereita (vaikka sen ei pitäisi aiheuttaa...). Sitten taas paino tuli takaisin.
Mitattiinko niitä vai tuliko huono olo?
Miten huomasit matalat sokerit? Mitattiinko niitä vai tuliko huono olo?
Minulla oli mittari ja kotimittarilla sain sellaisia tuloksia että sokeri oli hiukan yli 2. Näitä alkoi olla joka päivä.
Itselläni ei ole verensokerimittaria, mutta tulee aika huono olo kyseisestä lääkkeestä. Pitää varmaan olla lääkäriin yhteydessä, jollei ajan kanssa helpota.
Mutta esim. Turku antaa kaikille diabeetikoille tai niille, joilla epäillään diabetestä oman mittarin. Jos ei muuten, niin ainakin lainaan.
nyt nostettu 500mg 2 kertaa päivässä.
t.nro jotain
Vai miten sulle määrättiin tuo?