Ihanaa. Olin eilen alessa
ja nyt mulla on pihamekko (johannatukiaismallinen), rantamekko ja yömekko. Koko päivän oon vaan vaihtanut mekosta toiseen. =D
Ja sit mä luulin, että tissistä putosi punkki, mutta onneksi se olikin vaan joku toinen samanmuotoinen ötökkä, sillä oli meinaan siivet. Kauhea kohtalo, kuolla jonkun tissin alle. ;o)
Eilen löydettiin Ikeasta jättiruukut pihalle. Vitosella. Peltiä ovat, punaiset. Vihreitäkin olis ollut, mutta punaiset on ihan talon väriset. Olen sitten istuttanut niihin marjakuusen, puksipuun ja kesäkukkia. Honkkarissa oli havut puoleen hintaan.
Hyvä päivä. Hyvää iltaa teillekin. ;o)
Kommentit (4)
Älä pelkää, en mene mekolla oman pihan ulkopuolelle, lähimpään naapuriinkin on kilometri. ;o)
No kyllä sitä sopii sitten pihalla pitää :)
Mitä huomiselle suunnittella? Täällä lapsen kanssa touhuilua ja lämpimästä kesästä nauttimista vain.
Mutta löysin 2 ihanat, halvat rintsikat. Se on isorintaiselle juhlaa. tai siis sama malli, mutta eri väreissä. sitten löysin kivan topin ja bikinit ja uimapuvun:-) Ja kaikki kohtuu hintaan:-) Olin tyytyväinen ja iloinen, vaikka en uusia kenkiä löytänyt.
Mä oon ehkä snadisti pihalla et mikä on johannatukiaismallinen pihamekko, mutta ei se mitään :)
Itse oon hoidellu asioita kaupungilla tänään ja suunnitellut ensi viikon ulkomaan matkaa :)