Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaava pilaa työilmapiirin, voi että pistääkin vihaksi!!

Vierailija
04.08.2010 |

Nyt riitti, ei voi muuta sanoa! Olen ollut samassa firmassa töissä 2 vuotta ja eräs vastaava on tehnyt kaikkien työstä yhtä helvettiä. Meidän firmassa työntekijöiden vaihtuvuus erittäin nopeatempoista, monet pelästyy kovaa työtahtia... ja tätä vastaavaa. Se sanoo asioista todella ilkeästi kaikille, myös uusille työntekijöille. Kaikesta se huomauttaa, jos asiat ei suju just niinkuni pitää sanoo asiasta siihen sävyyn, mutisee siellä itsekseen että juuri ja juuri kuulee mitä se sanoo.

Tänään hän sai minut itkemään. Kysyi miksi en ole vastannut hänen kysymyksiin ja totesin että kokoajan olen vastannut ... sitten hän totesi että hänen on lypsämällä pitäynt lypsää tietoja minusta, niin sanoin että parhaani olen kuitenkin yrittänyt.. sanoi siihen vielä jotain ja totesin; No, anyway***. Siitäkös hän räjähti ja huusi; Ja tuo hällä väliä asenne loppuu just saman tien.

Kaikkeni työlle annan, aina teen parhaani, loukkaannuin sydänjuuriani myöten että väitetään että minulle on ihan sama miten asiat hoidetaan. Ja itku tuli. :(

Päällikölle en viitsi mennä valittamaan kun ovat ylimpiä ystävyksiä tämän kys. vastaavan kanssa. Tuntuu et mitään ei voi tehdä, ja auta armias jos tarkentaisin tilannetta että miksi joku asia meni näin tai miksi tein noin, niin sehän pistettäisiin vastaan panemisen piikkiin, ja saisin varoituksen (yhden varoituksen olen jo saanut, melkein samanlaisesta tilanteesta)

Kun tätä ei JAKSA ENÄÄ, töitä ei tältä paikkakunnalta löydy toista vaikka kuinka hakis. Ja kun firmassa on vain kyse tästä yhdestä henkilöstä jota ei oikein kukaan enää siedä. Ja ymmärtäisin että jos teen väärin, niin siitä sanottaisiin asiallisesti tai kysyttäisiin miksi et vastaa, mutta kun ruvetaan heti kyräilemään ja pätemään ja vääntämään asiat just sellaisiksi että niistä pääsee sanomaan.

Mikä on se Raamatun kohta jossa sanotaan että kohtele toista niinkuin haluat itseäsi kohdeltavan? Vois kirjottaa tuon kissan kokoisin kirjaimin toimistomme seinälle :)

(***Ja anyway:hän tietääkseni tarkoittaa fraasina että joka tapauksessa eikä niinku whatever että ihan sama, kuten vastaava ilmeisesti ymmärsi...)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhdessä suunnitelma, miten viette asian eteenpäin. Ei ole työnantajankaan etu, että yksi pilaa ilmapiirin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla