Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nimitys tämmöiselle miehelle

Vierailija
04.08.2010 |

Valehtelee esim kun on vaikka Helsingissä että joo olen täällä Tampereella...

Jää kiinni erilaisista asioista,missä on valehdellut ja ne on selkeitä valheita,niin silti kiistää.

Tekosiaan ei myönnä.Aina vastaus että en minä oo...

Onko ihmislajin nimitys patologinen valehtelija vai mikä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten nuljaska,sika,valepukki,hyväkäs yms.onhan noita.

Vierailija
2/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästäni kerroin...Ja siinähän niitä syitä miksi on nykysin EX :D kamala ihminen...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mieluummin valheen kuin totuuden, koska pelkää sinun käyttävän totuutta häntä vastaan.

Vierailija
4/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tuollainen... Ensin huomasin sen, kun alkoi kertoa jollekin juttua, jossa minäkin olin mukana. Omasta mielestään hän vain "väritti" tarinaa, minä taas olin ihan hämilläni, että eihän se noin mennyt!

Sitten alkoi tulla muita, ihan selkeitä valheita. Esim. sanoi olevansa kotona vaikka oli kaverilla, sanoi olevansa kaverin X luona vaikka oli Y:n luona... Eikä noilla valheilla ollut mitään syytä/tarkoitusta! (Ei siis pettänyt tms.) Ei kai vain osannut puhua totta. Eikä pyytänyt anteeksi, vaikka jäi kiinni.

Vierailija
5/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä oli kaikenlaista... esim eräästä tv.stä...sanoi sukulaiselle ett ei meil oo enää sitä telkkaria vaikka on... ja kerran kolhi yhtä autoa niin autonomistajalle jankutti että ei hän ole kolhinu.... ja tosi paljon kaikenlaista isoa ja pientä... enkä tiedä mikä tarkoitus oli asioilla...

kaikinpuolin outo mies...-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan