Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ne ulkomaalaiset lapset ovat aina eräiden mielestä niin paljon kauniimpia?

Vierailija
04.08.2010 |

Minustya niissäkin kuten kessä tahansa ihmisissä on sekä kauniita että vähemmän kauniita eikä se ihmisen väritys vielä kenestäkään tee rumaa tai kaunista. Moni suomalainen pellavapää sinisilmä on kaunis kun taas moni mustatukkainen "pusuhuuli" takkutukka vähemmän...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noita löytyy vaikka mistä maailman kolkista. Itse ole kyllä tummatukkainen ja ruskeat silmät, paljon olen kuullut ihailuja, varsinkin silmistä, moni tykkää ja niin tykkään itsekin. Mä olen viehättävä ja nätti ja mun eksoottinen ulkonäkö viehättää, tykkään.

Lapseni taas ovat sinisilmäisiä ja vaaleita kikkarapäitä ja voi että olen saanut kuulla monesti kehuja heidän ulkonäöstä, ovat niin nättejä lapsia.

Ei pelkät värit vaikuta, vaan myös kasvojen muoto, hiukset, silmien muoto, ripsetkin voi olla se "juttu" ja noin ylipäätään kokonaisuus tottakai.

En ole rasisti, mutta silti on pakko sanoa että ihan pikimusta iho on mun mielestä ruma ja tosi paksut huulet, samon myös ihan kalpea iho ja ohuet huulet, mutta jos siltä väliltä jotain...

Vierailija
2/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tässäkin ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kun naapurin rouva ihailikin tuota vauvaa minun vauvani sijaan!!

Vierailija
4/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun äitini on juuri tuollainen. Ihan sama, minkänäköinen MUSTAihoinen lapsi on kyseessä, niin se on niiiiin ylisuloinen, hellanlettas sentään!! Kaikista ohjelmista, mainoksista, katalogeista yms se bongaa ne tummaihoiset lapset ja lässyttää.

Omituista.

Vierailija
5/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimäärin rumat lapset! Ei hiuksia päässä, ei ripsiä, ei kulmakarvoja (kun ovat niin vaaleet), ruma vaatetus, ihme huivit päässä, rumat sandaalit, rumat muumivaatteet jne- On Todellakin poikkeuksia, muttä tässä keskiverto!

Vierailija
6/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pelkäät että sinisilmäiset blondit käy kimppuusi tuolla kadulla? Sitä väkivaltaa esiintyy kuule joka yhteiskunnassa ja sitä harrastavat kaikenväriset ihmiset...

että et paljon maailmasta tiedä. Viittasin tuossa ihan aitoon tilanteeseen. Väkivaltaa esiintyy, mutta minusta tuntuisi mukavammalta kävellä kadulla ilman että perään huudellaan ja näytetään nyrkkiä silmien, hiusten ja ihonvärin takia. Hulluahan se on, semmoisia toivoa. :o

Mä niin komppaan tätä.. Viikonloppuna viimeksi soitin poliisit paikalle, kun lasten kanssa yritettiin ulkoilla puistossa, jonka valitettavasti tietyn alan ammattilaiset ovat vallanneet..

Vierailija
7/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei silti mene jakeluun, miksi minulla ja lapsillani olisi pienempi oikeus kulkea ilman perään huutelijoita tai jopa kimppuun käyviä sekopäitä omassa kotimaassamme, vaikka joku heimo Afrikassa orjuuttaisi toisia..

Monelle valtaväestöön sulautuvalle on ilmeisen mahdotonta kuvitella tilanne, jossa ihan tavallisella ulkoilu-/kauppareissulla osa meistä joutuu jopa pelkäämään lastensa ulkonäön takia. Toki nämä huutelijat yms ovat yleensä syrjäytyneitä ja päihteiden käyttäjiä (mikä ei tee heistä yhtään vähemmän pelottavia), mutta sitä p*skasakkia on tässä maassa ilmisen mahdotona vältellä, etenkin kesäaikaan, jolloin lasteni ihmonväri korostuu ja erottuu selvemmin vaatetuksen vähetessä. Pahinta tässä tilanteessa on se, mitä suurin osa suomalaisista tekee tälläisen tilantee havaitessaan. He kääntävät päänsä pois ja jatkavat matkaansa.

Vierailija
8/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei silti mene jakeluun, miksi minulla ja lapsillani olisi pienempi oikeus kulkea ilman perään huutelijoita tai jopa kimppuun käyviä sekopäitä omassa kotimaassamme, vaikka joku heimo Afrikassa orjuuttaisi toisia..

Monelle valtaväestöön sulautuvalle on ilmeisen mahdotonta kuvitella tilanne, jossa ihan tavallisella ulkoilu-/kauppareissulla osa meistä joutuu jopa pelkäämään lastensa ulkonäön takia. Toki nämä huutelijat yms ovat yleensä syrjäytyneitä ja päihteiden käyttäjiä (mikä ei tee heistä yhtään vähemmän pelottavia), mutta sitä p*skasakkia on tässä maassa ilmisen mahdotona vältellä, etenkin kesäaikaan, jolloin lasteni ihmonväri korostuu ja erottuu selvemmin vaatetuksen vähetessä. Pahinta tässä tilanteessa on se, mitä suurin osa suomalaisista tekee tälläisen tilantee havaitessaan. He kääntävät päänsä pois ja jatkavat matkaansa.

Vierailija
9/39 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka keltä vaan ruotsalaiselta, tanskalaiselta tai norjalaiselta ni ne nauraa silmät päästään, jos väität suomalaisena olevasi jotenkin skandinaavi.

Suomi ja Islanti on aikoinaan otettu pohjoismaidenYHTEISÖÖN mukaan, vain silkasta säälistä, että "noh, otetaan nyt sitten noiki mukaan".

Suomalaiset ei ole skandinaaveja. Muutama hassu blondi tänne on syntyny vain siitä syystä, että viikingit kävi joskus kuksasemassa länsisuomalaisia. Tai ruotsin kuningas lähetti pari aatelia asumaan etelä-suomeen.

Muutoin suomalaiset on kyllä ihan vain niitä suomalais-ugrilaisia. ITÄ-Eurooppalaisia! Vähän niinku venäläiset, puolalaiset ja virolaiset. Daaa-a?

Vierailija
10/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisia tummatukkaisia lapsia kaikki...muutenkin se tumma tukka kärsii inflaation kun niitä tuppaa olemaan joka paikassa...

Vierailija
11/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään tarvetta vertailla. Hänellä kauniit isot siniset silmät ja tuuhea kihartuva pellavainen tukka...pitkä tukka jo syntyessään. Toivottavasti jokainen äiti osaa pitää omaansa parhaimpana minä ainakin!

Vierailija
12/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan vauvaa haukutaan pulleaksi pallopääksi ja muistan kuinka omaa esikoistani osa tuttavista kauhisteli, kuinka laiha hän on jne. jne. vaikka oli minusta maailman kaunein, vaikkakin hoikahko, mutta isot siniset silmät, pitkät ripset, kauniin mallinen pää, nykerönenä ja iloinen mieli. Kauneus on todella katsojan silmässä, mutta minusta vain hyvin harva lapsi/vauva on varsinaisesti ruma. Väriin katsomatta suurin osa ovat ihania ja kauniita omalla tavallaan!

Vierailija
13/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suuret, tummat silmät, jotka vetävät huomion puoleensa. Tummat piirteet myös erottuvat kasvoista helpommin kuin vaaleat. Siksi naisetkin (varsinkin blondit, joilla on luonnostaan vaaleat kulmakarvat, ripset jne) meikkaa! Tämä on ihan biologiaa. Ihmistä miellyttävät selkeät piirteet ja suuret silmät.

Toisaalta blondeja ihaillaan maissa, joissa heitä on vähän juuri tuon massasta erottumisen takia. Nykyisenä hiusvärien aikana tosin blondiuskin on kokenut inflaation.

Vierailija
14/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aito sellainen on todellakin harvinaisuus lapsilla nykyään. Blondit tulevat valitettavasti kuolemaan sukupuuttoon kohta on vain niitä brunetteja maailmam täys...kukaan ei erotu enää joukosta.

Vierailija
15/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nimenomaan niitä sinisilmäisiä pellavapäitä :D erikoiset vetävät katseita puoleensa!

Vierailija
16/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään tummasta ja paksusta tukasta (ei tartte olla musta) ja selkeästi erottuvista kulmakarvoista ja ripsista (eikä tartte taaskaan olla mikään lehmäripsinen marx-veljes). Suomalaisilla on usein vaaleat, ohuet hiukset ja samanlaiset ripset ja kulmakarvat, toki tällaisia löytyy muiltakin. Mutta jos vertaa vaikka suomalaista ja ranskalaista, niin kyllähän se ranskalainen on usein tummaverisempi kuin suomalainen.

Vierailija
17/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei erotu enää joukosta.

Ihan niin kuin blondius olisi jotenkin hirvittävän tärkeä asia maailmassa. :DDD Se on vain tukkaa, hyvä ihminen!

Vierailija
18/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajat päivitellä...ja juu kyllä tyttöni on kerännyt katseita ja kehujakun ollaan ulkomailla matkusteltu. siniset silmät myös saaneet kehuja :D makuasioita mutta kyllä siellä päin maailmaa on blondit huudossaan! Siksi varmaan täällä ne brunetit jotka siellä taas eivät kiinnitä kenenkään huomiota.

Vierailija
19/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nimenomaan niitä sinisilmäisiä pellavapäitä :D erikoiset vetävät katseita puoleensa!

Meidän suklaasilmät saa aina osakseen ihastelua ulkomailla, koska ovat kauniita ja mukavia lapsia.

Vierailija
20/39 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman värisiä...vähän liian monotoninen maailma sitten mutta minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi