Sukupuolten tasa-arvo
Minut on bannattu toiselta keskutselupalstalta.
suutahdin eilen, kun jotku ÄIDIT olivat linkittäneet toisten lasten (tyttöjen) blogeja ja haukkuivat näitä siin äketjussa huorahtaviksi ja antoivat hyväksynnän sille, että jos heidän mielestään pukeutuu vähiin vaatteisiin, tainäyttää siltä, että pitää seksistä, on selvyys että tulee raiskatuksi esim jonkun joukkuune toimesta. pedofiliasta puhuttiin että on näiden lasten syy.
No minä sitten sanoin, että samanlaisia huoria ne teidän räkänokkanne ovat. ne heidän lapset (pojat) pelaavat jääkiekkoa ja futista koska haluavat rahaa ja sitä kautta hyvännäköisen tyttöystävän eli seksiä ja rahaa.
Ja nyt minut on bannattu.
Tasa-arvo on helvetin kaukana. Naisilla on oikeus nauttia seksuaalisuudestaan, pukeutua miten haluaa ja silti raiskaus tai pedofilia on rikos.
Aivan samanlaista huoraamista ja keikistelyä on jos mies kasvattaa lihaksia ja yrittää olla kova niin että saisi hyvännäköisiä naisia.
Itse en tällaista puhetta edes ymmärrä. sairasta puhetta, mutta jos sitä käytetään viattomiin tyttölapsiin, niin minä käytän sitä samalla tavalla jätkiin.
ne mammat jotka kasvattavat kotonaan pahimman luokan sovinisteja