Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä raskaana, mutta mies ei "jaksa" ottaa riittävästi vastuuta taaperosta!

Vierailija
15.07.2010 |

Sitä ärsyttää, että ensin hän tekee työpäivän ja sitten pitäisi kotona ulkoiluttaa/syöttää/vahtia vielä taaperoa. Meillä todella vilkas esikoinen, jonka perässä minä juoksen pitkän päivän sillä seurauksella, että illasta koskee selkään jo kovasti. Rv 30 menossa. Illalla minun pitäisi jo päästä makuuasentoon, sillä selkäsärky pikkuhiljaa helpottaa. Mutta mies on niin laiska lapsen suhteen, selvästi hänen asenne on se, että minä yritän vain laiskotella ja pistää hänet hommiin.. tuntuu todella kurjalta. En haluaisi olla näin raihnainen, mutten voi mitään särylle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on miehestä ihan kohtuutonta jos hänen täytyis oman lapsensa kanssa aikaa viettää? Ja toinen tulossa teille?

Vierailija
2/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käy illan tullen puolentoistatunnin vaunulenkillä taaperon kera ja sinä huilaat. Oma mieheni ja poikani ovat juuri sellaisella, ja minä makailen sohvalla (rv34).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan sama homma paitsi ettei mies tee töitä tällä hetkellä ja en ole ihan noin pitkällä. eli en ole ihan raihnainen mutta taasen aika loppuun palanut ja väsynyt.mä en ymmärrä miehiä. sit pitäis jaksaa viel passata niitä ja pitää huusholli kunnos

Vierailija
4/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää passata miestä ja pitää yksin huusholli kunnossa? Jospa astuisit ihan tänne 2010-luvulle ja avaisit silmäsi.

hiukan sama homma paitsi ettei mies tee töitä tällä hetkellä ja en ole ihan noin pitkällä. eli en ole ihan raihnainen mutta taasen aika loppuun palanut ja väsynyt.mä en ymmärrä miehiä. sit pitäis jaksaa viel passata niitä ja pitää huusholli kunnos

Vierailija
5/5 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvettiin... ei tollasel tee mitää.niin minä tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan