Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-kymppinen nainen ei saa enää miestä

Vierailija
03.08.2010 |

näin se on tosi! Mutta yli 40-vuotias mies saa vielä nuoria tyttöjä! Minä olen 43 vuotias mies ja ympärilläni pörräävät kakskymppiset mirrit mutta ex-akka saman ikäinen, on miesten silmissä jo kurppa. Katkerille mammoille terveiset: ei tarvi ihmetellä miksi ne miehet lähtee kun tulee "se tietty ikä" mammoille mittariin :) t meno mies.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin päin vastoin kumma kyllä.

Vierailija
22/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa :) itse olen yli 43 vuotiaskin jo ja "uudessa elämässä" onnellinen. Monesti olen saanut hätistellä nuorempia miehiä loitommalle... arvaavat ikänikin vielä melkein kymmenellä vuodella nuoremmaksi kuin mitä olen. :)

Huonosti exääsi kohtelit jos noin on päässyt käymään...

Ei pidä yleistää. Jotkut säilyy nuorekkaana pidempään kuin toiset, koskee myös miehiä

t. Hyvin säilynyt

Vierailija
24/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkökulmastasi...

Minä voisin nopeasti listata lähipiiristä 5 eronnutta/leskeksi jäänyttä naista:

1. avoliitossa elänyt uuden miehen kanssa nyt pari vuotta

2. menossa naimisiin uuden miehen kanssa

3. ja 4. ottajia on useampia ollut tarjolla, mutta ei tahdo enää elää miehen kanssa vaan elää yksin ja pitää hauskaa

5. tapailee miehiä ja ehdokkaita riittää, mutta ei ole löytänyt vielä sitä oikeaa nro. kakkosta ;)

Niin ja naisten iät!

1. 80v.

2. 45v.

3. 43v.

4. 62v. (anoppini)

5. 51v.

Vierailija
25/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 4-kymppinen ex-mies ihastui 5vuotta itseään vanhempaan naiseen, eli siinä tapauksessa ainakin yli nelikymppinen nainen sai miestä ihan aviopuolisoksi asti.

Minä taasen (37v.) avioiduin 4vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
26/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v ja pitkästä aikaa oltiin kaverini kanssa viikonloppuna liikenteessä. Kyllä niitä tanssittajia riitti ja yksi 5v nuorempi sälli oli erityisenkin kiinnostunut. Ollaan nyt vähän pidetty yhteyttä.

Taitaa olla niin että ap on itse sen verran keskenkasvuinen että pitänyt siirtyä "tyttöihin" kun ei taida aikuinen nainen enää olla kiinnostunut.

Ja kyllä ne tyttöset sut aikanaan vaihtaa enemmän omansa ikäiseen, ei vanhaa kurppaa jaksa kauan katsella kun se uutuuden viehätys katoaa. Paitsi tietty jos olet hel.etin rikas. Tyttöset menee ns. elämässä eteenpäin mutta jotkut äijät pysyy henkiseltä tasoltaan aina pentuina.

Vierailija
27/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa kaiken tai muija lähtee kävelemään :)

Olen yli 40v mutten joudu maksamaan nuoresta herraseurasta ;)

Vierailija
28/28 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin elämäni miehen 42-vuotiaana, onpa vielä 5 vuotta nuorempikin :)!

Ja hänen mukaansa meikäläisen kroppa lyö laudalta monen parikymppisen itsensä muodottomaksi syöttäneen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi