Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkainen(?) turhastako?

Vierailija
03.08.2010 |

Heti alkuun kerron, että emme asu yhdessä miesystäväni kanssa eikä hänen lapsensa ole minun... Ja asiaan.

Mies on lapsensa kanssa tutustunut naapurirapun yh-äitiin ja tämän lapseen. Lapset ovat lähes "bestiksiä" ja ikävä on suuri jos eivät näe toisiaan pariin päivään.

Nyt on kuitenkin alkanut minua häiritsemään tämä kuvio. He viettävät neljästään paljon aikaa, monta tuntia ja myöhään yöhön. Näistä kaikista mies ei edes kerro itse vaan lapsensa kertoo, mitä ovat tehneet, missä käyneet ja kuinka myöhään. Kun kysyn mieheltä mitä ovat touhunneet päivän aikana, hän vastaa vain että eipä paljon mitään tai ei mitään ihmeellistä.

Viime aikoina on kyllä puhunut paljon naapurirapun lapsesta ja tämän äidistä. Kuinka se äiti teki sitä ja tätä ja kuinka heillä oli hauskaa.

Kerran kun olin miehen ja hänen lapsensa kanssa ulkona ja tapasimme naapurirapun kaverit, eivät mies ja nainen edes moikanneet toisiaan. Olimme puistossa yhtäaikaa mutta kertaakaan eivät he jutelleet toisilleen. Jos heitä ei ole ulkona näkynyt, on lapsi saanut käydä ovella pyytämässä heitä ulos, mutta silloin kun minä olen mukana, mies ei anna lapsen sitä tehdä.

En ole miehelle mitään sanonut vaikka hieman häiritsee tuo kuvio. He viettävät aikaa enemmän naapurirapun lapsen ja äidin kanssa kuin minun... Onko tämä sellainen asia josta pitääkin olla hiljaa vai voinko ottaa asian puheeksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti kun oli töistä päässyt ja lastansa hakemassa tarhasta. Sanoin miehelle, ettei hänellä ole kotonaan edes kahvia niin he voisivat tulla mun luona käymään. Mies vain sanoi ettei he nyt tuu ja hän käy sitten kaupan kautta hakemassa kahvia ja menevät kotiin. :O He eivät muutenkaan paljoa käy mun luona, mutta tämä meni jo jotenkin yli mun ymmärryksen. Nyt kyllä hälytyskellot soi vielä enemmän. Taidan tänään käydä miehen luona ja vähän jututan häntä! ap

Vierailija
2/33 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen nyt viettänyt pari viikkoa tiiviisti omalla asunnolla. Mies ja lapsensa ovat päivittäin viettäneet aikaa "naapurirapun kavereiden" kanssa. Olemme muutaman kerran ollut kaikki yhdessä ulkona ja pakko myöntää, että tuntuu ihan hemmetin pahalta nähdä kuinka hyvissä väleissä mies ja tämä nainen on. Heitä voisi pariksikin/perheeksi luulla.

Olen pyytänyt miestä ja lastaan käymään luonani, mutta he eivät koskaan tule, kun lapsi haluaa leikkiä kavereiden kanssa. Tämmöistä... Asia täytyy ottaa puheeksi. Vaikka taidan jo tietää miten tässä on käynyt. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäis antaa niille mahdollisuus? Kuulostaa varmaan ikävältä, mutta ehkä?

Vierailija
4/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin ja reilu puhe on ainoa mihin voi nojata.

Vierailija
5/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessa täytyy kyetä tuollainen murhe puhumaan.

Vierailija
6/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran katsoin ikkunasta ulos kun lapsi lähti edeltä puistoon. Lapsi meni juttelemaan tämän naisen kanssa. Pian nainen alkoi riisuun päällivaatteita ja pelkät bikinit päällä otti aurinkoa. Hetken päästä menimme mieheni kanssa ulos ja nainen alkoi laittaan vaatteita takaisin päälleen! :D

Vierailija
7/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole asiaa ottanut puheeksi, koska haluan vähän kuulla muiden mielipiteitä. Etten vain ole loukkaantunut turhasta... Enhän minä valita muidenkaan kanssa leikkimisestä ja ajanvietosta. ap

Vierailija
8/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä tunnet. Harvinaisen selvää on, että miehellä on joko tunteita sitä naista kohtaan tai on tapahtunut jotain...

Vierailija
9/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä tunnet. Harvinaisen selvää on, että miehellä on joko tunteita sitä naista kohtaan tai on tapahtunut jotain...

Vierailija
10/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen selvää on, että miehellä on joko tunteita sitä naista kohtaan tai on tapahtunut jotain...

miestä ja lastansa viettämästä aikaa heidän kanssa, varsinkin kun lapset ovat niin hyviä ystäviä..? :( ap

Vierailija
11/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos törmäätte ulkona tms. ala jutustelemaan. Ja puhu sen miehes kanssa.

Vierailija
12/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin kun minä olen lapsen kanssa kahdestaan ulkona heitä ei näy ja silloin kun olemme kaikki paikalle, niin nainen vetäytyy sivummalle ja yleensä he lähtevät pian pois. ap

Vierailija
13/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilykset minullakin. Ei se ajan yhdessä viettäminen, voi mies ja nainen olla ystäviä keskenään ilman sen kummempaa. Mutta se että ovat usein yhdessä ja sitten kun tulevat kaupungilla vastaan, eivät edes tervehdi. Miksi ihmeessä??

Vierailija
14/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin kun minä olen lapsen kanssa kahdestaan ulkona heitä ei näy ja silloin kun olemme kaikki paikalle, niin nainen vetäytyy sivummalle ja yleensä he lähtevät pian pois. ap

Ei halua häiritä kun sinä olet paikalla? :)

Ajattelee ehkä ettet halua häntä siihen.

Vierailija
15/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se että ovat usein yhdessä ja sitten kun tulevat kaupungilla vastaan, eivät edes tervehdi. Miksi ihmeessä??

Kovasti ovat aikaa yhdessä viettäneet, mutta silti mieheni ja nainen eivät edes tervehdi toisiaan kun minä olen paikalla. Ja kun pikkuhiljaa tulee mieleen kaikkia muitakin pikkujuttuja niin epäilykset vain voimistuu... ap

Vierailija
16/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas näemme. Eipä ole mies tänään soittanut vaikka melkein koko 4 vuoden ajan lähes päivittäin on soittanut heti töistä päästyään. Kai sillä on ollu kiire leikkiin naapurirapun äipän kans! :/ :D

Vierailija
17/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se että ovat usein yhdessä ja sitten kun tulevat kaupungilla vastaan, eivät edes tervehdi. Miksi ihmeessä??

Kovasti ovat aikaa yhdessä viettäneet, mutta silti mieheni ja nainen eivät edes tervehdi toisiaan kun minä olen paikalla. Ja kun pikkuhiljaa tulee mieleen kaikkia muitakin pikkujuttuja niin epäilykset vain voimistuu... ap

useinkin tekemisissä naapurirapun naisen kanssa? Joka päivä, joka toinen päivä vai pari kertaa viikossa. Minulla hälyttäisi myös jos joka päivä ovat tekemisissä. Harvemmin hyvätkään ystävät joka päivä soittelevat tai näkevät. Kerran tai pari viikossa riittää.

Vierailija
18/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mies alkanut kyttämään sitä ettet vahingossakaan koske hänen puhelimeensa? Saako raivarit jos katsotkaan puhelimeensa päin? En sano että kannattaa tsekata puhelin, sehän on laitonta, mutta on pettämisen varmimpia merkkejä jos kyttää puhelintaan. Esim. ottaa mukaan jopa vessaan, pitää näyttö alaspäin pöydällä, puhelin on aina äänettömällä, tuleeko ihmeellisiä "anteeksi väärä numero"-soittoja, tai meneekö puhumaan ulos tai toiseen huoneeseen. Tarkkailepa sitä.

Vierailija
19/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mies alkanut kyttämään sitä ettet vahingossakaan koske hänen puhelimeensa? Saako raivarit jos katsotkaan puhelimeensa päin? En sano että kannattaa tsekata puhelin, sehän on laitonta, mutta on pettämisen varmimpia merkkejä jos kyttää puhelintaan. Esim. ottaa mukaan jopa vessaan, pitää näyttö alaspäin pöydällä, puhelin on aina äänettömällä, tuleeko ihmeellisiä "anteeksi väärä numero"-soittoja, tai meneekö puhumaan ulos tai toiseen huoneeseen. Tarkkailepa sitä.

Puhelin taskussa lähes aina, näyttö alaspäin pöydällä ainakin öisin, puhelin on AINA äänettömällä ja menen aina puhumaan toiseen huoneeseen. Väärä numero soittajia ei sentään tule. :DD

Vierailija
20/33 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten asiaintila on.

sinuna olisin myös aika ihmeissäni kuviosta.