Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani kokonaan mutta nyt pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Vierailija
16.09.2024 |

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet kaupungilta (tai jostain muualta paikkakunnalta) halvempaa asuntoa. Ei siinä sen ihmeempää. 

Vierailija
2/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kämpässä asuu kuka vuokran maksaa, jotenkin näin se vanha hokema menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota hetki, niin hallituksen kannattajat tulevat kertomaan sinulle mitä sinun täytyy tehdä.

Vierailija
4/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaja päättää. Kela ei maksa asumistani eikä edes osallistu siihen, niin minä saan päättää itse missä asun. 

Vierailija
5/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
6/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta asua sillä alueella Helsingissä, muuta maaseudulle.

Vierailija
7/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta.

Vierailija
8/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet kaupungilta (tai jostain muualta paikkakunnalta) halvempaa asuntoa. Ei siinä sen ihmeempää. 

Olen kaupungin asuntoa hakenut yli 5 vuotta eikä ole asunnoista kuulunut

Ap

Vierailija
9/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Vierailija
10/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamies on yksi suuri vitsi, kuin huono sketsihahmo. Oikea oman elämänsä sankari.

Vierailija
11/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On monia jotka ovat pidempään asuntojonossa kuin sinä joten tuo ei ole vielä yhtään mitään. Jatkat hakemista kunnes löydät sopivan halvemman asunnon. 

Vierailija
12/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät ehdi rakentaa uusia tarpeen vaatimalla tavalla.

Vierailija
13/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Ei saa töitä, 11 000 hakemusta laitettu ja 2 kertaa päässyt haastetteluun mutta ei ole työpaikkaa irronnut

Ap

Vierailija
14/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kontulaan tai mogadishu avenuelle. Varmasti löytyy kohtuuhintainen asunto vaikka heti.

Vierailija
15/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vuokrasi on ollut asumistuen maksimisumma 460e? Missähän Helsingissä pääsee asumaan niin edullisesti...

Vierailija
16/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Sitten kärsit ja kitkuttelet siellä ja yrität jotenkin pärjätä niillä eväillä mitä yhteiskunnalta saat. Voit myös ahkerasti yrittää töihinmenoakin. Ties vaikka tärppäis ja joutuisit töihin ja saisit kustantaa itse omat menosi. 

Vierailija
17/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juntti taidat olla itsekin, kun et pääkaupunkiseudulta löydä työtä, millä maksaisit vuokran.

Vierailija
18/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kela sua mihinkään pakota muuta kuin maksamaan "itse" osan vuokrasta.

Vierailija
19/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan ilmaisen muuttoavun sinulle! Meitä on ryhmä, jotka kantaa tavarasi muuttoautoon, vie ne halvempaan asuntoon, jonka olemme valkanneet sulle pikkukaupungin keskustasta. Kauppaan 100m, apteekkiin 400m, ja terveyskeskukseen 500m. Saat valita kaksion tai yksiön. Asunto on kaupungin vuokra-asunto. Kaupunki saa valtiontukea jokaisesta asukkaasta tai oikeastaan hyvinvointipiiri.

Montako neliötä tarvitset?

Vierailija
20/93 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän sulla nytkään ole kavereita ei sukulaisia ei elämää. Ja juńtti olet sinä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi