Mustasukkainen(?) turhastako?
Heti alkuun kerron, että emme asu yhdessä miesystäväni kanssa eikä hänen lapsensa ole minun... Ja asiaan.
Mies on lapsensa kanssa tutustunut naapurirapun yh-äitiin ja tämän lapseen. Lapset ovat lähes "bestiksiä" ja ikävä on suuri jos eivät näe toisiaan pariin päivään.
Nyt on kuitenkin alkanut minua häiritsemään tämä kuvio. He viettävät neljästään paljon aikaa, monta tuntia ja myöhään yöhön. Näistä kaikista mies ei edes kerro itse vaan lapsensa kertoo, mitä ovat tehneet, missä käyneet ja kuinka myöhään. Kun kysyn mieheltä mitä ovat touhunneet päivän aikana, hän vastaa vain että eipä paljon mitään tai ei mitään ihmeellistä.
Viime aikoina on kyllä puhunut paljon naapurirapun lapsesta ja tämän äidistä. Kuinka se äiti teki sitä ja tätä ja kuinka heillä oli hauskaa.
Kerran kun olin miehen ja hänen lapsensa kanssa ulkona ja tapasimme naapurirapun kaverit, eivät mies ja nainen edes moikanneet toisiaan. Olimme puistossa yhtäaikaa mutta kertaakaan eivät he jutelleet toisilleen. Jos heitä ei ole ulkona näkynyt, on lapsi saanut käydä ovella pyytämässä heitä ulos, mutta silloin kun minä olen mukana, mies ei anna lapsen sitä tehdä.
En ole miehelle mitään sanonut vaikka hieman häiritsee tuo kuvio. He viettävät aikaa enemmän naapurirapun lapsen ja äidin kanssa kuin minun... Onko tämä sellainen asia josta pitääkin olla hiljaa vai voinko ottaa asian puheeksi?
Kommentit (33)
jos puolisosi koskee puhelimeesi? Jos saat, niin puolisosi kannattaisi häipyä... Kukapa sellaista hullua alkaisi katsomaan joka kilahtaa kun hänen puhelintaan hipaistaan...
Enpä saa mutta en kyttäilystä tykkäisikään.
Saa toki lukea, ei ole mitään salaista mutta toisaalta miksi häntä edes minun ja äitini viestien vaihto niin kiinnostaisi.
jos puolisosi koskee puhelimeesi? Jos saat, niin puolisosi kannattaisi häipyä... Kukapa sellaista hullua alkaisi katsomaan joka kilahtaa kun hänen puhelintaan hipaistaan...Enpä saa mutta en kyttäilystä tykkäisikään.
Saa toki lukea, ei ole mitään salaista mutta toisaalta miksi häntä edes minun ja äitini viestien vaihto niin kiinnostaisi.
En tarkoittanut että kilahtaisit jos puolisosi lukisi viestisi tai tarkistaisi soittosi. Silloin toki voi hermostuakin. Tarkoitan että saisit kilarit siinä vaiheessa kun puolisosi ojentaisi sinulle soivan puhelimesi, vaikka ei edes vilkaisi puhelimesi näyttöä. Ja jos tosiaan tuon vuoksi saisit hermoromahduksen, et olisi päästäsi terve!
Minä aloin epäilemään (viimeistään siinä vaiheessa) exäni pettävän kun sai helvetinmoiset raivarit ottaessani olkkarin pöydältä tv:n kaukosäädintä. Hänen puhelimensa oli siinä vieressä ja luuli että aion katsoa hänen puhelimensa... No en aikonut. Ja jäi myöhemmin rysän päältä kiinni veljelleni.
[/quote]
Minulla hälyttäisi myös jos joka päivä ovat tekemisissä. Harvemmin hyvätkään ystävät joka päivä soittelevat tai näkevät. Kerran tai pari viikossa riittää.
[/quote]
ja joskus vain muutaman kerran viikossa. Riippuu vähän... Mutta aina jos vaikka nainen ja lapsensa ovat ulkona, jäävät mies ja lapsensa kotiin tullessaan heidän kanssaan ulos. Sama toisinkinpäin... Tai jos mies tai lapsensa huomaa ikkunasta, että nainen ja lapsensa ovat ulkona, he lähtevät myös ulos.
Miehellä on aina iltaisin puhelin äänettömällä ja usein myös taskussa. Näin on aina ollut enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Puhelimessakin puhuu iltaisin usein parvekkeella (niin kuin minäkin), ettei herätä lasta, jonka huone on olkkarin vieressä. Puhelinta en todellakaan aio tonkia!
En ole mielestäni erityisen mustasukkaista sorttia, mutta kyllä tässä tuntuu vähän jotain kummallista olevan... ap
juttelitteko? kyllä tuossa minunkin korvaani on jotain mätää.
Tunniostan edelleen kirjoitustyylisi.
eikös tuossa alussa lue että et asu hänen kanssaan, näin ollen ette kai ole enää pari???
eli mitä merkitystä silloin on jos exäsi on ihastunut toiseen...? ei kai se sinulle kuulu...
vai??
entäs jos viettäisitte jatkossa aikaa enemmän miehen ja lapsen luona. Ei törmäisi sun naapureihin.
eikös tuossa alussa lue että et asu hänen kanssaan, näin ollen ette kai ole enää pari???
eli mitä merkitystä silloin on jos exäsi on ihastunut toiseen...? ei kai se sinulle kuulu...
vai??
Missä ulottuvuudessa vain ihmiset, jotka asuvat yhdessä ovat pariskuntia?
Mutta ap:n tilanteesta: Ei tuossa välttämättä mitään sen ihmeempää ole, mutta molemmat atjuavat, että ei se ihan tavalllista ystävyydenpitoa ole sukupuolten välillä. Ja riski, että jotain kehittyy on aika iso.
Emme siis ole eronneet! :D
Eilen menin myöhään illalla miehen luokse ja hän laittoi minulle viestin, että kun tulen heidän pihalleen niin mun pitäisi ottaa siitä maasta joku vaate mukaan. Otin ja annoin sen miehelle ja mies vain sanoi, että se unohtui naapurirapun lapselta ulos kun olivat taas olleet kaikki yhdessä ulkona. Tuumasin vain, että olisi sanonut, niin olisin sen samantien jättänyt heidän rappunsa ilmoitustaululle. Mies vain mumisi jotain ja minä menin suihkuun. Kun tulin suihkusta, mies oli nukahtanut sohvalle. Että se siitä keskustelusta sitten!!
Mies oli hyvää hyvyyttään kiikuttanut jo heti aamulla tämän kyseisen vaatteen oikealle omistajalle. Ai että kun sapettaa...
Ja joo. Voisin viettää enemmän aikaa miehen ja hänen lapsensa kanssa, mutta ei ole minun tehtäväni mennä aina heidän luokse! :/ ap
Mies soitti kun oli töistä päässyt ja lastansa hakemassa tarhasta. Sanoin miehelle, ettei hänellä ole kotonaan edes kahvia niin he voisivat tulla mun luona käymään. Mies vain sanoi ettei he nyt tuu ja hän käy sitten kaupan kautta hakemassa kahvia ja menevät kotiin. :O He eivät muutenkaan paljoa käy mun luona, mutta tämä meni jo jotenkin yli mun ymmärryksen. Nyt kyllä hälytyskellot soi vielä enemmän. Taidan tänään käydä miehen luona ja vähän jututan häntä! ap
jos puolisosi koskee puhelimeesi? Jos saat, niin puolisosi kannattaisi häipyä... Kukapa sellaista hullua alkaisi katsomaan joka kilahtaa kun hänen puhelintaan hipaistaan...