Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: jos olisit viikon yksin kotona, mitä tekisit?

Vierailija
03.08.2010 |

Lapset isällään viikon, en osaa tehdä mitään muuta kun pyöriä kotona ihmeissäni..

Rahaa ei ole.

Kerrankin olisi aikaa mutta ei rahaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimessä tahdo olla viikkoa yksin. Ainakaan ilman miestä. Ensinnäkin kamala ikävä ja tylsyys.

Ei ole mitään mitä en voisi tehdä muun perheen ollessa kotona. Tylsistyisin kuoliaaksi, ellei sattuisi olemaan paljon suunnitelmia kavereiden kanssa kodin ulkopuolella.

Vierailija
22/24 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin salilla JOKA PÄIVÄ, istuisin infrapunasaunassa sielä sen 45min jota en ikinä raaski istua sen 2 tunnin lisäksi jonka yleensä pari kertaa vikkossa salilla vietän.

Kävisin lenkillä, lukisin paljon lehtiä ja kirjoja, tekisin pihviruokia, kävisin uimassa, näkisin ystäviä, nukkuisin aina ja niin pitkään kun haluaisin (jos osaisin ilman miestäni nukkua)..

Ai ai..

Ja soittelisin että miten en muksut voi ja kuinka ne nukkuu ja onko niillä yhtä ikävä minua kuin minulla niitä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy salilla tai urheile. Minä ainakin rakastan adrenaliinia. 

Vierailija
24/24 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä kohta ollut viikon yksin kakkoskodissa. Kaupassa käyty ja tehty ihania ruokia, puutarhaa siivottu talven jäljiltä. Siivottu koko talo (ikkunat pesen ensiviikolla), pyykätty edelliseltä käynniltä ja pääsiäiseltä kertyneet pyykit. Sunnuntaina kylille ja lounaalle  ystävän kanssa ja ip kahvit meidän puutarhassa.