Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos leikkele vaikuttaa olevan menossa tai jo mennyt vanhaksi, onko se turvallista käyttää vaikka jokin keiton lisukkeena?

Vierailija
24.06.2024 |

Siinä se kuitenkin tulee kuumennettua kunnolla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää silloin

pilaantuneen ruuan toksiinit ei poistu

Vierailija
2/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisukkeella tarkoitan, että se laitetaan keittoon vielä, kun sitä kuumennetaan tai pidetään kuumana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista pannulla ja lisää päälle munaseosta. Se on munakas.

Vierailija
4/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ruoan maku ei merkitse sinulle mitään, oletko edes ihminen?

Vierailija
5/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei maistu ja haise pilaantuneelta niin aivan hyvin voi käyttää.

Vierailija
6/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää silloin

Ostin tuossa leikkeleiden kantapaloja vakuumiin pakattuna, niissä on vkp pitkällä heinäkuussa. Tuntuvat pilaantuvan nopeammin kuin tavalliset vastaavat leikkeleet. Siis paljon nopeammin.

Vierailija
7/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkele paketti maksaa kaupassa euron tai kaksi. Heitä pois ja hae kaupasta uutta tilalle.

Vierailija
8/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syöttämällä sitä ensin lapsillesi. Itse teen niin usein kun epäilen ruuan olevan pilaantunutta.

Vierailija
9/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö pelastaa sen, mitä keittoon kuumanapidon aikana lisääminen ei pelasta? Ei tunnu loogiselta.

Vierailija
10/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppua leikkele suikaleiksi, ruskista pannulla sipulikuutioita + leikkelettä. Lisää pannulle tomaattimurskaa, tuorejuustoa tai ruokakermaa + loraus vettä, ja voilá, sulla on siinä pastakastike valmiina :)

Olen useammankin leikkelepaketin jämät hyödyntänyt näin, päiväyskin pari kertaa ohitettuna ja ruokahävikki saadaan minimiin.

Vierailija
11/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkele paketti maksaa kaupassa euron tai kaksi. Heitä pois ja hae kaupasta uutta tilalle.

Per 100 grammaa. Ihanan kallista.

Vierailija
12/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää silloin

Ostin tuossa leikkeleiden kantapaloja vakuumiin pakattuna, niissä on vkp pitkällä heinäkuussa. Tuntuvat pilaantuvan nopeammin kuin tavalliset vastaavat leikkeleet. Siis paljon nopeammin.

Minä olen huomannut, että kana pilaantuu joskus nopeammin kuin mitä sen pitäisi. Useamman kerran on nimittäin kana haissut todella pahalta kun olen pakkauksen aukaissut vaikka viimeinen käyttöpäivä ei ole vielä mennyt. Ja ei, minulla ei ole tapana säilytellä pilaantuvia elintarvikkeita huoneenlämössä.

Vierailija
13/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupassa leikkeleet maksavat 3-6 euroa paketti.

Vierailija
14/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ruoan maku ei merkitse sinulle mitään, oletko edes ihminen?

Krapulako taas vaivaa?

Vierailija
15/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurolla ei ole saanut enää pitkään aikaan.

Vierailija
16/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppua leikkele suikaleiksi, ruskista pannulla sipulikuutioita + leikkelettä. Lisää pannulle tomaattimurskaa, tuorejuustoa tai ruokakermaa + loraus vettä, ja voilá, sulla on siinä pastakastike valmiina :)

Olen useammankin leikkelepaketin jämät hyödyntänyt näin, päiväyskin pari kertaa ohitettuna ja ruokahävikki saadaan minimiin.

Ja syötät sen sen jälkeen miehellesi ja lapsillesi. Itse syöt jokin salaatin, koska "vartioit bikinikuntoasi". Reilukerho!

Vierailija
17/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö pelastaa sen, mitä keittoon kuumanapidon aikana lisääminen ei pelasta? Ei tunnu loogiselta.

Jos hajuaisti toimii, niin kyllä sen haistaa, onko leikkele pilalla. Käyttää ne pitserioissakin vanhaksi menneitä täytteitä. Aina voi roiskia päälle chiliä sun muuta.

Vierailija
18/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistatko kaupan?

Vierailija
19/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistatko kaupan?

Kyllä. K- extran

Vierailija
20/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syötät sen sen jälkeen miehellesi ja lapsillesi. Itse syöt jokin salaatin, koska "vartioit bikinikuntoasi". Reilukerho!

Yritätkö tosissasi väittää, että tuollainen kastike on lihottavaa? Eihän tuossa ole edes hiilihydraatteja paljoa mitään joten sitä saa vetää aika paljon pitkän ajan sisään ennen kuin se alkaa lihottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän