Mietitkö koskaan, että voi v**ttu kun tuli mentyä naimisiin ja tehtyä noi huutavat kersat?
Kommentit (25)
Sen sijaan ajattelen usein, mikä onnenpotku minulle on käynyt, kun olen löytänyt näin hyvän miehen ja saanut ihania lapsia.
Mutta minulla onkin niin ihana mies, aivan täydellinen. Toimitusjohtaja, joka kuitenkin viettää perheensä kanssa laatuaikaa ja pesee tiskit. Perjantaisin pesee lattiat ja lauantaisin vie lapsen uimahalliin.Lapsi on myös helppo. Hän on mykkä, eikä siis pidä epämiellyttävää mekkalaa, kuten lapset, joihin olen kaupassa törmännyt. Onneksemme hän on myös erityisen lahjakas ja oppikin kirjoittamaan jo kaksivuotiaana, tämä luonnollisesti helpotti kommunikointiamme paljon. Nyt hän treenaa isänsä kanssa Helsiki puolimaratoniin, ikää on 6-vuotta, mutta lahjoja löytyy, kuten sanoin.
Itse työskentelen unelmieni parissa, joka aamu herättyäni kävelen vessaan ja sanon peilikuvalleni "rakastan sinua". Eikä se ole vaikeaa, ottaen huomioon kauniin kuoreni.
Eräänä iltana olin syömässä hyvien ystävättäreini seurassa ravintolassa. Puhuimme syvällisiä ja illan päätteeksi ystäväni totesi minulle "olet kaunis ihminen".
joka ei lapsiaan kadu,mutta naimisiin menoa hetkittäin.Olen aika yksinäinen avioliitossani,kamala myöntää.Mies jatkuvasti menossa ja tekemässä milloin mitäkin.Ei yhtä kokonaista päivää voi viettää perheen kanssa :(
lapset ok, miehen avulla sain kuitenkin lapset
mietin sen sijaan, että miten kauheaa elämä olisikaan jos emme olisi saaneet lasta.