Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etä-äitiys ahdistaa, miten "suodattaa" ihmisten puheet/sanomiset?

Vierailija
03.08.2010 |

Minusta tuli eromme myötä etä-äiti, tämä oli lasten paras, koska näin heidän elämänsä muuttui vähiten ja lapseni ovat minulle tärkeintä tässä maailmassa niin mieluummin kärsin itse enemmän kuin lapseni.

En kuitenkaan aavistanut, miten paljon tämä etä-äitiys voisi ahdistaa, siis ikävä lapsia on suuri kun eivät ole luonani, tietysti tiedän, että isä varmasti ikävöi lapsia myös kun eivät ole hänellä. Olen saanut kuulla niin lähes tuntemattomilta kun ihan omalta tuttavapiiriltäkin miten olen hylännyt lapsemme kun minusta tuli etä-äiti enkä kynsin hampain halunnut lapsia itselleni vaan hylkäsin heidät isälleen. Tuo lähes tuntemattomien sanomiset on tavallaan helpompi suodattaa, koska eivät tiedä tilannettamme tarkkaan vaan tekevät omia olettamuksia, mutta eri asia sitten tuttavapiirin kommentit, jotka satuttavat, niitä on jo vaikeampi/mahdoton suodattaa ja siksi minua ahdistaa koko ajan.

Onko täällä kukaan muu etä-äiti (jos teitä täällä on) törmännyt samaan ja miten olette pystyneet ne suodattamaan tai olemaan välittämättä niistä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat hänet ja hänen lapsensa tavanneet useamman kerran.

Exäni uusi ei ole vaikuttanut lasten tapaamisiin enkä usko, että tulee vaikuttamaan jatkossakaan. Vaikuttaa ihan täysjärkiseltä ihmiseltä.

ap

kun uudet puolisot astuu kuvioon uusien/yhteisten lasten kanssa...ja kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukanaa...

Vierailija
22/22 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioitasi paremmin kun sinä itse. Muut voivat olettaa vaikka mitä, mutta et sinä todellakaan lapsiasi ole hylännyt, sen kertoo jo sekin miten usein heitä tapaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla