Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Jyväskylän Vekaratori-kirppiksellä aina yhtä tyhjää?

Vierailija
02.08.2010 |

Kävimme tänään ja oli kyllä aika pettymys, vaan parissa pöydässä tavaraa ja nekin oli lähinnä vauvojen ja melko huonoja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vekaratorilla on vauvanvaateita, varsinkin tyttöjen.

itse toivoisin löytäväni sieltä isompien tyttöjen vaatteita. joskus on vaan yksi pöytä isompaa kokoa ja hinnat pilvissä, kun ei ole kilpailua sen kokoisille vaatteille siinä paikassa.

Vierailija
2/13 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä yleensä on lähes kaikki pöydät täynnä, mut monella on hinnat ihan pilvissä. Muilta kirppareilta saa edullisemin. Joskus sillä tekee löytöjä, mut en oikein ole lämminy sille paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli koko heinäkuun kiinni, eli vaikuttaisko se?

Vierailija
4/13 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

116-134cm tyttöjen laatuvaatteita myyntiin kun kerrankin on lastenvaatekirpputori tässäkin kylässä (Seppälän CM:n vieressä). Näinköhän jaksan nähdä vaivaa silittää ja laputtaa jos muut pöydät tyhjinä :(

Vierailija
5/13 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut hyvin, ainaki sillon ku ite oon käyny. Oon itse-asias käyny siellä 2krt ja kummallakin kerralla löysin just mitä olin ettimässäki :)

viekää vaan sinne, niinhän sitä porukkaa alkaa siellä käymään.

Vierailija
6/13 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin alkukesästä tavaraa oli ihan kivasti!

Vierailija
7/13 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli eka päivää auki loman jälkeen!!!

tietty siellä myydä kannattaa...

Vierailija
8/13 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla (oisko ollu perjantaina vai torstaina) siellä ja kyllä mun mielestä kaikki pöydät oli täynnä ja sain 8eurolla

lasten dvd:n, prinsessatossut+ muutaman HYVÄkuntoisen vaatteen, yks mekko oli ihan uuden näköinen (:

Itellä oli just seppälän kirpputorimarketilla tavaraa myynnissä, huomenna ois tilitys..

Mietin itekki jos tonne vekaratorille veis, mut en sit tiiä minkälainen menekki siellä on :/

Vierailija
9/13 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole moisesta kuullutkaan.

T: jyväskylääääästä

Vierailija
10/13 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole moisesta kuullutkaan.

T: jyväskylääääästä

Vierailija
11/13 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen aina jotain ostettavaa löytänyt, nyt kesällä en tosin ole käynytkään. Mutta keväällä kävin lähes viikoittain kiertelemässä ja aina löytyi jotain tyttövauvalle ja 2v pojalle.

Vierailija
12/13 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä kivointa, mitään ei varastettu ja pöytää pidettiin siistinä myös henkilökunnan toimesta.

Minäkin olen sieltä usein löytänyt sellaista, mitä olen varta vasten mennyt etsimään, mm. pelastusliivit, kylpytakin, juhlakengät jne.

Eivät kyllä taida tosiaan paljoa mainostaa, pienellä budjetilla menee ilmeisesti. Kannattaisi kyllä mainostaa kun se on vielä hyvin lähellä Seppälän kirppistä ja monet varmaan mielellään kävisivät samalla reissulla.

Tämä siis Seppälässä, Citymarketin vieressä, sille joka ei tiennyt paikkaa.

Vierailija
13/13 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot käynyt just loman jälkeen. Ja hinnat menee ihmisillä tietty tavaran laadun/kunnon ja kysynnän mukaan.

Se, että paikka on kirpputori, ei aina tarkkoita sitä, että 50,00 Euron vaate pitää myydä alle eurolla.

Ihan hyvin siel kauppa käy, enemmän ainakin itsellä käyny kun muualla missä Jyväskylässä pitänyt, viikkomyynti yleensä semmoiset parisataa euroa.

Ja mikä parasta, sieltä ei kamat katoa ja henkilökunta laittaa koko ajan kamoja oikeisiin pöytiin.