lasten kilpavarustelu
Kertokaa minulle miksi nykypäivänä pitää ostella lapsille kilpaa aina ja aina vaan kalliimpia ja parempia tuotteita kuin kavereilla? Olen nyt seurannut mieheni isän uuden perheen käyttäytymistä ja lapsen kaveripiirin varusteita. Onhan se hullua että kolmasluokkalaiset ajelee 2000e:n pyörillä ja soittelee iPhoneilla. Aivan sairasta sanon minä. Asuvat ns. paremmalla alueella ja ovat hieman varakkaampia mutta silti. Ensi kerralla kyläilessämme siellä voisin kysäistä asiasta. Itse en kyllä tuollaiseen lähde mukaan.
Kommentit (5)
että pitäis meidänkin pertille ostaa uusi ja parempi se ja se kun sillä naapurin simollaki on
Mieheni siskon 12v poika ainakin mankuu jatkuvasti jotain hienompaa ja parempaa, kun kaikilla kavereillakin on...
synttäreitään ja olivat ensin heillä kotona ja sitten lähtivär raxiin syömään ja koska heitä oli niin paljon ettei yhteen autolastiin mahtunut ja piti heittää toinen keikka niin yksi lapsista tokaisi että miksei hankittu tilataksia
synttäreitään ja olivat ensin heillä kotona ja sitten lähtivär raxiin syömään ja koska heitä oli niin paljon ettei yhteen autolastiin mahtunut ja piti heittää toinen keikka niin yksi lapsista tokaisi että miksei hankittu tilataksia
Ehkä he vain tykkäävät kyseisistä tuotteista. Älä lataa piilomerkityksiä sinne, missä niitä ei ole.