Mikä vattu mua vaivaa????
olen ollut pian 8v alani töissä ja n.2v sitten kävi ilmi että useimmat kunnat vaativat (ei laki vaan kunnat) erästä koulutusosaa jotta hlö vakinaistetaan.
Minulla ei juuri sitä osaa ole vaan toinen osa mutta olen siis kuitenkin valmistunut ja ns ammattilainen ja yli 5v tehnyt työtäni ennenkuin tuo muutos tuli.
Ongelma on se että minä en jaksaisi opsikella enää yhtään lisää, en vaikka vakituisen työpaikan saaminen olisi ja on siitä kiinni.
Mutta mun on pakko, en tietystikään halua olla pätkätyössä eläkeikään asti ja varsinkin mies on todella kyrpiintynyt säännölliseen työttömnyyteni.
Mutta mä en vaan jaksais, ei huvittais, evvk!!!
Tuntuu että ihan kaikki voiman ripenetkin minusta menee arkeen ja elämään yleensäkin, siihen että olen äiti 9v ja 7½v lapsilleni ja siihen työhön mitä täyden päivät teen.
Miksi olen tällainen vätys? voisko juontaa lapsuuteeni? olenko alisuoriutuja?
Olen sentään kirjoilla eräässä aikuiskoulutuslaitoksessa ja alkukeväästä tapasinkin 2x sen koulutusohjaajan, sähköpostia on lennellyt jne mutta yhtään mitän muuta en ole aikaiseksi saanut. Ainiin, ostin erään 55e alaa käsittelevän opuksen, jee:/
AHDISTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!