Farkut - pakollinen vaate?
Lueskelin tuota ketjua, jossa pohdittiin ekaluokkalaisten pukeutumista. Siinä mainittiin jatkuvasti farkut, etenkin verkkareitten ja kollarihousujen vastakohtana. Tuli sitten siitä mieleen, että onko farkut tavallaan nykyihmisen uniformu? Onko kummallista, jos ei käytä farkkuja?
Mä en itse käytä farkkuja oikeastaan ollenkaan, mulla taitaa olla yhdet, ja niitäkin käytän ulkotöissä, maalaushommissa ja muissa likaisissa töissä. Mieskin on mun ilokseni sanonut, ettei tykkää enää juuri pitää farkkuja, ostetaan mieluummin sitten esim. sammareita, kun nykyiset farkut jäävät käytöstä. Mun mielestä farkut on jotenkin niin nähty juttu, jotenkin tylsät. Älkää nyt ottako tätä arvosteluna, koska mua ei oikeastaan kiinnosta toisten pukeutuminen.
Mitä mieltä muut ovat? Onko muita kaltaisiani?
Kommentit (23)
Hameita käytän vain ääritapauksessa - kuten tänäkesänä tyttäreni rippijuhlissa. Mulla on hyvänmallinen peppu ja pitkät sääret ja viihdyn erinomaisesti farkuissa. Farkkuihin voi yhdistää millaisen yläosan tahansa ja kengät voivat olla piikkareista Converseihin.
t. 42 v kolmen lapsen äiti
yli kymmeeneen vuoteen :) tajusin juuri.
Parit farkut olen tänä aikana ostanut, mutta ne ovat aina jääneet käyttämättä.
Pukeudun muuten kyllä tyylikkäästi ja muodinmukaisesti ja näytän hyvältä.
Niinpä on se kummallista että orjille kehitetyt vaatteet on nykyisin kuin herrojen viitat perkele.
ite en farkkuja käytä tuntuu kuin niveltulehduksen saaneelta kun ne vetää jalkaan.