Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa, tutkinko miehen puhelimen vai en?

Vierailija
02.08.2010 |

Olen mustasukkainen. Mies ei ole tehnyt mitään, mutta minulla on vain pieni epäilys. En tiedä, olenko sairaalloisen mustasukkainen vai onko epäilykseeni syytä.

En jaksa kirjoittaa koko tarinaa, mutta totean, että mies on ollut keski-iän kriisissä koko vuoden.

Anyway, hän kerran puhui puhelimessa ja sanoi puhuneensa erään kaverinsa kanssa. Minulla on tiettyjä epäilyksiä, vaikka hän kolmeen kertaan väitti näin. Ei mitään konkreettista, ei mitään faktaa, vain sellainen epäilys. Sairaalloistako? Ehkä.

Haluaisin tutkia hänen lokikirjansa, puhuiko hän todella tämän kaverinsa kanssa. Minulla on olo, että jos saan selville, että näin on, niin voin unohtaa mustasukkaisuuteni kokonaan. Minulla on levoton olo niin kauan kuin en sitä asiaa tiedä.

Mutta - jos saankin selville, että hän valehteli? En voi mennä hänelle kertomaan, että tutkin hänen puhelimensa ja sain selville sellaista.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etiikkapähkinältä, keksaistulta jutulta. Ihan tulee Onlinen Tyra mieleen. DD70 ja tiukka piparikin.

Vierailija
22/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mieheni palkka ole 8000e kuten av-mammalla on, eikä lapseni osannut 2-vuotiaana tehdä tuhatpalaisia palapelejä. Kuppikoko on oikea. Jätin kertomatta, että ne kyllä riippuvat, mutta siihen on avuksi pushupit. Kerroin nuo vain siltä pohjalta, että kyllä tässä ihan tarpeeksi miellytetään miestä.

ap

etiikkapähkinältä, keksaistulta jutulta. Ihan tulee Onlinen Tyra mieleen. DD70 ja tiukka piparikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme