V-tuttaako muita kun mies meni töihin?
Voi hitto kun ei yhtään jaksaisi olla ainoana aikuisena kotona. Kyllästyttää ja ärsyttää! Ei voi mennä mihinkään ilman että ottaa koko katraan mukaan. Tosi mälsä fiilis, olen näyttänyt lapsille vaan dvd:tä koko päivän...
Kommentit (9)
Mä en jaksaisi roikkua tenavien kanssa kotona koko päivää. Pistät katraan päiväkotiin tai hommaat hoitajan ja menet itsekin töihin. Ei tarvitse miestä sitten ikävöidä.
kotiäitivuosien jälkeen. Alkaispa nyt heti! Tuntuu ettei jaksaisi tuntiakaan enää!
fiilikset noussut. Koko ajan sellainen tosi tyhjä olo et tässäkö tää nyt sitten taas oli. Roudaan koko lapsijoukkoa tapahtumiin ja rannoille, tekemistä siis on, mutta tästä arjesta on tullut taas suoriutumista ja ilotonta.
Joo en jaksaisi olla ainoa aikuinen tässä sopassa. Ja taas pitäis jaksaa läpi pitkä kylmän talven ennen kuin mies on taas lomalla. Kaipaan yhteistä aikaamme tosi paljon!
olisikohan paikallaan mennä itsekin töihin?? Ei voi olla kenellekään hyväksi elää elämää, jossa vain odotetaan iskän seuraavaa lomaa!
Joo lähinnä sen takia, että olen raskaana rv 40 ja aika puhki. Onneksi lapset ovat suht kiltisti olleet :P
Ihan vilpittömästi kyselen, miksi tehdä lisää lapsia, jos nykyistenkin kanssa arki kotona noin ankeaa..?
Mies ei ole koskaan pitänytkään lomaa joten meillä ei kesät eroa muusta ajasta mitenkään. Jos mies viikonloppuna kotona pääsen helpommin kauppaan. Lapset on koko kesän viilettäny kavereiden kanssa. Käyny vaan kotona syömässä.
masensi kanssa aamulla, kun miehen kesäloma loppui, mutta kyllä se tästä taas. Ja mulla on pehmeä lasku, mies meni tänään vähän myöhemmin ja lupasi tulla aikaisemmin ja kävi kotona ruokkiksellakin syömässä ja vaihtoi siinä samalla vauvan kakkavaipan. Lisäksi siskoni tulee meille huomenna muutamaksi päiväksi lastenhoitoapuun.