Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu hoitovapaalla

Vierailija
02.08.2010 |

Alan opiskelemaan tässä kuussa ja olen hoitovapaalla, lapseni on yt 5kk. Teemme niin, että isä hoitaa lasta kun olen koulussa. Hän itse tekee yötyötä joka painottuu vkonloppuihin, ja lyhyempää vkoa myös. Nostan siis kotihoidontukea ja opintotukea.

Mitenhän se menee jos tarvitsemme esim, isän työmatkan ajaksi apua kotiin, niin saanko satunnaisesti palkata hoitoapua ihan virallisesti vaikka nostan kotihoidontukea?

Ja saa kertoa kokemuksia opiskelusta lapsen kanssa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnallista hoitopaikkaa.

Opiskelu lapsen kanssa sujuu, jos ei ryhdy opiskelijaksi vaan tekee sen kuin työn eli 100% opiskelua ja sitten jotain muuta.

Vierailija
2/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka MLL:n kautta ja silti saat kotihoidontukea. Lapsen kanssa opiskelu on okei. Varaudu poissaoloihin jos lapsi kipeä. Toki riippuu paljon siitäkin onko kyseessä AMK tai yliopisto että miten korvaillaan tms. Tietty jos miehesi kotona niin sitten ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos vastauksesta! Näin se on tehtävä, koulussa tehtävä täysillä ja sitten kotona keskittyä perheeseen :)

Vierailija
4/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen AMK opiskelemaan, ootteko ikinä kuullut että sinne voisi hätätapauksessa ottaa mukaan lasta?

Vierailija
5/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muistaakseni joku lastenvahtipalvelu koulun kautta saatavilla vaikka "hätätapauksia". Maksullinen tietty. Mulla on ollut vauva mukana mutta se riippuu alasta ja opettajista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä