Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sen sitten tein! Ekaa kertaa kiikutin koirankakat omistajalleen takaisin :)

Vierailija
02.08.2010 |

Kauan olen kestänyt kakkoja meidän nurtsilla, kauan olen uhannut kerätä ne pussiin ja viedä koiran omistajalle, mutten ole jotenkin kehdannut sitä tehdä. Tänään vein!

Montakohan kertaa se täytyy tehdä ennen kuin tehoaa :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja sitä paskan määrää, mikä lumen alta paljastui. Naapurin "puudelia" oli käytetty vuosi sontimassa talon nurmikolle.

No, paskat maatui, eikä koiraa ole sen koomin näkynyt. Nurmikko kasvaa kyllä rehevänä jo viidettä vuotta - ja ihan ilman lannoitusta!

Vierailija
42/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme naapuria(jep olen kytännyt ikkunasta) antaa pissata ja joskus kakkiakin(sitä en ole verekseltä kiinni saanut)ihan pihan reunaan ja pihan sisäänajoon..eip tuo kesällä mitään, mutta talvella tämä pihan kulma on lapsen suosikkileikkipaikka ja vituttaa kun pitää olla koko ajan lapion kanssa heilumassa, jotta lapsi ei omassa pihassa pyöri pissaisessa lumessa...

Vierailija
44/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulle noin tekisit, heittäisin sinua sillä paskapussilla. sanoisin että hanki elämä, ja jos noin paljon vituttaa, muuta maalle. koirankakka ei tuhoa luontoa, kuten esim. roskat ja autot. onko sinulla auto? v..tun tekopyhä.

Vierailija
45/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska on sellainen koiranomistaja, joka ei kykene korjaamaan koiransa kakkoja. Ei elämä voi olla niin pienestä kiinni, etteikö oman koiransa kakkaa voisi korjata pois hetimiten. Kuten joku tuossa jo sanoi, niin kakkaa se vain on! =D

Vierailija
46/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska on sellainen koiranomistaja, joka ei kykene korjaamaan koiransa kakkoja. Ei elämä voi olla niin pienestä kiinni, etteikö oman koiransa kakkaa voisi korjata pois hetimiten. Kuten joku tuossa jo sanoi, niin kakkaa se vain on! =D

koiransa jätöksiä, varmaan inhottaa ne.Hyi ja yöks, emmehän ME voi kakkaan koskea ja ei kuulu mulle!

Vierailija
47/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko päästää pissalle/kakkalle väärään paikkaan.millainen koiran ulkoiluttaja ei huomaa milloin koira on menossa pissalle/kakkalle?

mun koira ei pissaa nurmikon reunoille,ei pihaporttien eikä aitojen eikä postilaatikoiden kylkiin.

ap on toiminut oikein!

Vierailija
48/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on varmaan henkilökohtaiset pyllynpyyhkijät kotonakin: "Reisskkaa! Tuu pyyhkimään!" >=D

koiransa jätöksiä, varmaan inhottaa ne.Hyi ja yöks, emmehän ME voi kakkaan koskea ja ei kuulu mulle!

Vierailija
49/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta kakasta ja pissasta niuhottajia! Toki se että koirani ei kenenkään pihalle pasko, ja jos sattuu paskomaan, käyn ne keräämässä. Mutta kerran joku kehtasi jopa valittaa siitä että koirani kusee heidän pihan reunaan! Niin ja minulla on tyttökoira, joka ei ruiki postilaatikoihin tm, vaan pissaa nätisti nurtsille. Emme asu keskustassa, vaan pienessä paikassa taajama-alueen reunassa. Ja moni katsoo kieroon tai kommentoi sitä jos en kerää paskoja tienreunasta. Siis tien jossa ei ole mitään muuta kuin pitkää heinikkoa. Minulla on periaate että kerään ne pihoilta ja leikkikenttien lähistöiltä, muualla en näe niistä mitään haittaa. Olen niin täynnä näitä TURHASTA valittajia (tarkoittaen että pihalle paskomisesta saakin valittaa) että saattaa seuraava pussi lentää täälläkin valittajaa kohti.

kun koiran kakittajat antaa koiran paskoa lumipalteen viereen/päälle tai portin viereen???

Seuraavan kerran kun aura tulee, lentää se paska joko lähimpään aitaan, portille tai pihaan. Ei ole kiva keväällä potkia niitä kerran jäätyneitä, mutta ei maatuneita kakkoja omalta tontilta pois.

Vierailija
50/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin vihaan näitä koiransa paskattajia, jotka eivät viitsi korjata jätöksiä pois. Niitä on läjäpäin tienvieruksilla ja osa keskellä tietäkin.Jos koiran itelleen ottaa, huolehtis myös siisteydestä! Ei fiksut ihmiset pasko toisten pihoihin tai tielle -samaa paskaa sitä tulee koirankin takapuolesta(ei se sen ihmeellisempää ole) !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi