Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sen sitten tein! Ekaa kertaa kiikutin koirankakat omistajalleen takaisin :)

Vierailija
02.08.2010 |

Kauan olen kestänyt kakkoja meidän nurtsilla, kauan olen uhannut kerätä ne pussiin ja viedä koiran omistajalle, mutten ole jotenkin kehdannut sitä tehdä. Tänään vein!

Montakohan kertaa se täytyy tehdä ennen kuin tehoaa :)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi ainakin viimeinen kerta kun minulle tulet motkottamaan, kun luikit naama sonnassa karkuun. Siitä lähtien voisinkin kerätä koirani kakat ja tuoda pussit postilaatikkoosi.

Se on vain kakkaa. On elämä taas pienestä kiinni!

-Kyllikki13

Koska oikeasti ei tuollaista ihmistä ole :) Tai jos on niin ei ole psyykkisesti terve.

Vierailija
22/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta kakasta ja pissasta niuhottajia! Toki se että koirani ei kenenkään pihalle pasko, ja jos sattuu paskomaan, käyn ne keräämässä. Mutta kerran joku kehtasi jopa valittaa siitä että koirani kusee heidän pihan reunaan! Niin ja minulla on tyttökoira, joka ei ruiki postilaatikoihin tm, vaan pissaa nätisti nurtsille.

Emme asu keskustassa, vaan pienessä paikassa taajama-alueen reunassa. Ja moni katsoo kieroon tai kommentoi sitä jos en kerää paskoja tienreunasta. Siis tien jossa ei ole mitään muuta kuin pitkää heinikkoa.

Minulla on periaate että kerään ne pihoilta ja leikkikenttien lähistöiltä, muualla en näe niistä mitään haittaa. Olen niin täynnä näitä TURHASTA valittajia (tarkoittaen että pihalle paskomisesta saakin valittaa) että saattaa seuraava pussi lentää täälläkin valittajaa kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ampunut sen rouvan perään, ikäänkuin ritsalla:)

toki olisin mennyt lähemmäs, että varmasti osuu vaikka rouvan permanenttiin.....

Vierailija
24/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran olin valmiina... koira tuli, paskoi pihalleni, ei putsausta... nappasin puutarhahanskat käteen... otin kakat käteeni, juoksin koiranulkoilijan kiinni ja hieroin peet sen ulkoiluttajan hiuksiin... vähänkö akka huusi... mutta eipä ole sen koomin näkynyt

En usko että moni ihminen olisi niin typerä että antaisi jutun olla. Juokseppa tänne se paska kädessä niin nähdään käräjillä.

Kerrohan kauanko päivystit sitä ulkoiluttajaa pihalla kumihanska kädessä?

Vierailija
25/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta kakasta ja pissasta niuhottajia! Toki se että koirani ei kenenkään pihalle pasko, ja jos sattuu paskomaan, käyn ne keräämässä. Mutta kerran joku kehtasi jopa valittaa siitä että koirani kusee heidän pihan reunaan! Niin ja minulla on tyttökoira, joka ei ruiki postilaatikoihin tm, vaan pissaa nätisti nurtsille.

Emme asu keskustassa, vaan pienessä paikassa taajama-alueen reunassa. Ja moni katsoo kieroon tai kommentoi sitä jos en kerää paskoja tienreunasta. Siis tien jossa ei ole mitään muuta kuin pitkää heinikkoa.

Minulla on periaate että kerään ne pihoilta ja leikkikenttien lähistöiltä, muualla en näe niistä mitään haittaa. Olen niin täynnä näitä TURHASTA valittajia (tarkoittaen että pihalle paskomisesta saakin valittaa) että saattaa seuraava pussi lentää täälläkin valittajaa kohti.

Sinä et voi tietää miksi omistaja ei halua pissattavan edes siihen, ei se välttämättä ole turhaa valitusta.

Vierailija
26/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottimaista kakattaa koiria toisten pihaan. Ikinä en anna oman koirani paskoa kenenkään pihoihin. Jos vahinko ehtii tapahtua, korjaan jätökset.

Mulla on sellainen periaate, että taajamassa kerään koirankakat, ja siellä on aina koirankakkapussit mukana. Täällä kotinurkilla en kerää, koska asun haja-asutusalueella, ja tuossa meidän tiellä lenkitetään koiria sen verran vähän, että aivan kamalaa kakkaongelmaa ei pääse syntymään. Täällä ei ole myöskään jalkakäytävää tai kevyen liikenteen väylää, vaan pelkkä autotie. Jos koira kakkaa sellaiseen paikkaan, että siihen on vaarassa astua, työnnän sen esim. kepillä syrjään.

Mä tiedän, että tällainen käytös on monille AV-mammoille kauhistus, mutta en mä kyllä näe mitään hyötyä siinä, että kakat keräis tuolta heinikosta. En myöskään halua jemmata paskoja kädessäni kilometritolkulla, koska eihän tällaisissa paikoissa tietenkään ole mitään yleisiä roskiksia. Kyllä varmaan naapurit pitäis hulluna, jos poimisin paskat tuolta tien vierestä...

Vierailija
27/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ampunut sen rouvan perään, ikäänkuin ritsalla:)

toki olisin mennyt lähemmäs, että varmasti osuu vaikka rouvan permanenttiin.....

Vierailija
28/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole pihaa.

Vierailija - 02.08.10 01:08 (ID 10900072)

Asun kerrostalossa. siksi minua ei voisi vähempää kiinnostaa

Kyseinen kirjoittaja ei siten ole varmasti astunut koiranpaskaan kadulla tms. julkisella ulkoilualueella.

Se 1.kerta voi osua kohdalle kun seuraavan kerran menet kauppaan.

Vierailija
29/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkea vähemmän nokka pystyssä niin näet mihin astuisit?

Vierailija
30/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli satun tapahtumaa todistamaan. Minun ei ole pakko hyväksyä koirankakkaa pihallani. Jos se jollekin on ok, niin se taas ei haittaa minua. Mutta kukaan ulkopuolinen ei päätä minun puolestani mitä minun pihallani saa tai ei saa olla.

Oikeastaan harmittaa oikein toimivien koirien omistajien puolesta, kun muutama idiootti pilaa heidänkin maineensa. Helposti tulee sitten yleistettyä että kaikki koiranomistajat antavat koirien kakata minne sattuu.

ap

Vierailija
31/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia alkeellisia siellä koiranhihnan toisessa päässä kyllä joskus onkin! Toimit aivan oikein. Kuka edes kehtaa antaa koiransa p*skoa TOISTEN PIHOILLE? Tai keskelle kävelytietä? Kyllä on siis todella aidosti tyhmä, röyhkeä ja alkeellinen ihminen silloin kyseessä, eikä sellaiselle kuuluisi mikään elävä olento huollettavaksi.

28, viitsiskö sulle (ja parille muulle) edes kommentoida. Esimerkiksi meilläpäin on ihan tavaksi asti useat koiran p*skat tuolla ihan keskellä kävelytietä, kun joku/jotkut antaa sen koiransa toistuvasti asioida sinne minne sattuu. Onko se sinusta oikein muita ihmisiä, niitä muita tien käyttäjiä kohtaan??? Vieressä olisi vaikka kuinka paljon paikkoja, joihin se koira voisi harmittomasti kakkia, niin että kukaan ei sotkisi siihen haisevaan tautiseen mönjään kenkiään, vaatteitaan, polkupyöräänsä! Mutta ei, kun äly ei riitä eräillä alkeellisimpaankaan muiden huomioimiseen. :( Ei ole ihan tervettä tuollainen ympäristön sottaaminen muista piittaamatta.

Ja kun siinä kadulla kulkiessa ihminen ei voi ihan joka hetki tuijottaa vain jalkoihinsakaan, kun on väistettävä ja varottava muuta liikennettä!

Kiva maailma meillä tässä olisikin, jos kaikki olisivat tuolla lailla "ajattelevia" kuin nuo p*skahäiriköt ovat. Että kun kerran joku vaikkapa heittää roskiakin maahan, niin minäpä kippaan myös pa*kat surutta keskelle tietä, voi jessus mitä logiikkaa. Onneksi on myös heitä, jotka ajattelevat lähes kaikissa toimissaan myös muita, mutta osa se vaan röyhkeästi sotkee ja aiheuttaa harmia muille, grrr.

Vierailija
32/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hyvä hyvä!!!Minua myös ärsyttää suunnattomast koirien p**** lenkkipoluilla lasten leikkipuistojen reunoilla jne.. Johan järjestys säännöt määrää, että jätökset on kerättävä. Jopa koirapuistoista ne pitää kerätä. Sellaiset koirienomistajat jotka eivä viitsi miitä kikkareita kerätä pitäisi muuttaasinne metsään keskelle ei mitään ja ulkoiluttaa koirat metsissä. siellä ne ei ketään niin paljoa häiritse.

Vierailija
33/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän asuinalueella ;)

Vierailija
34/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kerrostaloalueella naapuritalon setä valittamaan, kun koira pissasi talon ja tien risteyksessä olevalle nurmikolle. Siis teknisesti kyse on taloyhtiön pihasta, mutta on samalla tienvierustaa.

No, nykyään viemme koirat pissalle tien toiselle puolelle ja kaikki ovat tyytyväisiä. Turhaa niuhottamista tuollainen pissasta valittaminen kuitenkin on.

Ja todellakin, koirien jätökset tulee taajama-alueella sekä pihoista siivota, ap teki ihan oikein. Juuri noin pitää tehdäkin, asiallisesti ja hermostumatta.

Vierailija
35/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistajan en ymmärrä tuosta kakasta ja pissasta niuhottajia! Toki se että koirani ei kenenkään pihalle pasko, ja jos sattuu paskomaan, käyn ne keräämässä. Mutta kerran joku kehtasi jopa valittaa siitä että koirani kusee heidän pihan reunaan! Niin ja minulla on tyttökoira, joka ei ruiki postilaatikoihin tm, vaan pissaa nätisti nurtsille.

En ole ikinä antanut koirani kakkia naapurin pihaan, tielle tai leikkipuistoon, mutta kyllä minustakin koiran saa ihan hyvin kakattaa metsään tai tienreunassa olevaan korkeaan heinikkoon. Eihän siellä kukaan kävele!! Sitä en kyllä ymmärrä, miksi jotkut paskottavat koiransa keskelle tietä tai jalkakäytävää, tai toisten ihmisten pihoihin.

Vierailija
36/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa useampi toimisi noin niin vähenisi koirien paskatus toisten tonteille.

Vierailija
37/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, viitsiskö sulle (ja parille muulle) edes kommentoida. Esimerkiksi meilläpäin on ihan tavaksi asti useat koiran p*skat tuolla ihan keskellä kävelytietä, kun joku/jotkut antaa sen koiransa toistuvasti asioida sinne minne sattuu. Onko se sinusta oikein muita ihmisiä, niitä muita tien käyttäjiä kohtaan??? Vieressä olisi vaikka kuinka paljon paikkoja, joihin se koira voisi harmittomasti kakkia, niin että kukaan ei sotkisi siihen haisevaan tautiseen mönjään kenkiään, vaatteitaan, polkupyöräänsä! Mutta ei, kun äly ei riitä eräillä alkeellisimpaankaan muiden huomioimiseen. :( Ei ole ihan tervettä tuollainen ympäristön sottaaminen muista piittaamatta.

Ja kun siinä kadulla kulkiessa ihminen ei voi ihan joka hetki tuijottaa vain jalkoihinsakaan, kun on väistettävä ja varottava muuta liikennettä!

Jopa minun koirani tajuaa ettei pasko tielle. Joten kysymys olikin tien reunasta.

Ja siitä annoinko koirani pissata samaan paikkaan uudestaan. Sitä se ei ymmärrä. Se naapuri on sellaisen tien vieressä josta meidän on vain pakko kulkea että päästään täältä ylipäätään minnekään. Toki yritän kävellä siitä toista reunaa, mutta ei sitä aina muista. Ja jos koira siihen sitten pissalle istuu, en todellakaan ala sitä siitä pois KANTAMAAN. Pissaa se ei lopeta kesten sama kuinka sitä komentaa, eikä sitä pissaa siitä voi oikein kerätäkään.

Mutta toki yritän sitä välttää.

Vierailija
38/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää just noi koiranomistajat, jotka ei vaan välitä! Meillä on lapset muutaman kerran astuneet/istuneet tuoreeseen koirankakkaan ja tulleet sitten sisälle. Arvaa vaan, onko kiva, kun sen huomaa vasta kun koko kämppä haisee P***:lle!

Silloin jos joku tulee sanomaan että "se on vaan kakkaa" niin tekisin mieluusti samoin kuin se, joka hieroi sen p:n ulkoiluttajan hiuksiin.

Jos pitää ostaa koira, pitäisi olla kans älyä huolehtia siitä. Joku vetosi korkeaan heinikkoon. Joo ei aikuiset siellä kävelekään, lapset siellä menee eikä ne katso mihin astuu. Kiva sitten kotona hangata eteisen mattoa pikku hauvelin kakoista...

Vierailija
39/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos useampi tekisi samoin, niin ehkä nämä taulapäät oppisivat.

Koirien jätökset PITÄÄ kerätä taajama-alueella - ei siinä ole mitään epäselvää.

terv. itsekin koiranomistaja

Vierailija
40/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisko kerätä koirankakat pois. Antoi koiransa kakata koulun edessä pyörätien sivuun. Sanoin, kuinka rasittavaa on pikkuisten kanssa ulkoilla, kun joutuu koko ajan vahtimaan, minne ne astuu, eikä yhtään saa poiketa asfaltilta. Vastaus oli,ettei anna kakata ihan pyörätien viereen vaan enemmän ojan puolelle. Sanoin, että silti ne pitää kerätä pois..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän