Mä en halua tätä elämää
Tulin siihen tulokseen tänä aamuna kun mies tiuskaisi ikävästi kun en muistanut mistä kahvasta kaivinkoneen etukauha toimii, olen ajanut sillä yhden kerran aiemmin vuosi sitten.
Tuli niin selkeä tunne siitä että mä en tahdo tätä nykyistä elämääni, miten olenkaan tähän ajautunut.
Taitaa olla neuvottelun paikka.
Kommentit (3)
Jos et jaksa miestäsi etkä tule toimeen hänen kanssaan. Senkun häivyt vaan, sun elämäsi kuuluu sinulle.
Itse tein saman tempun nuorempana. Olin 20-vuotias, juuri valmistunut ja sielu suorastaan huusi, että on päästävä ulkomaille. Sen aikainen kihlattuni pisti kovasti hanttiin ja yritti estää ulkomaille lähtemiseni.
Mutta minähän lähdin. Tosin meidän suhteessa oli muutakin ongelmaa, enkä olisi jaksanut kovin kauaa.
Tulen toimeen mieheni kanssa, yleensä.
Ehkä tähän on ajauduttu kun en itsekään enää tiedä mitä haluan vaikka tiedän etten halua tätä.
Jos et jaksa miestäsi etkä tule toimeen hänen kanssaan. Senkun häivyt vaan, sun elämäsi kuuluu sinulle.
Itse tein saman tempun nuorempana. Olin 20-vuotias, juuri valmistunut ja sielu suorastaan huusi, että on päästävä ulkomaille. Sen aikainen kihlattuni pisti kovasti hanttiin ja yritti estää ulkomaille lähtemiseni.
Mutta minähän lähdin. Tosin meidän suhteessa oli muutakin ongelmaa, enkä olisi jaksanut kovin kauaa.