Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen tiskirättivillitys näyttää vallaan melkein joka käsityöblogin?

Vierailija
01.08.2010 |

Miksi joku tahtoo pyyhkiä pöytiä paksulla nelotulla rätillä? Eikö ne ole epähygieenisiä? Kalliiden lankojen tuhlausta?

Voisiko joku valottaa mikä ideana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavallahan ne puhdistuu koneessa kuin muutkin rätit. Mulla on itsevirkattuja ja saatuja bambulangasta virkattuja keittiörättejä, ja ovat ne vaan niin paljon parempia kuin kaupan rätit. Bambu on antibakteerista materiaalia, joten se siitä epähygieenisyydestä.

Vierailija
2/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt niin kummoinen ole, että itse raaskisin sellaisia tehdä. Neulelangat on muuten todella kalliita, jos vertaa tehdasvalmisteisiin neuleisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambu on antibakteerista materiaalia, joten se siitä epähygieenisyydestä.

Pääosa käsityölankojen bambusta on bambuviskoosia eli sillä ei ole mitään erityisiä ominaisuuksia.

Vierailija
4/6 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulelangat on muuten todella kalliita, jos vertaa tehdasvalmisteisiin neuleisiin.

Henkkamaukan akryylineuleet on halvempia kuin luonnonmateriaaleista valmistetut itselle mittatilaustyönä tehdyt, mutta vertaatko useinkin ihan erilaisten tuotteiden hintoja.

Minä teen käsitöitä ilokseni, en säästääkseni rahaa. Nautin siitä, että saan itselleni sopivia neuleita laadukkaista materiaaleista.

Vierailija
5/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tahtoo pyyhkiä pöytiä paksulla nelotulla rätillä? Eikö ne ole epähygieenisiä? Kalliiden lankojen tuhlausta?

Voisiko joku valottaa mikä ideana?

Ja ehkä tässäkin esteettinen puoli on monelle tärkeä.Neulottu on kauniin näköinen.

Neulotut rätit ovat myös ekologisia, niitä kun voi pestä koneessa aina ja aina vaan.

Eikä kaiken tartte olla antibakteerista ja desinfioivaa :)

Vierailija
6/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niiden kanssa tarvita kuin tilkka vettä ja tulee puhdasta. Eli säästöä tulee puhdistusaineissa, kun ei ole pakko sellaista käyttää.

Mulla on mikrokuituliinoja, jotka kestävät 600 pesukertaa.

Mutta kyllä käyttöä on neulotuillekin liinoille ja onhan ne kivan näköisiäkin. Siivoaminen voi olla iloistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi