Miten kestän vielä 3 viikkoa? Lapset pääsevät päiväkotiin 23.8.
Kommentit (18)
Sehän onkin kamalaa kun joutuu viettämään lastensa kanssa aikaa.
kun ajattelet lapsen etua.
Ei päiväkoti ole mikään laspen kannalta paras paikka ( ellei nyt koti ole täysin surkea, mutta silloin on sitten jo sijaiskoti parempi vaihtoehto).
Jos lapsilla on tylsää, pyydä teille muutama kaveri leikkimään, niin eivät pitkästy.
Päiväkodissakin pitävät sitä kavereiden kanssa leikkiä kaikkein parhaimpana juttuna päiväkodissa.
Jos asuisit meillä, et varmaan veisi lapsia edes tuohon lähipäiväkotiin, jonne on matkaa 16 km.
jo huomenna eikä vielä tunneta täältä ketään kun ollaan vasta muutettu.
Kyllä lasten on parempi viettää päivänsä päiväkodissa kuin vittuuntuneen äidin kanssa kotona.
äiti saa hetken ladata akkuja ja ei ole lapset iholla kokojan kiinni.
päässä olevaan päiväkotiin, eikä siinä ole mitään järkeäkään kun juuri ehtisivät tottua ja taas hoitopaikka vaihtuisi.
Kärvistelen kotona työttömänä.
Mutta tässä maassa hoidetaankin ihan väärällä tavalla ongelmia.
Ei se oikeasti ole järkevä asioiden hoitamistapa, että erotetaan perheenjäseniä toisistaan.
Pitäisi antaa apua sinne kotiin, ja auttaa vanhempia löytämään se hyvä lasten kanssa olemisesta.
Kivat muistot jää lapsille omasta äidistä ja lapsuudesta.
jo huomenna eikä vielä tunneta täältä ketään kun ollaan vasta muutettu. Kyllä lasten on parempi viettää päivänsä päiväkodissa kuin vittuuntuneen äidin kanssa kotona.
Voi vittujen kevät mitä ruikutusta. Peräti 1km matkaa että saa lapset ilmaiseksi (oletan) hoitoon että itse voi maata perse homeessa kotona. Toiset maksaa samasta huvista 250euroa kuussa (per eka lapsi), kuskaa lapsen toiselle puolen kaupunkia että pääsee itse töihin jotta voi elättää kaltaisiasi olmeja verorahoillaan, jotka vielä vievät ne lähitarhan paikat.
ja voin vaikka yöpaidassa käydä nakkaamassa pennut hoitoon ja palata itse takaisin sänkyyn jatkamaan työttömän hyvin ansaittuja aamupäiväunia. ap
Ja en tosiaankaan taida maksaa päivähoidosta euroakaan.
ja voin vaikka yöpaidassa käydä nakkaamassa pennut hoitoon ja palata itse takaisin sänkyyn jatkamaan työttömän hyvin ansaittuja aamupäiväunia. ap
Ja en tosiaankaan taida maksaa päivähoidosta euroakaan.
vielä 3 viikkoon ole tilaisuutta päiväunia itsellä nukkua. Ja huomenna tuo toinen pentu pitäis neuvolaan raahata.
Ehkäpä jätän sen neuvolakäynnin väliin, käyttäkööt isukki sitten kun alkaa lähivanhemmaksi, hän saa töistä ihan hyvin vapaata lapsen neuvolaa varten, mun on työttömänä päivystettävä koko päivä puhelinta jos tulee kutsu töihin (en oo kyllä missään vuokratyöfirmassa hakijana).
Vielä kaksi viikkoa ja sitten esikoinen menee takaisin päiväkotiin. Kahdeksan viikkoa lomalla yhteensä ja kahden viikon jälkeen olen alkanut olla ihan väsyksissä. Muuten rauhallinen tyttö on täysin riiviö, en meinaa millään keksiä tekemistä ja hoitokaveritkin tuntuu lomailevan ties missä. Naapurustossa ei yhtään lasta...:( Sitten sylissä on imetyksellä oleva 4kk:n ikäinen ja sekin rajoittaa tätä energisyyttä keksiä isommalle tekemistä. Vauva ei edes nuku kuin 5-20 minuutin pätkiä, joten ei ole mitään pitkää päikkäriä, jonka aikana saisin oltua esikoisen kanssa kunnolla ja tehtyä niitä asioita, joista esikoinen tykkää. Kyse on kuitenkin jo 6-vuotiaasta ja menee eskariin.
Puhelin on varmaan soinut ahkerasti viime vuosina? On se vittu rankkaa joillain...
Ai jaa. Mun rahapussilla olet varkaissa. Onkos ukkoskin+ Ai ei. Olet yksinhuoltaja. ja ex-ukkos on myös pussillani varkaissa.
sitten pitää lapset hoidossa vähintään 7 - 17, sillä sinulla on siihen OIKEUS.
jo huomenna eikä vielä tunneta täältä ketään kun ollaan vasta muutettu. Kyllä lasten on parempi viettää päivänsä päiväkodissa kuin vittuuntuneen äidin kanssa kotona.
..välitä??? Röörit tukkoon ja heti tuollaisille aivottomille...
mutta anoin heti siirtoa lähipäiväkotiin. Saivat paikat lähipäiväkodista, mutta vasta 23.8.
En vie ollenkaan sinne 1 km päähän päiväkotiin, kärvistelen kotona 3 viikkoa lasten kanssa, kun kerran työttömänä olen.