Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maija Vilkkumaa ja Aikuinen nainen, ARGH

Vierailija
01.08.2010 |

Ihan hirveä. Nuotin vierestä lauloi a-osan. Apua.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.katsomo.fi/?treeId=360&progId=43883" alt="http://www.katsomo.fi/?treeId=360&progId=43883">http://www.katsomo.fi/?treeId=360&progId=43883</a&gt;

41.32 niin kuulette Maijan tulkinnan Aikuisesta naisesta.

Vetää pieleen ja nenäänsä - sekä mäkättää kuin lammas.

Jos tuo on hyvä niin mä oon Monacon prinsessa.

miten mä pääsen kelaamaan sitä??

-Tumpelo

Vierailija
22/38 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut sietää Paulaa, mutta kyllä nyt kävi sääliksi Paula, kun Maija meni ja raiskasi. Tuli mieleen, että määki kuin Maijall oli karitsa biisissä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kaitsu.org/vilkkumaa/

Oletkohan koskaan kuullut artistien kotisivuista, joissa on myös palautteen antamisen mahdollisuus, keskustelupalsta jne.

Vierailija
24/38 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittelin illansuussa ruokaa keittiössä, kun Vilkkumaa lauloi ekan biisin, ja huikkasin olkkariin, että kuka hitto laulaa noin huonosti, kun kaiulla koitettu peittää virheitä epätoivosesti. Mies sanoi, että Maija Vilkkumaahan se, ja sitten oli "ilo" vielä kuulla tämä nuotin vierestä laulettu Aikuinen nainen.

Ei ole ihan helpoimmasta päästä bíisejä, ja jos ei osaa laulaa, niin ei ehkä kannattais... Mutta tämä oli hyvä esimerkki siitä, että Suomessa myy mikä vain. Popparit miksataan ja korjataan levylle niin, että kuulostavat kelpo tavaralta, ja sitten kun livenä kuulee, niin huomaa, osaako laulaa vai ei. Jos itsellä on nuottikorvaa...

Tuli mieleen joku konsertti vuonna ö, kun jonkun sotilassoittokunnan solisitina oli Arja Koriseva ja Ressu Redford. Niitten piti laulaa duettoa, mutta Redford ei kestänyt edes oikeassa oktaavialassa, vaan pomppasi kesken kaiken aina väärään oktaaviin... apua...

Vierailija
25/38 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun nyt vain olemaan sitä mieltä, että makuasioista palautteen laittaminen on jokseenkin hölmöä.

En minäkään kirjoita Valiolle siksi, että emmental-juusto maistuu mielestäni pahalta.

Mutta laitelkaa toki, eiköhän Maijan itsetunto ja huumorintaju sen kestä :)

Vierailija
26/38 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun nyt vain olemaan sitä mieltä, että makuasioista palautteen laittaminen on jokseenkin hölmöä. En minäkään kirjoita Valiolle siksi, että emmental-juusto maistuu mielestäni pahalta. Mutta laitelkaa toki, eiköhän Maijan itsetunto ja huumorintaju sen kestä :)

Musiikki on vähän kuin matematiikkaa, jos siitä jotain ymmärtää. Ei ole makuasia, onko esim. kappale soitettu tai laulettu väärin, vaan se on fakta, jota ei tykkäämällä oikeaksi saa. Ja Vilkkumaa todellakin lauloi epäpuhtaasti eli "nuotin vierestä", ja sillä asialla ei ole makuasioiden kanssa tekemistä. Jos haluat juustoon verrata, niin kyse on vähän niinkuin valmistusvikaisesta juustosta, se se lienee epäkuranttia, vaikka kuinka tykkäisit, koska se ei ole sellaista, kuin emmentalin tulisi olla.

Vierailija
27/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi pysyä omassa ohjelmistossaan mielummin.

Vierailija
28/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele mainokset niitä on aluksi kaksi ja sitten liikutat sitä aikapalkkia hiirellä mainittuun kohtaan niin ei tarvitse koko ohjelmaa katsoa vaan pääset suoraan kiduttamaan itseäsi Maijan tulkinnalla.

Mä oon niin masokisti että katsoin tuon tänään uudelleen ja soitin myös lapsilleni.

Vierailija
29/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma sävelkorvani sanoi kyllä että lauloi nuotilleen oikein. Tosin tyyli on Maijalle ominainen, eikä mielestäni sopinut tähän kappaleeseen.

Itsekin ensin luulin että laulaa nuotin vierestä.

Vierailija
30/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele mainokset niitä on aluksi kaksi ja sitten liikutat sitä aikapalkkia hiirellä mainittuun kohtaan niin ei tarvitse koko ohjelmaa katsoa vaan pääset suoraan kiduttamaan itseäsi Maijan tulkinnalla.

Mä oon niin masokisti että katsoin tuon tänään uudelleen ja soitin myös lapsilleni.

Riippuu varmaan myös nettiselaimesta. Mä varta vasten avasin työkoneella explorerin, että pääsin nauttimaan esityksestä. Firefoxilla ei saanut kelattua ilman jotain uutta ohjelmaa ja kotona mäkillä ei toivoakaan.

Mutta joo, otti sydänalasta

Vierailija
31/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kursorin siirtäminen hiirellä oikeaan kohtaan.

Vierailija
32/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä. Nuotin vierestä lauloi a-osan. Apua.

Onko kukaan rekisteröitynyt tänne

http://www.kaitsu.org/vilkkumaa/

heittäkää Maijalle linkki jos jaksatte

Vierailija
33/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös nettiselaimesta. Mä varta vasten avasin työkoneella explorerin, että pääsin nauttimaan esityksestä. Firefoxilla ei saanut kelattua ilman jotain uutta ohjelmaa ja kotona mäkillä ei toivoakaan.

Mutta joo, otti sydänalasta

Ok, mulla on mäkki, joten kai mun sitten täytyy katsoa koko show...

Vierailija
35/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sillä voi "kelata"?

Vierailija
36/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi näkemättä eilen, mutta kiitos linkistä, siitä tuli mun feiveri!

Vierailija
37/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sillä voi "kelata"?

Vierailija
38/38 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin esityksen ja tykkäsin. Mielipide olis tosin saattanut olla eri, jos asenteeni ei olis ollut "Katsotaas nyt kuinka huono se oikein on." =) Arvasinkin että kysymys on tyylistä, ei oikeasta nuotin vierestä laulamisesta.

-Se jolla mäkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän