Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elounelmat elokuussa

01.08.2010 |

avaan uuden kuukauden, mutta kirjoittelen kuulumisia paremmalla ajalla :)

iipukka 38+6

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo synnyttäneille!

Monet on päässyt päivässä pois sairaalasta. Meillä terkka sanoi, että pari yötä pitää olla, vaikka en edes ole ensisynnyttäjä. Kyllä tuntuu tällä hetkellä, että haluaisin mahdollisimman nopeaa sairaalasta kotiin jos vauvalla kaikki hyvin.

Supisteluja on mutta ei sellasia, et sais lähteä. Välillä ottaa kipeää ja sitten taas on kivuttomia.

Nyt on alkanut tulemaan joko, joko-viestejä kännykkään ja facebookiin. Vielä ei tympäse, mut saa nähdä sitten kun ollaan se kaks viikkoa yli...:)

Eipä mulla oikein mitään järkevää asiaa oikeestaan ollu:)

Maisa02 rv 40

82/86 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nauna!

Onnea Turhatar!

Onnea muillekin vauvan saaneille!

Syntyyhän niitä vauvoja elokuussakin, vaikka ensin oli aika hiljaista täällä. Miten tuntuu että tosi monilla täällä mennään yliajalla, vai kuvittelenko vaan.

Itsellä on vielä se viikon verran aikaa laskettuun. Eipä tämä olo ole sen kummallisemmaksi muuttunut. Vauva liikkuu tosi paljon niin kuin ennenkin, eli mitään kiinnittymisiä ei ole tapahtunut. Tosin jotain painetta ja vihlontaa alavatsassa on, mutta niin pientä ettei paljon kannata mainostaa.

En tiedä pitäskö noista suppareista olla kateellinen vai ei. Itellä ei sellasia ole ollut laisinkaan jos niitä aamun vatsajännitteitä ei lasketa :/

Kaveri oli tällä viikolla käymässä 6 kk vanhan poikansa kanssa ja kyllä hän oli enkeli. Jokelteli ja viihtyi sitterissä ja lattialla ja joka paikassa (tulipa testattua omia hankintoja). Ei mitään kiukunpuuskia (paitsi mitä nyt vähän lohduton olo tuli kun kaveri tuuppasi pojan mun mieheni syliin kun tämä tuli töistä, ehkei paras ajatus kun ekaa kertaa näkivät). Kyllä tuli ikävä omaa nyyttiä!

T: Serpentiini 38+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvan saaneille! :)

Samaa minäkin mietin kuin serpentiini, kylläpä ne vauvat nyt antavat odotuttaa!

Täällä 9 päivää laskettuun, painetta on varsinkin iltaisin ja kovia vihlaisuja jotka edelleenkin sattuvat niin älyttömästi.Niitä siis myöskin iltaisin. Harjotussuppareita tulee aika montaa edelleenkin ja muutamia kipeitäkin välillä. Viime neuvolassa sain suolarajoituksen, oli sen verran kerännyt nestettä ja paino noussut. Tosin syönkin aika paljon...

Maha on paisunut jo aika isoksi, vaikka alussa tuntui että eihän siitä edes tule iso :) Alkaa oleen jo aika malttamatonta tämä odottelu :/

riikka__ 38+5

Vierailija
84/86 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä vauva taida osata syntyä itsekseen; alkaa jo usko loppumaan ja masentaa kun ei osaa muuta ajatellakkaan kun koska koska.

torstaina yliaikaistarkastukseen ja kaipa sieltä saa käynnistysajan sitten ensi maanantaille kun on tasan 14 pv yli sillon; eli olishan tässä 6 päivää aikaa vauvan mahdollisuus syntyä ihan itsekseen...miten mä en vaan enää jaksa uskoa että niin tapahtuu...

iipukka 41 + 1

85/86 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua iipukka. Uskon, että olo on aika ikävä kun noin pitkällä yliaikaa odottelet. Kumpa se sieltä jo löytäisi pois. Ei se sitte kuitenkaan enää viikkoakaan kestä, sulla käynnistettäis samana päivänä kuin mun laskettu aika :/

Pelkäänpä, että itsellä tulee samanlainen odotus. Ei mitään puhettakaan laskeutumisesta. Ei merkin merkkiä edistymisestä. Kovasti näyttää tilaa hällä vielä olevan. Mitä jos siellä joku estää sen tulemisen... onhan niitäkin joissa pää nojaa vaan lantioon, eikä siitä osaa tulla alas. Mieluummin sitä synnyttäisi "normaalisti" eikä millään käynnistämisillä.

Tsemppiä kaikille!

serpentiini 39+1

Vierailija
86/86 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa taasen käyty. Painonnousu onneksi loppunut melkein kuin seinään. Eli noin 16kg tuli sitten tässä raskaudessa. Terkan mielestä vauva ei (sittenkään) ole laskeutunut eikä varsinkaan kiinnittynyt. Edellinen terkka sanoi laskeutuneeksi. Jo yli 4 viikkoa samassa pysynyt sf-mitta kyllä mietitetty ja terkka yritti soitella ties minne kyselläkseen mahdollista tarvetta poli-ajalle. Ei saanut ketään kiinni, joten lupasi soittaa mulle myöhemmin, jos mun tarvii käydä näytillä. Muuten ei sitten muuta kuin odottelua.

Täytyy tänään taas kokeilla sitä yhtä ässää. Ihan noin niin kuin pienenä vinkkinä, että vois jo alkaa se synnytys.

Valvoja rv40+0