Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten koette äitienpäivän?

14.05.2006 |

Itsellä vielä keskenmeno niin tuoreena mielessä, että tämä äitienpäivä tuntuu aika pahalta. Lisäksi mies on reissussa eli olen yksin koko päivän. Omaa äitiäni kävin onnittelemassa jo eilen, kun vanhemmille ei sopinut kakunsyönti tänään. Täällä sitä sitten yksin kotona istun. Ikkunasta näkyy lipputanko, jossa lippu liehuu kaikille äideille. Haikea olo koko ajan. Yritän vain unohtaa että tänään on äitienpäivä ja sen, ettei minusta tulekaan vielä äitiä.

:' -(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo lapsia, mutta maaliskuinen menetys viikolla 20+5 tuntuu taas tänään erityisen surulliselta. Kaikki juhlapäivät tuntuvat pahoilta, kun muutenkin on mieli herkkänä, mutta erityisesti tuntuu pahalta tänään. Tuossa aiemmassa ketjussa jo sanoinkin, että kyllä minä olen neljän äiti. Yksi ei vain ole fyysisesti lähellä.

Vierailija
2/2 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukset hieman enemmän pyörii vauvassa kuin aiempina vuosina, ja miettii että olisikohan vuoden päästä mahdollista jo itsekin viettää kyseistä päivää. Mutta ei mitään sen vakavampia ajatuksia liittynyt, töissä päivä menikin pääosin.

vauva2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla