Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anna vinkki yllätyslahjasta n. 20 € esikoistamme odottavalle

Vierailija
11.10.2005 |

Isä pyytää vinkkiä pienestä n. 20 ¿ yllätyslahjasta esikoista odottavalle vaimolleen. Mitä sinä olisit halunnut saada?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamutossujen kanssa esim. Seppälässä ihania.

Vierailija
2/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitetaan sitten 50 ¿. Ajattelin vain että jos olisi kivoja ideoita. ap. Isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

10000 askelta päivässä niin kunnossa pysyy. Itse ainakin haluaisin.

Vierailija
4/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tunnin aika hierojalle ja joku ihana koru tai muhkea pehmoinen kylpytakki

Vierailija
5/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi baby blues- sarjakuvat on kyllä tosi kivoja!

Vierailija
6/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby blues- kirja oli kiva idea, mutta ei taida käydä meidän perheessä. Vauva on meillä yhteinen projekti, enkä halua antaa sellaista kuvaa, että tässä sulle vauvakirja - sinähän sitä vauvaa hoidat. ap. Isä

Vierailija
7/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Boosenberg (esim. s-marketista, prismasta n. 5e/plo), loppusummalla saat mansikat (ulkomaisiahan ne ovat tähän aikaan) ja sitten vielä itse suoritettu jalka/niska/kokovartalohieronta madamelle niin avot!

Vierailija
8/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaimolle, että nyt ykköset päälle kohta lähdetään. Vasta perillä kerrot minne olette menossa. Ravintolassa tietty syötte hyvät ruuat ja jälkkärit siihen päälle. Sieltä ravintolasta lähdettyänne menette makuunista hakemaan kivan leffan ja vähän irtokarkkeja ja sitten kotiin saunan kautta sohvalle lähekkäin kattelemaan hyvää leffaa ;)

Vierailija
9/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko lukenu niitä kirjoja? ei ne mitään " yksinhuoltajakirjoja" ole!!

ihme kommentti sulta!

Vierailija
10/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti jalka-, käsi- tai kasvohoitoon tai niskahierontaan. Tai kampaajalle. Tmä siis sillä 50 eurolla

Jos se 20e olisi teille parempi summa (mistä te vihaiset naiset tiedätte tämän isän taloudellista tilannetta? Joillekin 20 euroa ON iso raha) niin sillä ostaisin jonkun kivan cd:n, kirjan, vauva- tai odotuslehden ja herkkuja tms. Tai sitten ihan vaikka jonkun kivan mammapaidan.

Vierailija
11/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ilostunut raskaana seuraavista lahjoista:

-Uusi raskausvaate esim. paita

-Jos vauva tyttö, niin pinkit pörrösukkat tai sit poikaa odotellessa siniset sukat syksyn kylmiin iltoihin

-Vauva-lehden tilaus

-Kampaajalle lahjakortti

-Lahjakortti vauvatarvikeliikeeseen (ei niin kiva lahja, koska koskee enemmän vauvaa kuin äitiä)

Vierailija
12/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ilahtunut vaikka tyylikkäistä korvakoruista, kukista ja kauniiksi haukkumisesta :)

ja jos olisi päässyt ulos hienosti syömään, olisi sekin ollut mukavaa :)

hierominen olisi myös ollut mahtavaa!

ihan arkena jos tuo kaupasta vaikka vauva-lehden tai suklaapatukan, voi sekin ilahduttaa kummasti.

itse vien aina isännälle pienen konjakkipullon, siis niitä tosi pieniä jossa on yhden naukun verran ja aina se ilahtuu hurjasti :)

ei se hinta, vaan se itse ajatus....

ihana mies ap kun haluaa ilahduttaa! :)

onnea teille vauvasta!

-Rouva K.-

Vierailija
13/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaillallinenkin olisi kiva juttu. Mutta mikä ravintola Helsingissä: vaimoni tykkää hyvästä ravintolaruuasta, mutta ei voi sietää tupakansavua ja hän ei voi tilansa takia pukeutua siten kuin jossain ykkösluokan ravintollassa pitäisi. esim. Lyon ei käy siksi. ap isä

Vierailija
14/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossutkin oli kiva idea. Mutta vaimon jalat ovat nyt hieman turvoksissa ja on joutunut ostamaan yhtä numeroa suuremmat kengät. en siis tiedä jalan kokoa. Mistä kaupasta tossuja kannatais käydä katsomassa? ap. isä

Vierailija
15/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottaako miehet noin...?

Vierailija
16/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota päivä vapaata, menkää lähialueelle ulkoilemaan. Eväät reppuun, kiikari mukaan.

Ulkoilmasta ja auringosta vaimosi saa voimaa ja virkeyttä, yhteinen aika ja tekeminen lähentään teitä tulevia vanhempia entisestään.

Ja se yllätys voikin olla sitten mitä vain:)

Vierailija
17/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askelmittari ei valitettavasti käy meidän perheessä, koska vaimo harrastaa kovasti liikuntaa mm. juoksua ja hänellä on jo sykemittari. Hän ei pidä kävelyä liikuntana, vaikka nyt raskauden loppuvaiheessa juoksut on vaihtunut kävelyyn.

Vierailija
18/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut epäilevät minua naiseksi. HMM. Olenko pehmo? ap. Isä.

Vierailija
19/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus- ja vauva-aiheinen lukeminen kiinnostaa aina varsinkin esikoisen odottajaa. Minä en baby bluesista välittänyt, itse kaipasin kunnollista vauvanhoitokirjaa, mutta sitä ei kukaan tuonut. Eipä oo tullut vieläkään sitten hankittua...

Vierailija
20/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää, joten mies laitatti vihkisormukseen yhden timantin lisää.