Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekat treffit naisen kanssa (ov)

Vierailija
01.08.2010 |

pelottaa ihan pirusti. Mennään leffaan. Minulla on pitkä seurustelusuhde (miehen) kanssa takana ja olisin hermona ihan heterotreffeistäkin.

Miten hitossa onnistun käyttäytymään normaalisti?

-n22

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt ihmeessa!

Vierailija
2/20 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli kivat treffit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis odotatko seksiä leffan jälkeen?

Vierailija
4/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis odotatko seksiä leffan jälkeen?

Eikä todellakaan seksiä, ei olla edes suudeltu.

Tää tyttö on mua pari vuotta nuorempikin mikä stressaa vielä lisää. Tai siis että mun pitäisi kai olla jotenkin se joka pitää naruja käsissään tjsp.

Oon varma että sanon jotain tosi idioottimaista.

-ap

Vierailija
5/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä parisuhteesta. =)))))

Vierailija
6/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitää muistaa ihailla treffikumppaniaan ihan eri tasolla kuin jos olisi miehen kanssa treffeillä. Ooh, onpa sulla ihana mekko. Sulla on tosi kauniit silmät, niistä näkee että oot keskivertoa fiksumpi. ;D

Vierailija
7/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä parisuhteesta. =)))))

Ottaen huomioon, että oon 22, niin kolme vuotta saman ihmisen kanssa on ainakin mulle pitkä aika.

-ap

Vierailija
8/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitää muistaa ihailla treffikumppaniaan ihan eri tasolla kuin jos olisi miehen kanssa treffeillä. Ooh, onpa sulla ihana mekko. Sulla on tosi kauniit silmät, niistä näkee että oot keskivertoa fiksumpi. ;D

tää tyttö ei oo mikään tyhjäpää, vaan tosi terävä. Ja on ihan älyttömän kaunis, eli ei tarvi valehdella ;)

-ap

Vierailija
9/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti, että sua jännittää kovasti. Todennäköisesti sitä toistakin hermostuttaa, ja asian tunnustaminen ääneen voi helpottaa jännitystä. Leffassa voikin sitten alkaa hermoilla siitä, että pitäiskö sitä toista ottaa kädestä kiinni ja miten se reagoisi jos tarttuisi sitä kädestä ja miksei se itse ole tarttunut mua kädestä :)(mä oon ollut leffassa kaksilla ensitreffeillä ja molemmilla kerroilla pohdin tota kädestäpitojuttua tosi pitkään, heh).

Hauskoja treffejä!

Vierailija
10/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että toinenkin osapuoli on ihan varmasti hermostunut ja jännittää vähän.

Vierailija
11/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti, että sua jännittää kovasti. Todennäköisesti sitä toistakin hermostuttaa, ja asian tunnustaminen ääneen voi helpottaa jännitystä. Leffassa voikin sitten alkaa hermoilla siitä, että pitäiskö sitä toista ottaa kädestä kiinni ja miten se reagoisi jos tarttuisi sitä kädestä ja miksei se itse ole tarttunut mua kädestä :)(mä oon ollut leffassa kaksilla ensitreffeillä ja molemmilla kerroilla pohdin tota kädestäpitojuttua tosi pitkään, heh).

Hauskoja treffejä!

Kai mä sitten jotenkin selviän... Kiitos kannustuksesta!

-ap

Vierailija
12/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tyttö ei oo mikään tyhjäpää, vaan tosi terävä. Ja on ihan älyttömän kaunis, eli ei tarvi valehdella ;) -ap

Mutta tottahan fiksutkin naiset arvostaa kehuja. ;)

Vierailija
13/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin hivuttaa kättäni toisen käden viereen silleen ikäänkuin puolivahingossa (oon vähän nössö, tiedän) niin että se tajuis ottaa mua kädestä kiinni. En muista, tajusiko se eka treffikumppani vihjeen, mutta jälkimmäinen ei tajunnut tai ei ainakaan uskaltanut tarttua mun käteen (se oli vielä nössömpi kuin mä). Mun piti sitten kuiskata sille että kamoon hei, oon tässä yrittänyt saada sua ottamaan mua kädestä kiinni, eksä tajuu vai eksä haluu. No, halus se kuitenkin :). Mutta näin hankalaa voi olla kahden ujostelijan ensitreffeillä!

Vierailija
14/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin hivuttaa kättäni toisen käden viereen silleen ikäänkuin puolivahingossa (oon vähän nössö, tiedän) niin että se tajuis ottaa mua kädestä kiinni. En muista, tajusiko se eka treffikumppani vihjeen, mutta jälkimmäinen ei tajunnut tai ei ainakaan uskaltanut tarttua mun käteen (se oli vielä nössömpi kuin mä). Mun piti sitten kuiskata sille että kamoon hei, oon tässä yrittänyt saada sua ottamaan mua kädestä kiinni, eksä tajuu vai eksä haluu. No, halus se kuitenkin :). Mutta näin hankalaa voi olla kahden ujostelijan ensitreffeillä!

Muistan kun olin entisen kanssa leffassa ekaa kertaa ja hivutin kanssa käteni sen käden viereen. Oli se niin vaikeaa! Ei taida helpottua vaikka kokemusta ja ikää kertyy...

-ap

Vierailija
15/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomassa sitten miten kävi..?? :)

Vierailija
16/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös molemmat kuitenkin halua päästä nuolemaan toisensa pimpsoja?

halu harrastaa seksiä on varmaan kaikilla, jotka käyvät toistensa kanssa treffeillä, mutta meitä on kuitenkin myös sellaisia, jotka eivät halua hypätä sänkyyn heti.

T: ei ap

Vierailija
17/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meitä on kuitenkin myös sellaisia, jotka eivät halua hypätä sänkyyn heti.

Vierailija
18/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meitä on kuitenkin myös sellaisia, jotka eivät halua hypätä sänkyyn heti.

Tuon ymmärrän, mutta asiat eivät parane kiertämällä kermaa kuin kissa kuumaa puuroa.

mitä tarkoitat, en ymmärtänyt ollenkaan. Siis että sänkyynkö pitää mennä heti, koska asiat eivät parane kiertelemällä?

Mä en ainakaan halua mennä kenenkään kanssa sänkyyn tuosta vaan, haluan tuntea kumppanin ensin. Ei siihen liity mitään kaksinais- taikka muuta moralismia, ei edes minkäänlaista vakaumusta, vaan se on yksinkertaisesti mukavuuskysymys.

Vierailija
19/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomassa sitten miten kävi..?? :)

tärskyt on vasta tiistaina.

-ap

Vierailija
20/20 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee muistoja mieleen, kun olin oman nykyisen avovaimon kanssa treffeillä:) oltiin tosin tunturin päällä, ei leffassa:)

Ihan hulluna jännitti, mutta se on ihan tervettä:)

tsemppiä!

T: nykyään onnellisessa parisuhteessa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän