Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondist bruneteks, uskaltaako?

Vierailija
01.08.2010 |

Oon ollu koko ikäni vaalee, talvella värjäsin tukkaa vielä enempi vaaleeks ku iän myötä tukan väri muuttunu "maantienharmaaksi".

Hyvin inhottavaa on se, että ku tukka vähänki kasvaa loistaa heti kamala tumma juurikasvu... Pitäis olla melkein viikon välein värjäämässä, ja eihän sellasesta mitään tule ku tukka sit tippuu päästä. Siksi ajattelin jotain tummanruskeaa kokeilla... mutta en tiedä uskallanko :D Ajattelen jotenki ku mulla on muutenki tosi ohut tukka ni tummalla tukalla se näyttää viel ohuemmalta...?

Ja ihan kotikonstein meinasin värjätä ku on ihan überkalliita nuo kampaajat. :/

Jos jollain on jotain kokemuksia ja mielipiteitä otan ilolla vastaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä jos mokaat voi tulos olla kamala.. :P

tai ota kaveri apuun.

Vierailija
2/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sen tein itse ja hyvin onnistu, ihan kaupan väreillä. Ensin vähän tummempi vaalea ja sitten siihen ruskea päälle. Ja hyvä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi värjätä vaaleeta tummaksi. Yks kaveri värjäsi vaaleat tumman ruskeiksi ite. Lopputulos oli myös sen näkönen. Väri ei ollut tasainen ja valmiiksi ohuet hiukset uheni entisestään.

Kannattaa ainaki keskustella jonkun kampaajan kanssa ennen kuin menet värjäämään jos et halua värjäyttää kampaajalla. Kampaajat on tässä asiassa ammattilaisia joten luottaisin heihin.

Vierailija
4/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esim vessassa sellanen peili että näät myös hiukset takaa. Niin ja tosiaan; vedä eka just tummempi vaalee alle taikka sitten punanen sävyte(suosittelen tätä ennemmin) ja sitten vasta se haluamasi ruskee, koska muuten on vaarana että hiuksistä tulee joko harmaat taikka vihreet.

Vierailija
5/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestoväriä

Vierailija
6/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kampaajaystäväni neuvoi (aiemmin kuin itselläni sama juttu) että kannattaa valita sellainen ruskeansävy, jossan on punapigmenttiä (nimessä yleensä jotain punaiseen tai kultaan viittaavaa tai väristä suoraan näkee että on punertavanruskea) silloin vaalennetusta tukasta ei tummennettaessa tule vihreää.

Vierailija
7/7 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan yhtä useasti joudun sitä värjäämään kuin nyttenkin (ehkä jopa useammin). Itse värjäsin vaaleat hiukseni vuosi sitten tummanruskeiksi ja kyllä maantienvärinen tyvikasvu erottuu aina todella voimakkaasti. jos se pääsee paljon kasvamaan, niin näyttää hieman kaljulta päälaki, ja hiukseni eivät edes ole ohuet :D Ja Tosiaan, jotain punaista ensin sinne alle, jos päädyt värjäämään ruskeaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan