Maija Vilkkumaa
Maija Vilkkumaan tuotanto on niin ykköstä, niin ykköstä!!!
Ei mitään turhanpäiväistä "minä rakastan sinua jee jee" tyyliä, vaan hyviä sanoituksia ja hyviä sävellyksiä. Aivan varmasti tulen menemään keikalle kun tänne puolelle Suomea eksyy ko. tyttö!!!
Kommentit (32)
Maija Vilkkumaa - Mä haluun naimisiin
Onni olkoon osanasi
Elämäsi retkella
Nätti poika vierelläsi
Vihkimisen hetkellä
Mä en halua olla töissä enää
Mä en ikinä riitä
Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää
Kukaan ei kiitä
refrain:
Mä haluun naimisiin
Mä haluun koiran ja talon kukkuloilta
refrain2:
Niin ja miehen ja sillä on vaativa työ
Ja minulla on aikaa
Joku keittäjä keittää sen minkä mä syön
Ja minulla on aikaa
Hosuu ja huolehtii
Ettei kiloja kerry
Ehkä pieni sherry
Ja illalla miehelle viski kun sil on se työ
Ja minulla on aikaa
Mä en halua miettii enää miten elää
Kuka jaksaa
Taistella siitä et oonko minä sydän vai pää
Ja mitä se maksaa
refrain
refrain2
Mä luulin et ois voitto
Olla joukossa niiden joillon liian suuret päät
Tule yö ja tule aamunkoitto
Tuo rauha ja tuo mun häät
Ja mies ja sit sillän on vaativa työ...
Ja mä kuuntelen kuinka mun rinnassa lyö
Kun minulla on aikaa
Niin on kaunis ja huutavan hiljainen yö
Kun minulla on aikaa
Huoh, eikö enää edes artisteista voi keskustella ilman, että joku tulee heittää kateuskortin. Miksi aloittaa koko keskustelu, jos vain yksi mielipide on sallittu? Taidan sitten ihan kihistä kateudesta Maijaa kohtaan kun olen sitä mieltä, että hänen äänenmuodostuksensa on täysin pielessä. Mielipiteeni jakaa laulunopettajani.
Maija laulaa melko puhtaasti, mutta raakkuu ja siksi ääni kuulostaa rumalta. Hän on itsekin kertonut merkittävistä ääniongelmistaan, jotka johtuvat väärästä tekniikasta. Hänen äänensä ei tätä menoa tule kestämään ikuisesti.
Sanoitukset ovat yleensä OK, pari onnistunutta melodiaakin seassa on. Ja propsit Maijalle siitä, että hän tekee biisejä itse. Yleisesti ottaen hän on mielestäni kuitenkin yliarvostettu laulajana.
Huoh, eikö enää edes artisteista voi keskustella ilman, että joku tulee heittää kateuskortin. Miksi aloittaa koko keskustelu, jos vain yksi mielipide on sallittu? Taidan sitten ihan kihistä kateudesta Maijaa kohtaan kun olen sitä mieltä, että hänen äänenmuodostuksensa on täysin pielessä. Mielipiteeni jakaa laulunopettajani.
Maija laulaa melko puhtaasti, mutta raakkuu ja siksi ääni kuulostaa rumalta. Hän on itsekin kertonut merkittävistä ääniongelmistaan, jotka johtuvat väärästä tekniikasta. Hänen äänensä ei tätä menoa tule kestämään ikuisesti.
Sanoitukset ovat yleensä OK, pari onnistunutta melodiaakin seassa on. Ja propsit Maijalle siitä, että hän tekee biisejä itse. Yleisesti ottaen hän on mielestäni kuitenkin yliarvostettu laulajana.
Samaa sarjaa kuin CMX ja Yrjänän sanoitukset.
No Yrjänän sanoitukset on jotain mahtipontista tekotaiteellista oksennusta ja Vilkkumaalla taas olevinaan ironista ja "agressiivistä" angstia.
Tämä minun mielipiteeni. Jos jostain pintaliitoartistista ei pidä, se ei muuten ole kateutta. Se on mielipide.
En pidä lauluäänestä, ja alkaa toistaa itseään biiseissään jo aika pahasti.
Väkisin piti äsken kuunnella minuutti jossain ohjelmassa.
varis puuttuu olkapäältä.
Jopa Jenni Vartiaisella on miljoonakertaa parempi ääni, puhumattakaan ulkonäöstä.
pitkää kuumaa kesää tänään koska maija esiintyy
Maija Vilkkumaan ”kiehnääminen” suosikkiohjelmassa (Voisessa 2021) herätti outoja vilunväreitä. Vilunväreitä, jotka olivat ällöä. Kaameaa showta. Joku pikkulikka laulaa "olikohan ääni ratkaisee-osiossa", niin tämä daami heiluu ja voihkii ja ai, kun kauheennäköistä. Hei lopeta toi teatteri.
Miksi muuten ne kaljupääukot siellä nyökyttelee, vaikka "Piisi" ei ole ede kunnolla alkanut? Katsokaa vanhaa kunnon "Levyraatia" videolta, niin kukas siellä nyökyttelee kuin joku pulu. Ei kukaan.
Vilkkumaan esitys on niin lapsellista ja typerää, että koko skeida jää multa katsomatta. Vanha rouva luulee olevansa nuori, pöh ja pöh. Et ole rock, vaikka kuina yrität. Puuttu se tietty - rock.
runokirjana. Mekin jotka emme voi kuunnella Vilkkumaan ääntä voisimme nauttia hänen lyriikoistaan jos kerran ovat niin loistavia.