Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maija Vilkkumaa

Vierailija
01.08.2010 |

Maija Vilkkumaan tuotanto on niin ykköstä, niin ykköstä!!!

Ei mitään turhanpäiväistä "minä rakastan sinua jee jee" tyyliä, vaan hyviä sanoituksia ja hyviä sävellyksiä. Aivan varmasti tulen menemään keikalle kun tänne puolelle Suomea eksyy ko. tyttö!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

runokirjana. Mekin jotka emme voi kuunnella Vilkkumaan ääntä voisimme nauttia hänen lyriikoistaan jos kerran ovat niin loistavia.

kun en pysty kuuntelemaan yhtään. Radiokanava vaihtuu heti, kun se kimitys alkaa. Ihan hirveetä.

Sanotukset voi tietysti olla aivan hyviä, jos vaan pystyis kuuntelee.

Vierailija
22/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaa - Mä haluun naimisiin

Onni olkoon osanasi

Elämäsi retkella

Nätti poika vierelläsi

Vihkimisen hetkellä

Mä en halua olla töissä enää

Mä en ikinä riitä

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää

Kukaan ei kiitä

refrain:

Mä haluun naimisiin

Mä haluun koiran ja talon kukkuloilta

refrain2:

Niin ja miehen ja sillä on vaativa työ

Ja minulla on aikaa

Joku keittäjä keittää sen minkä mä syön

Ja minulla on aikaa

Hosuu ja huolehtii

Ettei kiloja kerry

Ehkä pieni sherry

Ja illalla miehelle viski kun sil on se työ

Ja minulla on aikaa

Mä en halua miettii enää miten elää

Kuka jaksaa

Taistella siitä et oonko minä sydän vai pää

Ja mitä se maksaa

refrain

refrain2

Mä luulin et ois voitto

Olla joukossa niiden joillon liian suuret päät

Tule yö ja tule aamunkoitto

Tuo rauha ja tuo mun häät

Ja mies ja sit sillän on vaativa työ...

Ja mä kuuntelen kuinka mun rinnassa lyö

Kun minulla on aikaa

Niin on kaunis ja huutavan hiljainen yö

Kun minulla on aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, eikö enää edes artisteista voi keskustella ilman, että joku tulee heittää kateuskortin. Miksi aloittaa koko keskustelu, jos vain yksi mielipide on sallittu? Taidan sitten ihan kihistä kateudesta Maijaa kohtaan kun olen sitä mieltä, että hänen äänenmuodostuksensa on täysin pielessä. Mielipiteeni jakaa laulunopettajani.

Maija laulaa melko puhtaasti, mutta raakkuu ja siksi ääni kuulostaa rumalta. Hän on itsekin kertonut merkittävistä ääniongelmistaan, jotka johtuvat väärästä tekniikasta. Hänen äänensä ei tätä menoa tule kestämään ikuisesti.

Sanoitukset ovat yleensä OK, pari onnistunutta melodiaakin seassa on. Ja propsit Maijalle siitä, että hän tekee biisejä itse. Yleisesti ottaen hän on mielestäni kuitenkin yliarvostettu laulajana.

Vierailija
25/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, eikö enää edes artisteista voi keskustella ilman, että joku tulee heittää kateuskortin. Miksi aloittaa koko keskustelu, jos vain yksi mielipide on sallittu? Taidan sitten ihan kihistä kateudesta Maijaa kohtaan kun olen sitä mieltä, että hänen äänenmuodostuksensa on täysin pielessä. Mielipiteeni jakaa laulunopettajani.

Maija laulaa melko puhtaasti, mutta raakkuu ja siksi ääni kuulostaa rumalta. Hän on itsekin kertonut merkittävistä ääniongelmistaan, jotka johtuvat väärästä tekniikasta. Hänen äänensä ei tätä menoa tule kestämään ikuisesti.

Sanoitukset ovat yleensä OK, pari onnistunutta melodiaakin seassa on. Ja propsit Maijalle siitä, että hän tekee biisejä itse. Yleisesti ottaen hän on mielestäni kuitenkin yliarvostettu laulajana.

Vierailija
26/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.A.Numminen

Vierailija
27/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kuin CMX ja Yrjänän sanoitukset.

No Yrjänän sanoitukset on jotain mahtipontista tekotaiteellista oksennusta ja Vilkkumaalla taas olevinaan ironista ja "agressiivistä" angstia.

Tämä minun mielipiteeni. Jos jostain pintaliitoartistista ei pidä, se ei muuten ole kateutta. Se on mielipide.

Vierailija
28/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lauluäänestä, ja alkaa toistaa itseään biiseissään jo aika pahasti.

Vierailija
29/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin piti äsken kuunnella minuutti jossain ohjelmassa.

Vierailija
30/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varis puuttuu olkapäältä.

Jopa Jenni Vartiaisella on miljoonakertaa parempi ääni, puhumattakaan ulkonäöstä.

Vierailija
31/32 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää kuumaa kesää tänään koska maija esiintyy

Vierailija
32/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaan ”kiehnääminen” suosikkiohjelmassa (Voisessa 2021) herätti outoja vilunväreitä. Vilunväreitä, jotka olivat ällöä. Kaameaa showta. Joku pikkulikka laulaa "olikohan ääni ratkaisee-osiossa", niin tämä daami heiluu ja voihkii ja ai, kun kauheennäköistä. Hei lopeta toi teatteri. 

Miksi muuten ne kaljupääukot siellä nyökyttelee, vaikka "Piisi" ei ole ede kunnolla alkanut? Katsokaa vanhaa kunnon "Levyraatia" videolta, niin kukas siellä nyökyttelee kuin joku pulu. Ei kukaan. 

Vilkkumaan esitys on niin lapsellista ja typerää, että koko skeida jää multa katsomatta. Vanha rouva luulee olevansa nuori, pöh ja pöh. Et ole rock, vaikka kuina yrität. Puuttu se tietty - rock. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän