Onko mielestänne ok jos kutsutaan polttareihin mutta ei häihin?
Kommentit (25)
Mutta nykyaikana en ihmettele.
Voihan olla, että kaaso ei koollekutsujana vaikka tiedä kaikkea.
Morsiammen kanssa voisin epävirallisesti viettää illanistujaisia, mutta ei polttareille.
Polttareihin osallistuvat morsiamen ystävät, jotka ovat kutsuttu häihinkin.
ja samalla pahoitteli että hääkutsua ei sitten tule...
-ap-
jäisi vaikutelma että polttareihin kutsuttu vain maksajan roolissa.
kutsuttu ja kutsua nämä häihin kutsutut kaverit polttareihin.
Oliko sulhanen perustellut asiaa mitenkään?
tuollaisessa tilanteessa polttareihinkaan. Loukkaavaa!
polttareihin,jos hääkutsua ei tule. Kiitos ei , sanoisin minä.
ja samalla pahoitteli että hääkutsua ei sitten tule... -ap-
kuulemma pienet häät mutta kuitenkin haluaisi mieheni polttareihin. Muita kavereita on kutusttu häihinkin.
Minustakin loukkaavaa tuollainen.
ap
mutta aikoo mennä, pitkin hampain..
ap
poikkeuksena ehkä jos häitä juhlitaan eritttäin pienen porukan kesken, tyyliin vanhemmat ja sisarukset perheineen.
ilmeisesti ole edes hyvä kaveri, kun jään ilman kutsua.
Ja jos pitävät häät ihan perhepiirissä ilman suuria suku-/kaverijuhlia niin sitten voisi olla hieman toinen juttu. Mutta tässäkin tapauksessa polttarikutsun tulisi tulla esim. sulhasen veljeltä/parhaalta kaverilta (vaikkei jälkimmäistäkään olisi kutsuttu häihin). No, jos näin pienesti juhlisivat, niin sitten tuskin juhlisivat polttareitakaan.
Sitäpaitsi kummallista, että sulhanen kutsuu polttareihinsa...
Olen ollut monissa polttareissa, joissa osaa porukasta ei ole kutsuttu häihin, tyypillisesti nämä ovat olleet työkavereita.
kuulemma pienet häät mutta kuitenkin haluaisi mieheni polttareihin. Muita kavereita on kutusttu häihinkin.
Minustakin loukkaavaa tuollainen.
ap
muilta kavereiltaan että polttarot ovat tiettynä päivänä. Ihmettelimme kun ei hääkutsua kuulunut. Nyt lähempänä polttareita sulhanen soitti miehelleni ja pyysi kuitenkin polttareihinsa...
muilta kavereiltaan että polttarot ovat tiettynä päivänä. Ihmettelimme kun ei hääkutsua kuulunut. Nyt lähempänä polttareita sulhanen soitti miehelleni ja pyysi kuitenkin polttareihinsa...
Minun mielestäni toi olisi kaikkien puolesta niin kiusallista, että itse ilmoittaisin että on muuta menoa ehditty jo sopia..
mutta mikäs minä olen toisen puolesta päättämään...
ap
mutta häihin ei oltu kutsuttu.
Luonnollisesti en osallistunut polttareihinkaan.
Polttarithan on sitä, että kaveripiiri tarjoaa morsiamelle/sulhaselle kunnon bileet, ja häät taas kun morsian/sulhanen tarjoaa ne bileet.