Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa naimisiin ei kannata tehdä lapsia ennen sitä...

Vierailija
31.07.2010 |

Kun miehet ovat saaneet perheen, ei niitä hinguta enää yhtään mennä naimisiin. Kaikki on heidän puolestaan jo nähty ja saatu...

Toisaalta en kyllä tiedä haluaisinko olla miehen kanssa joka ei halua naimisiin kanssani. Miettisin että mitä se vielä kyttää, parempaa mahdollisuutta vielä kun ei halua lyödä suhdettamme lukkoon?

Ettei käy niin kuin Sarasvuon ex:lle, tehdään lapset & eletään vuosia yhdessä, sitten tulee joku Jartsan Se Elämän Nainen Virpi ja pari on vuoden päästä naimisissa. No Virpi ei tainu suostua perheeseen ja lapsiin ilman naimisiin menoa.

Niin se vaan kuulkaa menee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin miehen "kammon" naimisiinmenoa kohtaan johtuvan omien vanhempiensa avioliitosta. Naimisissa siis ovat olleet jo kymmeniä vuosia, mutta ainakin omasta mielestäni olisi ollut parempi, jos eivät olisi koskaan toisiaan tavanneet. Sellaista pientä "leikkimielistä" v*ttuilua koko ajan. Pahempaa oli kuulemma silloin, kun mieheni oli lapsi.

Kyllä minä olen ollut miehelleni Se Oikea ja samoin hän minulle.

Vierailija
22/27 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto symboloi sitä, että puolisot haluavat omasta vapaasta tahdostaan ja KESKINÄISESTÄ rakkaudestaan sitoutua elinikäiseen avioliittoon. Ja niiden lasten ja asuntolainan on sitten hyvä tulla tuohon rakkaudesta solmittuun avioliittoon. Ei niin päin, että vauvakuumeen ja asuntokuumeen yllättäessä otetaan vaan joku seurustelukumppaniksi saadakseen nuo asiat, mutta että sitten ei olisi valmis tosissaan sitoutumaan siihen puolisoon, siis menemään naimisiin.

Ja vaikka nykyään tapahtuu paljon avioeroja, suuri osa avioliitoista kestää eliniän. Ja avoerojahan tapahtuu moninkertainen määrä avioeroihin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta, miksi naisen pitäisi vaatia miestä naimisiin. Minä ainakin olen ollut vain sellaisten miesten kanssa, jotka haluavat kanssani naimisiin.

Vierailija
24/27 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta, miksi naisen pitäisi vaatia miestä naimisiin. Minä ainakin olen ollut vain sellaisten miesten kanssa, jotka haluavat kanssani naimisiin.

Vierailija
25/27 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinua kohtaan aika loukkaavaa, että miesystäväsi uskoo että avioliitto kanssasi olisi samanlaista helvettiä kuin hänen vanhemmillaan ja siksi ei halua sinun kanssasi naimisiin. Jos teillä menee hyvin, miksi hän ei voi uskoa että hyvin menisi myös avioiduttuanne?

Vierailija
26/27 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta ystäväpariskuntaa, jotka ovat menneet naimisiin yhteisen lapsensa kastepäivänä. Että näyttää siis löytyvän lisää "kummallisia" miehiä :)

Vierailija
27/27 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä on pariskuntia jotka ovat menneet naimisiin vasta lasten jälkeen tai sitten ei ollenkaan. Ihan yhtälailla ovat eronneet oliko papin aamen tai ei, ei ole ollut vaikutusta asiaan.

Meillä syntyi 3 lasta ennen aamenta ja vielä naimisiin menon jälkeen 1 lapsi. Oli ainakin tiedossa mitä lapsiperheen arki on ettei tullut yllätyksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän