S.Y.Y.S.S.Ä.T.E.I.D.E.N. T.I.I.S.T.A.I. ♥ ♥ ♥
Kommentit (34)
Taelsalle virtuaalihalaus tätin tulon johdosta! Ensi kiertoon uusin eväin ja sitten kaikki me tätin tässä kierrossa kylään saaneet yhteistuumin torjumme sen akan, ettei tarvitse tulla kyläilemään ainakaan 9kk:een!
Olivia-80: Voi harmi! Mutta jospa se plussa sieltä vielä tulisi, tai alkaisi sitten ne menkat, jotta pääsee uuteen yritykseen.
Nyt ei muuta kuin illanjatkoja kaikille!
Hyviä uutisia. ;)
Alkuraskauden ultrassa löytyi sikiö ja syke ihan oikeasta paikasta (mahtavaa!) mutta lääkäri merkkasi sikiön koon vastaavan vain viikkoja 6+, kun olisin menkoista päätellen jo viikolla 7+6. Mutta tuo käy hyvin järkeen mun normaalia pitkää kiertoa ajatellen. Testi vain olisi näyttänyt ekaa kertaa haaleaa plussaa jo viikon päästä hedelmöityksestä. Se selittää kyllä hyvin, että ihan alkuvaiheessa sain sen yhden negankin.
Toivon sydämestäni teille plussia koko syyssäteiden pinon täydeltä!! Kärsivällisyys ei ole helppo laji, mutta sitä tässä puuhassa vaaditaan. Niin odotuksessa kuin odotuksen odotuksessa ja vielä sen yrityksen aloituksen odotuksessakin. Mutta kyllä se onni meitä kaikkia potkii vuorollaan, uskokaa pois!
Roppakaupalla huojentunut
Kaisa rv:lla 6+?
ps. Sanokaa muuten suoraan, jos tämä raskaushehkutus tai -huolet kuuluisi teistä mieluummin tuonne odottajien puolelle, ettekä haluaisi semmoisia vielä syyssäteissä lukea. Voidaanhan sitten harkita plussanneiden säteiden pinon perustamista odottajiin vaikka edes silloin tällöin...
Tulee itsekin hyvälle tuulelle kun kuulee toisten ihania odotus kuulumisia!
Paljon plussia syyssäteille ja kaikenlaisia kuulumisia tänne pinoon !
Juuri tuossa itsekin ajattelin samaa, että haittaakohan muita nämä raskaushöpinät... Kertokaas te muut nyt sitten!
Voitaishan me K@isa pinoutua tuolla kesäkertuissakin odotuspuolella, tai sitten ihan omalla syyssäteet nimellä. Olen selaillut niitä pinoja, enkä ole löytänyt kesäkuisista vielä yhtäkään tuttua plussannutta. Toivottavasti löydän nyt edes sinut sieltä piakkoin?!?
Mirju
Sinähän taisitkin olla tuolla toukokuisissa kuitenkin, vai siirrettiinkö se la ihan virallisesti eteenpäin?
K@aisalle ihan ensteks: ihmeessä käy kertomassa meille kuulumisiasi. Ainakin minä mieluusti kuulen juttujasi ja vointiasi :) Luulin jo pääseväni sun kanssa odotuspuolelle kuulumisa vaihtamaan, mutta ehei, vielä ei ole mun aika.
Ihan höpönlöpöjä puhuakseni, onko täällä joukossa ketään, ketkä uskovat, että joillakin ihmisillä on oikeasti ennustajanlahjoja?? Itse olen käynyt vuosia sitten ennustajan luona, ja hän kertoi näkevänsä sylissäni 2 lasta hyvin lähekkäin, ja jossain tuli ilmi sekin, että kestää puoli vuotta avioitumisesta, ennen kuin lapsia tulee. Mietin vaan, että näinköhän se tulee pitämään paikkaansa :) Jos tänään olisi mahdollisuus varata aika samalla naiselle, olisin varmaan jo varannut :) Tuolloin kun ei omat vauvahaaveet ollut ajatuksissani lainkaan...
[color=Blue] Eli tehdäänpä GALLUP: Oletko käynyt ennustajalla, ja uskotko ennustuksiin? Itse siis uskon, ja osa ennustuksista on toteutunutkin, tai itse asiassa aika monikin.
Olen pari kertaa kirjoittanut toukotoiveisiin, mutta mikäpä etten välillä kirjoittaisi kesäkuisiinkin. Arvasin oikeastaan jo etukäteen että LA tulee olemaan lähellä kuun vaihdetta. Nähdään & jutellaan siis siellä tai täällä! Kiva, että sun työjuttu selkiytyi - hyvältä kuulostaa ja ihanaa, että voit suhtautua odotukseen kaikella sillä onnella ja innostuksella, minkä sinä & vauvatulokas ansaitsettekin.
Ymmärrän, jos yrityksen pitkittyessä joitain ihmisiä ehkä alkaa nyppiä raskaushehkutus, mutta kiva, jos ei vielä ainakaan. Eikä tämä alkuaika ainakaan kai voi ollakaan täyttä hehkutusta - mieli heittelee huolesta innostukseen yhtälailla nyt kuin ennenkin.
Kiitos Olivia ja Matleena sanoistanne! Uskallan tulla vielä takaisinkin. ;D
Taelsa; pahoittelut tädin tulosta. Ensi kerralla sais kyllä pysyä poissa meidän ovilta!
Olivia; toi harmi, ettei sieltä kahta viivaa löytynyt. Pettymys on suuri, kun niin toivoo.
Ja K@isa ja Mirju, mukava, että käytte kertomassa odotuskuulumisia. Kyllähän ne meitä kiinnostavat!! :) Ei kai Syyssäteitä tuollaiset onnelliset plussaukset hajota.Tästä on muodostunut jo niin mukava porukka, että ei kai heti tarvitse jakautua eri leireihin?!
Ihana oli kuulla, että K@isalla oli masuasukilla kaikki hyvin.
Mä kärsin täällä tädin vierailusta, olisi edes ihmisiksi, eikä repisi ja raastaisi, kun tänne kerran pyytämättä tuppautuu!
Ennen tämän kuun piinaa yritin jo hetken pysyä pois täältä, jottei kuume nousisi aivan vallattomaksi, mutta nyt olen tainnut täällä roikkua senkin menetetyn ajan edestä... Nyt kuitenkin poistun ainakin hetkeksi.
:)
pääsin koneelle kirjoittelemaan.
[color=red]Kukas se nyt joskus kysyikään kiertojutuista.
No kumminkin.
Mulla alkoi menkat viimeksi 26.8, ja nyt niitä ei ole näkynyt ollenkaan.
Pillerit lopetin ennen noita edellisiä menkkoja.
Edelleenkään menkat eivät ole alkaneet, elleivät sitten ole näkymättömät.
Mun mielestä tää kirto rupee menemään jo aivan liian pitkäksi.
Toivoisin edes pääseväni uuteen kirtoon. =/
[color=blue]Nyt saa onneksi vähän aikaa olla rauhassa, ennen kuin mies tulee kotiin, ja pojukin nukkuu kiltisti sängyssään. =)
Kaikille oikein paljon plussa onnea ja myös onnea kaikille raskaana oleville.
Kauniita unia ja oikein hyvää yötä kaikille.
Pahoittelut tädin yllättämille -ikävän vikkelä liikkeissään, kun niin moneen paikkaan ehtii. Ja tervetuloa joukkoomme Anu.
Myös minä toivoisin K@isan ja Mirjun sekä muiden plussanneiden jatkossakin käyvän kertoilemassa kuulumisiaan. Ja pistäkää ihmeessä kohta pystyyn oma pino odottajien puolelle, jonne me kaikki muutkin pian voimme liittyä. Minä olen löytänyt säteiden moninaisesta joukosta sellaisen verrokkiryhmän, etten edes muita pinoja katso tarpeelliseksi lukea -mulla ei siis vaikuta olevan elämää säteiden lisäksi :)
Ja sitten asiaan eli Omaan Napaan; tänään kp. 35 ja ajoittain olen ollut jo toiveikas raskautumisen suhteen. Eilen muljahteli inhasti alamahassa vasurin puolella, nännit (sorge taas :) oli hitsin kipeät ja lenkillä tuota samaista vasenta nivusta vihloi niin, että tähtiä näkyi muuallakin kuin taivaalla. Mutta tänään... ei mitään erityisempää, rintavarustuskaan ei enää kipuile, vaikka kuinka nipistelen ;) Testitkin kolahti kuin kiusalla tänään postiluukusta ja kettuuntuneena oireettomaan olooni tungin ne kaapin perukoille ja vannoin, etten testaa ennen viikonloppua. Ei mulla kyllä ole oireita tädistäkään, mutta aika yllättäen se on aina päässyt ovikelloa rimpauttamaan -tosin nuorempana kierrotkin oli kellontarkkoja, nyt paras arvaus on tuo kolkyt ja risat. Eli piinailu jatkuu, mutta kirveestä on kyllä ainakin terä jo kaivossa. Ilmoittelen sitten, jos (kun) sorrun testaamaan kuitenkin ennen viikonloppua.
En oikein innostunut sarjan ensimmäisen osan perusteella, sillä odotin mustempaa huumoria ja tiukempaa satiiria. Ajankuluksi testailkaahan kuitenlon aiheeseen liittyen:
http://abc.go.com/primetime/desperate/ -->Susan
http://www.nelonen.fi/taydellisetnaiset/testi.html -->mulla on kuulemma identitettikriisi...
Mallariinaa myötäilen täysin, tänne on minunkin mielestäni muodostunut niin mukava porukka, etten millään haluaisi että jakaudutaan ns. kahteen kastiin :) Eli Kais@, Mirju ja muut plussanneet, käykää ihmeessä täällä jatkossakin!
Hyvää yötä! Riika
Pahoittelut vielä tätin saapumisesta ja negasta!
Mutta nyt testattu ja masentaa - ainakin näin hetkellisesti. Eli aivan puhdas nega, vaikka kuinka tiiraa... En edes miehelle kehdannut vielä sanoa (niin, vaan ryntäsin kertomaan teille - on tämä vaan mukavaa, kun voi täällä jakaa niin iloja (toivottavasti itsekin joskus!) kuin surujakin!!).
Vatsaa on taas kipristellyt inhottavasti eilisillan lenkistä lähtien, alkais nyt ees ne menkat, niin pääsis uuteen kiertoon. Nyt kuitenkin jo kp 34 -> pitänee varmaan kohta liittyä jo pitkiksiin... Ei vaan, ihan odotettava tuloshan tämä oli, eikä nyt niin pahakaan, kun aluperinhän tarkoitus oli tavoitella elovauvaa. Mutta uskon, että tiedätte, kuinka silti suututtaa niin vietävästi!!! AARRGGHH!!! Ja kun ei ole mitään käsitystä alkaako ne menkat millon vai ei, taitaa olla kroppa aika sekaisin tästä luomusta :(
Painun nyt tyynnyttelemään itseäni sohvan perukoille.
-Olivia