Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S.Y.Y.S.S.Ä.T.E.I.D.E.N. T.I.I.S.T.A.I. ♥ ♥ ♥

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen aamu näköjään, kun monena aamuna on tähän aikaan jo sivullinen tekstiä meidän pinossa ja nyt ei ollut ees pinoa avattu! No nyt on.. :)

Laitankin kohta tuohon uutta päivitystä meidän listasta, kun siihen on tullut niin mukavasti niitä muutoksia Plussien merkeissä! Mikäs sen mukavampaa.. ;)

Oma ).( vielä; täti YHÄ pitää autoaan meidän parkkiksella.. 9päivää jo! Kohta soitan lappuliisat sakottamaan, eihän tälläinen peli vetele! Ensin tulee monta päivää etuajassa ja sitten vielä viipyy pitempään kuin ikinä.. :( Kummallinen tapaus!

Milenna muuten, millaisia oireita sinulla sitten on ollut, kun tuota reumaa epäilet? *utelias*

Mallariinallakos se täti jo kolkutteli oven takana mutta ei sitten kuitenkaan.. (laho pää ei taas muista, vaikka just äsken luki..) jospa se olisikin sitten sitä itteään, eli peukutukset sinne! Ja Oliviakos se odotteli postin tuovan niitä testejä.. sinnekin peukut pystyssä! Ja Ellille erityiset peukutukset, kun on tuollainen tilanne! toivotaan sinulle sitä plussaa kyllä TOSI kovasti just nyt!! :)

Hmm..enhän minä taas muista, mitä kaikkea piti muistaa. No, se ei liene näissä piireissä yllätys ;D

Mukavaa tiistaipäivää ja ++++++++säteitä kaikille tarvitseville!! :)

Vierailija
2/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedelede; Potkitaan kaikki yhteisvoimin se täti pois niin siun kuin kaikkien muidenkin tätösen kiusaamien luota:) *Hus, hus, pois*

Kysyit oireista, mistä epäilen reumaa..No jo jonkin aikaa on esim.sormien nivelet olleet kipeät ja jotkin niistä turvoksissakin, samoin kuin päkiän luut, myös polvessa ja toisessa kyynärpäässä on koukistusvaikeuksia ja turvotusta. Nyt lähiaikoina on myös ranteet kipeytyneet, on vaikeaa kannella tyttöäkää kun koskee:( Epäilys siis reumasta on, kun sitä on suvussakin, mut toivottavasti saisivat selville, mitä tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun myös tälle listalle uudeksi jäseneksi. Ehdein jo aamulla ilmoittautua siihen tahtoo pikkukakkosen. Mutta pidempään seuranneena olen huomannut, että monet kirjoittelevat usealla listalla, joten päätin minäkin.

Jos pientä esittelyä kerron, niin esikoinen on 1,5 v. Itse olen 23 ja avopuoliso 27. Viime kuun alussa jäi pillerit pois. Nyt sitten odotetaan, että kuukautiset loppuu ja aloitetaan yrittäminen kunnolla.

Terv. Anu

Vierailija
4/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista tiistaita - aah, meilläkin alkaa helteet helpottaa ja säät muistuttaa lämmintä Suomen kesää.

[color=deeppink]Mirju - isosti onnea![color/] Ei tosiaan kannata kertoa ennenkuin 3 kk on täynnä - itsellä kävi näin ensimmäisellä yrittämällä: olin käynyt haastattelussa ja pari päivää ennenkuin sain tietää aloitanko työssä, testasin plussan. Pää sekaisin päädyin kuitenkin ottamaan työn (4 kk koeaika) ja 2 viikkoa ennen töissä aloittamista tuli sitten keskenmeno 12. vkolla. Työnantajalle ei siis kannata kertoa liian aikaisin, ellei työhön liity jotain raskauden kannalta riskaabelia!! Kamalalta pelottelultahan tämä kuulostaa, sulla menee luultavasti kaikki hyvin, mutta ei se työnantaja sillä tiedolla liian aikaisin mitään tee - eihän työntekijöillekään kerrota esim. YT-neuvotteluista 9 kk etukäteen ;)!

Jaja - se oli ensimmäinen yritys, harvallahan se ekasta tärppää! Ilo irti yrittämisestä, voi olla että kunhan tärppi käy (tod.näk. jo seuraasta) ei teekään mieli hetkeenaikaan lakanoiden väliin kun väsyttää ja kuvottaa ;) - sullakin taisi olla kokemusta jo edellisistä! Juu - nyt kaikki vuosikaupalla yrittäneet murisee, mutta eikös alkuvaiheessa touhusta kannattaa ottaa kaikki irti mitä saa, tiedämmehän vitsit pienten lasten vanhempien seksielämästä...

Joo, jo saisi täti jättää Jedeleden(kin) 9 päivän jälkeen rauhaan, mutta niin se usein menee: kun tulee myöhässä niin viipyy pidempään ja riipii niin h-tisti! Ja tervetuloa Anu joukkoomme hurjaan.

Meillä elellään seesteisessä välitilassa: muutaman päivän on ollut kaikenlaista oiretta ilmassa, vkonloppuna vihloi alavatsaa, janottaa, juoksen vessassa, kohtu tuntuu pinkeältä ja nännit on arat. Niinkuin yleensäkin: ¿voi olla ja voi olla ettei¿: en tiedä miten paljon valeraskausoireita voi kehitellä itseään psyykkaamalla :)! Mitenkäs HelmiElla - mentiin kai samoissa - tuntuuko tärpiltä?

[color=red]Tädit hiiteen ja plussapalleroita korikaupalla![color/]

Vierailija
5/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Elikkäs huomenta kaikille! Ja kaikki piinailijat, tänään toivottavasti pamahtelee plussia kehiin! Tai ainakin täti pysyy poissa :) Olen lähdössä kohta töihin, mutta illalla saan toivottavasti lukea paljon iloisia uutisia *toivootoivootoivoo*!!

Ja vielä tervetulotoivotukset Anulle!

Gotta go! Palaan illalla.. Riika

Vierailija
6/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DeepPink]Laitoin tuonne juuri uutta listaa, joten jos haluat sinne tiedot, niin käy laittamassa siihen perään tietosi ohjeiden mukaan.. :) Toki ilmankin saa joukossa pyöriä! ;)

Itselläni on kuopus juuri (tänään itse asiassa, tajusin just..) 1v7kk, eli aika samoja ikiä kuin sinun esikoisesi.. :) Tosin meillä kolmosta aletaan toivoa vasta tuossa kuukauden-parin päästä!

Mutta tervetuloa mukaan vaan, kyllähän täällä saa useammassa pinossa pyöriä, kun väkeä on kuitenkin niin moneen junaan! ;)[/color]

[color=red][size=5]♥[/size] listaemo-Jedelede[/color]

Vierailija
7/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Anu: Tervetuloa joukkoomme kuumeilemaan! Täällä on hyvä kuumeilla isossa porukassa, jos vielä ei ole kuume kovin korkealla niin täällä pyöriessä se takuulla nousee huippulukemiin;)[/color]

[color=sandybrown]Mae: Ihan oikeassa olet. Harvemmin se ainakaan tässä yli kolmenkympin iässä ihan ekasta kerrasta tärppää... Mutta toivon mukaan kuitenkin pian kun olen lievästi sanottuna kärsimätön tapaus;) Tässähän se kärsivällisyys joutuu koitukselle. Meilläkin saattaa todella olla taas 9kk selibaatti sitten edessä kun tärppää. Kuopusta odottaessa tuli lääkäriltä puolessa välissä petipuuha kielto ja kyllä se kesti sitten melkein loppuun asti. Joten pitää yrittää nyt " nauttia" näistä kerroista ennen tärppiä.[/color]

[color=gold]Olivia: Älähän pidä meitä hulluja jännityksessä. Tulethan heti kertomaan mitä testi näytti;)

Mallariinalle pitelen myös niitä peukkuja täällä, että olisi se täti älynnyt edes teiltä pysyä poissa. bdbdbd[/color]

Vierailija
8/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo arvekinkin, niin tätihän se sieltä oli tulossa, nukkumaan mennessä ei ollut enää epäilystäkään. Tällä kertaa kierto oli 25, edellinen 24 ja eka 30, ehkä alkaa jo tasoittumaan. Ennen pillereitä oli kyllä aika tarkalleen 27. Mutta nyt siis meneillään kp 2 ja häntä pyritään pitämään pystyssä, vaikka sitten hakaneuloja tarvittaisiinkin.

Jaja, näin siis kävi täälläkin. Pitäisi siis osata paremmin eksyttää se hemmetin täti!

Aika monta piinailijaa täällä taitaa vielä olla, joten teille sitten peukutukset, ettei täti teitä löydä! bdbdbd

Ja kärsivällisyyttä teille, jotka vielä odotatte yrityksen aloittamista.

Vierailija
9/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vielä onnitteluista!

Pahoittelut mallariinalle tädin vierailusta!

Jaja, mäki olin ihan varma ekan yrityskierron aikana, että nyt on tärppi käynyt ja petyin karvaasti kun täti tuli... Mutta toisessa kierrossa ei ollut enää niin kamala vauvakuume ja mehän itseasiassa päätettiin ennen kierron puolta väliä, että mitä jos ei sittenkään ihan vielä kolmosta...ja tässä on tulos! =D Pikaista plussaa toivotan sinullekin!

Nyt alkaa itelläkin tää asia vähän kirkastumaan! Työasiatkin helpottuivat kuin itsekseen. Minun ei tarvikaan vaihtaa työpistettä vaan saan jatkaa omassani ainakin kesään asti. Tuosta vakinaistamisesta puhuttiin edelleen, mutta ehkä se tulee ajankohtaiseksi vasta syksyllä 2006, mutta minähän viettelen silloin jo onnellisesti äitiyslomaa... :) Enköhän mä töitä saa äitiysloman jälkeen jostain muualta, jos en tuolta samaiselta työnantajalta. Tämän työpisteen vaihtamisen takia nimittäin mietin, että kuinka aikaisin pitää raskaudesta kertoa. Kaikki kuviot ois vaihtunut ja asiakkaat ja olishan se ollut sitten niillekin tympeetä ku olisin heti jäänyt äitiyslomalle. Nyt ei ole huono omatunto enää ollenkaan. Pitää vaan pikkujouluissa keksiä joku selitys, miksi tulenkin omalla autolla.... =D

Elli24, olen todellakin se sama mirju sieltä evileistä. Mulla onnistui kyllä laihduttaminen. Aloitin puolen vuoden tauon jälkeen juoksemisen uudestaan ja käyn myöskin kuntosalilla. Lisäksi tarkkailin syömisiäni ja paino on tippunut sieltä elokuun alusta 3,8kg! 5kg oli tavoitteena joten kilon verran vielä jäätiin tavoitteesta. Nyt yritän kyllä, ettei raskausaikana tulis painoa lisää kuin 10kg. Ekasta mulla tuli 20kg, tokasta 12kg ja nyt meinaan pistää paremmaksi. Tosin molemmilla kerroilla lähtöpaino oli pari kiloa enemmän kuin nyt. Eli mahikset kai on?!? Saa nähdä vaan kuinka pitkään pystyn juoksemaan. Pitää sitten vaihtaa kävelyyn. Kovasti toivon sullekin plussaa, ettei teidän yritys siirry kovin pitkälle!

Olivia-80, Tuuhan HETI kertomaan ku testaat!!! Jännitän täällä sun puolesta!

Ja kaikille piinaajille +++++säteitä!

[color=red][size=6]♥[/size][/color] Mirju

Vierailija
10/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan pimennossa kun viikonloppu oltiin miehen kanssa reissussa.

Mutta ihanaa lukea uusista plussista! Onnea Mirju ja Suz ja Annamiina!!!

Täällä menossa vissiin kp 25 tai 26, loppuviikosta pitäisi menkat alkaa jos näin käy. Pieni piina viikko,luulen kuitenkin että ovis ehti mennä ennen kuin ryhdyimme tosi toimiin ;) Joten en siis ole kauhean pettynyt jos ei tärppää, vähän kuitenkin :) No piinaillaan yhdessä niiden kanssa joilla nämä hetket käsillä. Olen vissiin vähän sekava...

Kaikenlaista galluppia oli ollut, jotain muistan.

Eli hiustenväri on vaalea (taisin ehkä vastata tähän)

Horoskoopiltani olen oinas, varsin tyypillinen.

Vuodenajoista mieluisin on ehdottomasti kesä.

Telkkarista tulee katsottua Idols, Everwood, Täydellisiä naisia (joka mielestäni oli hyvä!).. Hmmm, eipä tule enää mieleen muuta.

Ainiin, viime viikolla taisi olla puhetta siitä imetyksestä ja haluan tähän oman tarinani laittaa myös. Minusta imettäminen oli alkuun aivan kamalaa, todella kivuliasta. Luulin vain että tissi suuhun vauvalle ja sillä sipuli. Meidän pikku neidillä oli todella kova imu, rinnat olivat alkuun aivan verillä koko ajan kun imetin ja itkin samalla kun sattui niin. Minulla oli myös kovia jälkisupistuksia kun pääsin kotiin sairaalasta imettäessä muutaman päivän ajan, en päässyt vauva sylissä itse ylös tuolista kun olin imettänyt. Olin aivan ihmeessäni mitä minulla oikein on. Lisäksi sain kovan rintatulehduksen pari viikkoa synnytyksestä kun maito pakkaantui kun imettäminen sattui niin paljon että jouduin antamaan välillä pullosta.

En halua pelotella enkä provosoida, halusin vain sanoa, että on hyvä myös varautua siihen ettei se imettäminen välttämättä suju heti alussa helposti. Kyllä se sitten kolmen viikon jälkeen sujui jo paremmin. Mutta olisin ollut onnellinen jos olisin kuullut imettämisen mahdollisista alkuvaikeuksista jo etukäteen. En siis kovasti odota imettämistä seuraavan vauvan kohdalla....

No joo, tuo imettäminen on niin sellainen aihe että kaikilla sen kokeneilla on varmasti oma mielipide asiasta :)

Aurinkoista viikkoa!

matleena

Vierailija
11/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mirju76: Onnea plussasta!!! Ja Annamiina: En muutamaan päivään lukenut pinoja ja multa oli mennyt ihan ohi silmien plussasi! Onnea onnea onnea!!!

Labaselle onnea uuteen työhön!

jaja: Pahoittelut tädin vierailusta :(

Yoginos ja jensku: toivottavasti nyt se täti tai mieluummin plussa pian tulee, niin pääsette epätietoisuudesta!

Oma napa: Liityn piinailijoiden joukkoon! Olin ihan pihalla kp:stä mutta laskin juuri, että menossa on nyt kp 26/29-32. Ovista en kyllä tässä kierrossa bongannut. Mahaa on nippaillut muutaman päivän eri tavalla kuin aiemmissa kierroissa mutta pelkään kyllä, että taitaa vain oma hormoonitoiminta vihdoinkin käynnistyä todenteolla (Pillerithän mulla jäi jo keväällä mutta ensi oli pari kiertoa toooosi pitkiä ennenkuin alkoi tasaantua).

Kaikille piinailijoille lähetän valtavasti plussasäteitä +++++

TV-ohjelmaG: realityjä en seuraa lainkaan, Dharmaa ja Gregiä seurasin ja nyt olen koukussa Will ja Graceen ja CSI:iin, sisustusohjelmia tulee myös seurattua.

Niin ja anu82, tervetuloa mukaan!

venla

Vierailija
12/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut pari päivää " plussa-tuulista" , tosi mahtavaa.

Itsellä piinailu jatkuu, kp 35/29-31. Tein kyllä la negatiivisen testin, missä oli ( mun mielestä ) myös haalea viiva, joka hävisi hetken kuluttua. Koko ajan on olo et täti tulee ja juoksen aika tiheään vessassa, mut aina reissu onneksi turha.

Testata meinaan vasta viikonloppuna, jos vielä on aihetta.

Kyllä tää on tavallista piinaa, alkaa mieskin selvästi piinailla. Soittelee töistä ja kyselee tilannetta.

Taaskin mahaa ihmeellisesti nipistelee...

Telkkarista seuraan tietysti BB:n, ihan koukussa ollaan molemmat. Urheilua katson myös, mut en lätkää ainakaan mitään liiga-kiekkoa. Mulle ihan sama kuka voittaa. No, myönnetään, et Salkkarit on ihan ok, mut ei pakko nähdä. Katselen kun ehdin ja vähän mitä sattuu.

Oma yritys vie paljon aikaa, aloitin myös pari vuotta sitten toisen projektin eli ei vapaa-ajan ongelmia.

bdbdbdbd viel plussanneille, perässä tullaan!!!

Vierailija
13/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin pitkästä aikaa vähän pitempää viestiä, ni enkös kämmäillyt sen johonki, voi p...a!

kuiteski Mae kyselit oireita, ei ole kummempia, jollei sitä lasketa että pientä " kiukkuisuutta" on ollut jo useamman päivän ajan (kuten tädin aikana on ollut joskus havaittavissa). Kp 20/26-27, acon 10 polttelee kaapissa, la sit varmaan testailen ku illalla on ne juhlat...

Tervetuloa Anu joukkoon!

Pahoittelut tädin yllättämille, ja Jedeledeltä huiskutukset tädin lähtemiseksi...

Tv gallup: Everwood on ehdoton, sisustus- ja eläinohjelmat, Täydelliset Naiset, ja realityt

Plussatuulia!!

Vierailija
14/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tätiä vieläkään..johan nyt on kumma! Ja mä näytän palanneen oikeesti teinivuosiin, kun tää naama täyttyy finneistä, kiva kiva. Kohta joku kavereista oikeesti alkaa epäillä ja kysellä, kun tietää, et mun naama näyttää tältä vain ja ainoastaan, jos en syö pillereitä! Onko muilla vastaavia ongelmia pillereiden lopetuksen jälkeen...?

Pahoittelut tädin yllättämille! Toivottavasti seuraavassa kierrossa jättää tulematta! :)

Mä en katsonut Täydellisiä naisia, telkku edelleen pysynyt kiinni. Mä oon viime aikoina nukkunut huonosti, kun tytsy heräillyt yöllä. Tänään kun sain tytsyn päiväunille, niin oikein kauhulla mietin väsyneenä, et jos tässä ois nyt pieni vauva, enkä saisikaan levätä! Näin se mieliala vaihtelee... On kuiteski niin helppoa tämän yhden kanssa, kun on selkeä rytmi jne. Mutta kyllä mä sen vauvan kuitenkin haluan! :)

Vauvapuuhat pitää jättää sikseen joksikin aikaa, kun meille tulee perjantaina yövieraita useammaksi yöksi. Toivon mukaan ovis ei olis just sillon. No tuskin, eiköhän se täti oo jo matkalla!

Anu, welcome! :)

En sitten vielä tilannut uusia raskaustestejä, aattelin nyt oottaa tädin tuloon asti ja tilata vaikka ne ovistestit sit samalla. Miten muutes, jos on tällänen sairaan pitkä kierto, ni millon pitää alkaa tikutella..kyselee tampio..

Olivia, hetiheti kertomaan miten kävi, jännittää! :)

jensku

Vierailija
15/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Olivia, tuliko testit tänään, vai menitkö apteekin kautta? Plussasäde sinnepäin!

Minä täällä kaverin luona vauvakuumeisena katson kun vauva juo maitoa pullosta!

Pikainen käväisy vaan, kivaa päivää kaikille!

Elli[/color]

Vierailija
16/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Jensku; ainakin Aconin ovistestien mukana tulee taulukko, josta selviää minä päivänä kannattaa aloittaa tikuttelu.Siinä on kierto 21- 40 päivät. Elis kun mulla kierto 35, niin tukuttelu aloitetaan kp18. Mä kyllä tilasin heti tuplasatsin ja otin varaslähdön eilen (-> nega)..nyt kp 16, ja tänään kyllä tunsin nappasun oikealla puolella+ muita ovistuntemuksia ollut..outoa? No, tikutan taas illalla, saa nähdä oisko nyt ovisplussaa.

[color=red]Olivia hoi, missä olet? Tuliko ne testit, joko on tehty?

[color=blue]Plussanneiden tulevaisuudenkuvaa noin 9kk:n päästä, ja meille muillekin sitten vähän myöhemmin ;) ;)

Laittakaa tietsikan kajarit päälle.. On aikas söpö tapaus =D

http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=12093&scid=0

+++++tuulia kaikille, mentävä taas on.

Vierailija
17/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Jensku; ainakin Aconin ovistestien mukana tulee taulukko, josta selviää minä päivänä kannattaa aloittaa tikuttelu.Siinä on kierto 21- 40 päivät. Elis kun mulla kierto 35, niin tukuttelu aloitetaan kp18. Mä kyllä tilasin heti tuplasatsin ja otin varaslähdön eilen (-> nega)..nyt kp 16, ja tänään kyllä tunsin nappasun oikealla puolella+ muita ovistuntemuksia ollut..outoa? No, tikutan taas illalla, saa nähdä oisko nyt ovisplussaa.

[color=red]Olivia hoi, missä olet? Tuliko ne testit, joko on tehty?

[color=blue]Plussanneiden tulevaisuudenkuvaa noin 9kk:n päästä, ja meille muillekin sitten vähän myöhemmin ;) ;)

Laittakaa tietsikan kajarit päälle.. On aikas söpö tapaus =D

http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=12093&scid=0

+++++tuulia kaikille, mentävä taas on.

Vierailija
18/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen kirjotan kun on toi olo vielä vähän hutera. Iski sitten kunnon tauti päälle. Olen maannut kuumeessa kohta viikon ja kurkku on kuin raastinrauta. Jonkilainen virusperäinen tauti.

Onnea plussanneille ja uusille tervetuloa!

Kaikista loppuviikon ja viikonlopun kirjotuksista olen ihan pihalla kun ei ole jaksanut edes avata konetta saati sitten lueskella.

Vinkkinä niille jotka haluaa nauraa vedet silmissä vatsalihakset *mitkä?*kipeenä käykää lukemassa synnytysasiaa palstalta sellainen otsikko kuin " mitä älytöntä/typerää miehesi päästi suustaan synnytyssalissa"

Löysin sen viime viikolla vahingossa ja pissit meinas housuun tulla!! On muuten tosi hubaa luettavaa:DD!

Jatkan taas kun tästä tokenen :)

Hauskaa päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
19/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kamalassa päänsäryssä menin ysin aikaan nukkuun vain herätäkseni tänä aamuna ennen kuutta siihen että täti tuli kylään! Ei näyttänyt päivä alkavan hyvin. Mä olin jo NIIN toivonut että nyt tärppäsi, mutta ei niin ei. Masentaa niin vietävästi ja tais aamusella tuo mun murukin olla pettynyt tädin vierailusta.

Nyt ei oikeen irtoo juttua enempää, joten hei vain kaikille...

-Taelsa-

Vierailija
20/34 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi taelsa...no, uuteen kiertoon positiivisin odotuksin!

Eevis, kiitos! :) Pitänee tilailla testit!

Olivia, tulehan pian kertomaan..! :)

Luin odotus-aikana niitä synnytys-juttuja ja nauroin valtavasti!! :) Tulostettiin niitä mukaan ja lueskeltiin synnärillä, kun lähdin vauvaa synnyttämään! Toi vähän kepeyttä jännityksen keskelle!

Ei muuta tällä kertaa, ulkoilemaan perheen kanssa kohta lähdetään!

jensku