Itsevarmuutta sänkyyn?
Meillä on suhteessa ihan kivaa seksiä ja sen toiminnan aikana yritän kyllä olla aktiivisena mukana. Ehdottelen myös etukäteen välillä erikoisempia paikkoja ja juttuja, joita tahtoisin kokeilla. Ongelma on kumminkin se, että vaikka oon hyvä ideoimaan, käytännön toteutus jää aina miehelle. Se yleensä tekee sen konkreettisen alotteen ja sanoo, mihin asentoon mennään ja pyytää multa asioita.
Päätän aina, että ens kerralla oon itekin päättäväisemmin mukana (koska uskon, että se miestä ilahduttais, ite oon ihan tyytyväinen näinkin), mutta sitten tosi toimissa hyydyn.
Haaveilen semmosesta, että jollain kerralla yllättäisin miehen ja ottaisin ohjat käteeni alusta asti, mutta mitä jos mä taas hyydyn ja koko homma lässähtää? Tai en keksi mitään jännää tai mies ei tykkääkään? Mitä voisin tehdä?
Yks ajatus, minkä sain, oli se, että ensin sitoisin miehen silmät, sitten johdattelisin sen sänkyyn. Silloin se ei ainakaan näkis mun naamasta, että en tiiä mitä oon tekemässä, eikä toisaalta tarvis miettiä ite mitään mahamakkara/selluliitti pulmia... Mutta sitten aina sanotaan, että mies on visuaalinen olento, niin toimiiko tommonen?
Kokonaan sitten erillinen asia on se, että vaikka tykkään seksistä miehen kanssa, se ei aina hyväile mua ihan niinku tahtoisin, enkä saa orgasmia. Koen senkin vaikeaks sanoa, että tahtoisin jotain muuta, ja etenkin sen, että näin monen vuoden jälkeen yhtäkkiä sanoisin, että toi ei muuten sitten tunnu miltään.