Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++TIISTAIHIN HELMENKANTAJAT+++

11.10.2005 |

Huomenta kaikille !

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvimmät osanottoni Nandelle ja Trustille. Olen todella pahoillani, mitkään sanat eivät riitä kertomaan.

Ringae

Vierailija
22/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein osaa muuta kuin itkeä kanssanne, täällä kaukana...

Tosi paljon voimia molemmille!

Mymmeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille, Trust ja Nande... Ei ole sanoja joilla teitä lohduttaisi.... Pitkä ja lämmin halaus molemmille!

Napero

Vierailija
24/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa sanoa mitään hienoa teitä lohduttaakseni.

Toivon teille voimia ja jaksamista surunne keskelle.

Kirppu

Vierailija
25/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten pahalta tuntuu teidän vauvansa menettäneiden puolesta...tuntuu että näitä menetyksiä on osunut meidän helmenkantajien kohdalle erityisen monta :´( Olen todella pahoillani, antakaa surulle tilaa ja aikaa. ja toivottavasti taas tavataan tällä palstalla iloisemmissa merkeissä.

Vierailija
26/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tulin helmiksien kuulumisia lukemaan ja nyt itku silmässä täällä ollaan!

Syvimmät osanottoni teille nande ja trust suureen suruunne.

----------------------------------------------------------------

Tuntuu kornilta ruveta kirjoittamaan omaa napaa enää tähän. Täällä kaikki kuitenkin ihan ok. Vauva liikkuu ja potkii hirveästi, eikö se nuku ollenkaan?! Töissäkin pieniä muksautuksia tulee jatkuvasti. Ja ne näkyy jo ulospäinkin!

Ostettiin viime viikolla jo vaunut kun vain piti käydä katsomassa eri vaihtoehtoja! Nää vaunut oli ainoat mitä oli tästä mallista jäljellä ja erittäin hyvän hintaiset joten ne oli aivan pakko sieltä mukaan ostaa! Saatiin vielä kaupan päälle sadesuoja, hyttyssuoja, rengassuojat ja verkkokassi!!! Tosin tätä merkkiä en ole ikinä ennen kuullutkaan, se on Marco. Onko kellään kokemuksia laadusta yms.?

Vakuutuskin ostettiin tulevalle pikkuiselle. Otettiin samasta vakuutusyhtiöstä missä on meidän kotivakuutuskin.

Joku kyseli äippälomasta. Mun äippäloma saa alkaa aikaisintaan 29.12, en oo vielä päättäny millon sitten jään. Lääkäri mulle sanoi että ennen joulua hän suosittelee mun jäävän. Oon töissä myymälässä ja jouluhulinat on aika tappavia jo ilman raskauttakin, että lekuri epäili mun jaksamistani sillon enää. Varmasti on kyllä ihan oikeassa. En vaan haluaisi " tuhlata" niitä lomapäiviä ennen syntymää, mieluummin olen sitten pidempään vauvan kanssa kotona! Ääh, tää on vaikeeta! Ja kohta puoliin pitäis töihinkin ilmoittaa että milloin jää.

Illan jatkoja kaikille!!

Kisu + nappula rv23+4

Vierailija
27/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä lukemaan loput pinoutuneiden tekstit ja olin pudota tuolilta lukiessani Trustin tekstin... Niinkuin jo Nanden tapaus ei olisi tarpeeksi kamala, niin sitten vielä toinen! Repesin ihan täysin eli itkua tulee sitten molempien puolesta...

En voi kuin sanoa, että aika parantaa haavat ja toivottavasti saatte uutta voimaa meistä teitä ajattelevista...

Itkuisin tunnelmin,

Sasuliini

Vierailija
28/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust: teillekkin vielä piti näin käydä. Olen mielettömän pahoillani ja surullinen puolestanne. itkettää..

Helmikuu on lyhyt, mutta meitä on joutunut poistumaan liian monta. Ikinä ei tiedä mitä elämä eteen heittää. Nyt se vain tuntuu heittävän teille (nande, trust ja myös caliendre) liian kovia kapuloita.. Elämä on vain niin törkeän epäreilua.

Vielä kerran syvä osanottoni.

-sitruuna-

Vierailija
29/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivut valkoiset

eivät enää laula,

laulu on vetäytynyt huuliltani.

Lapsen nauru kukkii,

haihtuu pois.

Jumalani,

sinä jäät ja aamu,

sinä meren ikkuna ja ikuisuus.

Voimia suruunne!

Vierailija
30/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä syvin osanottoni ja voimaa tulevaan *halaus*

Minkki

Vierailija
31/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ole paljoa sanottavaa, hiljaiseksi surulliset uutiset veti. Voimia, Trust ja Nande!

-Pallero