Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintasyöpäpelko rinnan pateista,imetys

Vierailija
31.07.2010 |

Kysyn nyt täältäkin.Halusin mennä yksityiselle uä:hän mutta ei näin vkl onnistu.

Viikko sitten rintatulehdus selkein oirein,maanantaina kävin lääkärillä ison muhkurapatin vuoksi.Lisäksi oli vilu,kuumtus pattikohdassa jne..Nyt patti on laskenut mutta on edelleen olemassa.Miksi se ei katoa?Itse asiassa nyt tuntuu 3 pienempää pattia samassa kohtaa.

Asia on koko ajan mielessä,olen antanut pelolle vallan.En malta olla kokeilematta pattia vähän väliä.

Imetän vielä vuosikasta tyttöä.

Menkatkin vat alkamassa,voisiko johtua siitäkin,toisessa rinnassa ei ole tuollaista,ehkä pieniä patteja kuitenkin?

Olen aivan kauhun vallassa,mies ei ymmärrä eikä ole ketään kelle puhua,siksi kirjoitan tänne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin huolestuin esikoisen rintaruokinta-aikana kun tunsin kainalossa selvän patin. rinnat nyt oli vähän väliä jossain tukossa kun tuli rintapumpulla sählättyä. en mennyt lääkäriin kun kuulin että kaikenlaiset muhkurat normaaleja imettäessä ja kun sitten myöhemmin muistin tarkistaa tuon patin oli se hävinnyt.

mutta mene lääkäriin jos yhtään pelottaa

Vierailija
22/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viikonloppuna et pääse ultraan? Ja vaikka et pääsisi, ainakin lääkäriin pääset. Jo se käynti varmasti helpottaisi oloasi. Entä ihan tavis päivystys? Painottaisit siellä, että olet ihan paniikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muhkurat normaaleja vai ei.menisin tältä istumalta ultraan jos olisi mahdolista,aikaa ei saa viikonlopulle.ottaisiko nuo kättärin päivystyksessä ultraa jos valittaisin oikein kovaa kipua...??

Vierailija
24/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehiläinen kiinni.

Vierailija
25/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kertonut asiaa pelästyttääkseni lisää, ja kuten huomaat, suurin osa vastauksistakin sanoo, että yleensä, lähes aina, nämä ovat harmittomia juttuja. Sinä vain luet negatiiviset lasit silmilläsi, jolloin vastaukseni pomppaa esiin.

Suosittelen lääkäriä ihan siksi, että pääset tuosta omasta paniikistasi eroon, koska se ei palvele ketään, että vatvot ja huolehdit.

-Ystävänsä menettänyt-

Vierailija
26/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on helsingissä surkea pääsy yksityiselle.viikonloppuisin ei saa tällaiseen vaivaan kyllä mitään apua.

Vierailija
27/30 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö tää koskaan? :D

Itsellä sama tilanne nyt, imetystä ja patin kanssa ihmettelyä...lääkäriin soitan varmaan jo tänään, kun kuitenkin syöpätaustaa mulla on jo.

Vierailija
28/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu ja olin ihan paniikisssa. Kävin lääkärissä ja lääkäri ei edes kokeillut pattiani, sanoi vaan, että todennäköisyyn syöpään on niin pieni, kun taas tukokset hyvin yleisiä imettäessä. Patti liukeni parissa päivässä. Painele lämpimällä ja tee kaalihaude, kyllä ne varmasti häviää.

Vierailija
29/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tässä onkin just,kaalit on kokeiltui,imettäminen tiuhaan jne.Patti on laskeutunut pienemmäksi siis kun silloin kun kävin lääkärissä.

Mulla on muutenkin jotenkin outo olo,huimaa ja muuta.

Olisin NIIN onnellinen jos saisin hieromalla pois,kuen muut tuntuvat saavan,mutta kun ei niin ei!

Vierailija
30/30 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat ennen kuukautisia, häviävät kuukautisten aikaan.