Siivouslakko, ov.
Rupean epäkuntoon. En tiskaa, siivoa tai pese pyykkiä. Huolehdin tasan yhden astian kerralaan itselleni ja lapselle. Kuten myös vain lasten ja omat vaatteet. Täältä löytyy kuvia ja postauksia asiasta. Saa kysyä ja kommentoida, vastailen kun ehdin. Katsotaan mihin projekti vie. Lisään myöhemmin muut kohteet, kuten makuuhuoneen, jota mies on laitellut 2 kuukautta etc..
Pohjustuksena tilanne tämä.. Mies makaa täysihoidolal ja suuttuu, kun ehdottelen, että voisi osallistua kotihommiin. Ei voi vedota "miestentyöt"korttiin, kun ei tee niitäkään.
Kuvat löytyvät täältä:
http://s257.photobucket.com/albums/hh207/Shivandriela/
Kommentit (45)
Onneks mulla ukko sentään tekee kotihommia ku ei se kyl muutakaa sit tee. Ihan kusipää muuten enkä laita kuvia:D ps. avioero vetämäs...
Been there done that.
Naapurit supisee, että ton perheen äidillä on mt ongelmia ku niillä on niiiiiiiiiiiii sotkusta.
Kukaan ei ajattele et vois se mieskin joskus siivota.
Mut mä en välitä mitä naapurit juoruaa. Mä oon sanonu et mä en oo mikään hotellin pitäjä.
keskeneräiset remppakohteet. Seuraa myös yleistä napinaa ajan mittaan..
ensimmäiselle vastaajalle kysymys.. Onko sinusta naurettavaa, että kahden lapsen äitinä kieltäydyn pitämästä täysihoitolahotellia, jossa kenenkään muun ei tarvitse siivota, tiskata, pestä pyykkiä, vaihtaa lamppuja, käydä kaupassa, ottaa lapsia mukaan joka kauppa yms. reissulle. jne... Meillä ei ole miestentöitä tai naistentöitä, on vain TÖITÄ joita kukaan muu ei tee..
aikaa?