Olen niin lihava etten taivu kunnolla pesemään takapuoltani. Mitä ongelmia lihavuus sinulle tuottaa?
Ei jessus, tämä on tilanne... Myös polvet ovat koetuksella ja akillesjänne vaivaa. Leppoista on.. Leikitään siis hetki leikkiä "Olen niin lihava että xxx".
Kommentit (11)
No jos yrittäisin panneskella sun kanssa, niin takaa ei ylettäisi, päällä ei pysyisi ja alle ei uskaltaisi mennä. Olisihan se aika ongelma!
15 kg sitten.
Suosittelen laihduttamista niin yltää perseensä pesemään.
Olenkin pohtinut että tuleeko haju suusta vai perästä.
Siellä on apuväineitä lihavile, taatusti löytyy perseensuteja myös.
Sillä saa perseen pestyä, eikä tarvi taipua mihinkään suuntaan. Löytyy googlettamalla esim. ass cleaner
ja sillä jyystin jalkovälin puhtaaksi, käsi edessä ja toinen takana.
En huvikseni lihonut.
Nivelvaivoja, hikoilen päästä. Olen ruma. Vyötärölihava. En halua ostaa vaatteita, kuljen samoissa rytkyissä aina.
Runsaasti raskausarpia lihomisen takia, tuli toki hoikkana (bmi 18) kasvupyrähdyksen aikanakin.
Mies on vaikeasti sairas ja hänellä ei ole seissyt enää vuosiin, joten seksiongelmaa ei ole.
te tiedätte, mitä elämä on kun onnenlahjat eivät mene tasan.
en minä ainakaan koskaan ole pessyt. suihkutellut vain...
mutta kesäkuumalla hameessa hikoillessa kyllä. (niin ja varsinaista ylipainoa ei ole "kuin" viitisen kiloa)
Vartalotyyppini on myös tosi omituinen, joten pukeutuminen tuottaa erittäin paljon ongelmia.. Kokoja kyllä on, mutta vaikeaa löytää vaatteita ja asuyhdistelmiä, jotka peittäisivät oikeasta kohdasta ja korostaisivat hyviä puolia. Olenkin harkinnut että opettelisin ompelemaan vaatteeni itse...
tältä palstalta ainoastaan lihavista, jotka ovat terveitä kuin pukit ja ketteriä kuin metsäkauriit. Ja lihavia, vaikka syövät terveellisesti ja kohtuudella ja harrastavat liikuntaakin päivittäin.